The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
Nja, gelukkig voor jou een vrij onbelangrijk potje. 1x tegen 5x gekozen tenslotte.
Reply
Dat bepaal ik zelf wel, of het een belangrijk potje voor mij is. Goede servicegame weer, nu maar eens breaken dan, hoef je het ook niet meer zelf uit te serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi zo, simpele hold voor Blake, nu breaken zou ideaal zijn.
Reply
Ongelooflijk, hoeveel beter kun je zijn en nog steeds niet in de kleedkamer zijn?! :eeeek:

En ML, vind je het gek dat het hier zo rustig is, met zulke commentaren van jouw kant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided Zegt de man die met zijn eerste post in dit topic van vanmiddag de week wegzet als ML-week, zonder verder goed te hebben gekeken.
Reply
Sterk man, als dat het enige antwoord is dat je kunt bedenken. En volgens mij zit het je ook aardig mee of niet? Je kunt het blijven ontkennen en je op Still blijven richten, maar volgens mij valt bij jou ook nog alles goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de TB in, Chardy verliest amper punten op z'n service deze set, dus maar hopen dat Blake de gelukkigste is.
Reply
3*-0 Chardy alweer, dat valt toch enigszins tegen. Toch de verkeerde gepickt in dit zwakke stukje schema. Nja, als Korolev de volgende ronde wint is er eigenlijk weinig aan de hand.
Reply
Neeeeeeeeeeee, zo typisch weer dit, 1 mm uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Set Blake =D> Schreef ik hem toch te vroeg af, en had ik op mijn intuitie af moeten blijven gaan. Ik ga snel op weg naar huis om de ontknoping van dit spektakel mee te kunnen pakken.
Reply
mindlight Wrote:Chardy geeft deze partij nog wel vakkundig weg, daar heb ik alle vertrouwen in.
Kijk heb je er wel op. Dat plus het geluk maakt het tot een ML-week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, concurrenten als ML en Kool met Blake en dan zo'n ontsnapping. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Meteen de break voor Chardy, hoe onverwacht! Nu ook doorgaan jongen, je verdient het zo.

Maar had dat nou net gedaan in de TB, 1 goede service had je maar nodig op 5-2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Lopez hier gaat verliezen van Beto Martin kan ik beter stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blake gaat eraf...Gaat lekker de laatste weken :|

Chardy presteert al weken niks
Reply
Chardy, wat een held Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is zeker netjes van Chardy, dat had ik niet verwacht na die choke in set 2. Deze partij ging sowieso redelijk alle kanten op. Nja, ik klaag verder niet, dit kan gebeuren en Korolev is een mooie backup.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Chardy geeft deze partij nog wel vakkundig weg, daar heb ik alle vertrouwen in.
Kijk heb je er wel op. Dat plus het geluk maakt het tot een ML-week.

En dat het toch verkeerd valt, wat weer gunstig is voor Stille, maakt het imo echt tot een Stille-week Wink
Reply
Dat is prima, maar dan neem ik dat over die kijk erop hebben ook terug :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pfff, ljubicic slaat een bal richting de tramrails, maar valt via het net in...
en hij breakt daardoor Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wawie glansrijk naar 3-1 30-0 en vervolgens 3-3...ik hou het even voor gezien
Reply
en nu 2 bps voor ljubo om van 1-3 naar 5-3 te gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
fout na fout Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
SP gemist en vervolgens gebroken. :|
Reply
bij de kantwissel continue verzorging voor waw aan zijn schouders...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
TB nu. Bijten Waw!

Verdasco gaat als verwacht hard tegen Hernandez. Steppie mag Serra pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een return :eeeek: Notworthy
Reply
Met dit niveau staat de koning binnen de kortste keren weer in de top-10 :-({|= Wink
Reply
TB-koning Notworthy
Reply
Come on king Ljubo \Big Grin/
Reply


Forum Jump: