26-11-2009, 04:02 PM
Hopen dat Verdasco Murray pijn kan doen. Fedex moet gewoon winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Barclays ATP World Tour Finals 2009
|
26-11-2009, 04:02 PM
Hopen dat Verdasco Murray pijn kan doen. Fedex moet gewoon winnen.
26-11-2009, 04:18 PM
Gek genoeg heeft Verdasco nog een goede kans om door te gaan. Als hij in 2 sets wint komt ie een heel eind.
26-11-2009, 04:22 PM
Nou ja, goede kans...
Je krijgt 10x je inzet terug als Verdasco 2-0 in sets wint, dat zegt genoeg lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-11-2009, 04:27 PM
Hij is natuurlijk zwaar de underdog maar ik had niet verwacht dat ie uberhaupt nog kans zou hebben. Mocht hij winnen in 2 sets zie ik 'm gewoon doorgaan.
26-11-2009, 04:30 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:Mensen, ik ga 1x mijn mening en verwachting geven over het spel van Nadal. Ik denk in deze dat Nadal niet te vergelijken is met Federer. Federer tennist op souplesse en talent, Nadal is een krachttennisser. Het kan dus zijn dat hij eerst lange tijd weer moet bouwen aan zijn fysieke conditie voor hij in de vorm van eind 2008/begin 2009 komt. Ik ben benieuwd, ik vind het een gewaagde uitspraak van Buurs en we gaan hem zeker onthouden.
26-11-2009, 04:34 PM
centre court Wrote:Hij is natuurlijk zwaar de underdog maar ik had niet verwacht dat ie uberhaupt nog kans zou hebben. Mocht hij winnen in 2 sets zie ik 'm gewoon doorgaan.Dan blijft ie iig Murray voor, maar dan moet Federer wel winnen van Potro. En Verdasco wint zelden van toppers en is een choker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-11-2009, 04:37 PM
Precies, al is Murray natuurlijk ook een faler als er maar iets van druk op zijn schouder ligt.
26-11-2009, 04:38 PM
Volgens mij valt die druk wel mee, de meesten kijken toch naar Federer en DJokovic.
26-11-2009, 04:39 PM
Hij is iig weer aardig aan het pushen
26-11-2009, 04:40 PM
mindlight Wrote:Precies, al is Murray natuurlijk ook een faler als er maar iets van druk op zijn schouder ligt. Ik hoorde net dat ie 6 van 7 finales heeft gewonnen dit jaar. :8:
26-11-2009, 04:45 PM
Dat klopt natuurlijk, maar juist op de momenten dat iedereen op hem rekende (Aus. Open, Wimbledon), ging het mis.
26-11-2009, 04:46 PM
Die passeerballen van Murray zijn bij vlagen wel ongeëvenaard.
26-11-2009, 04:47 PM
SF en QF vind ik niet echt mis, dan eerder de US Open.
Hij tennist momenteel trouwens wel als Nadal vroeger. Verdedigen en wachten tot Verdasco naar het net komt en dan een wereldpassing slaan. Het blijft toch vreselijk om naar te kijken...
26-11-2009, 04:55 PM
3-2 nando op serve. gaat redelijk gelijk op.
26-11-2009, 05:01 PM
Ad Wim Wrote:SF en QF vind ik niet echt mis, dan eerder de US Open. Ik wel, gezien de manier waarop. Murray was red hot voorafgaand aan die toernooien, en als hij dan verliest van Nadal of Fed is het een verklaarbare nederlaag. Echter van Verdasco en Roddick, daar werd in Engeland toch behoorlijk anders op gereageerd. Buiten dit, er wordt gewoon van hem verwacht dat hij een GS wint, linksom of rechtsom.
26-11-2009, 05:02 PM
Maar weer eens een bp, het is echt te lelijk voor woorden...
26-11-2009, 05:03 PM
Ace op 2e service, netjes hoor.
Ik kan echt nooit voor MUrray zijn als ik hem zie spelen. Niet alleen zijn houding, maar ook zijn tennis is zelden leuk om naar te kijken.
26-11-2009, 05:04 PM
En weer een hold, hij mag toch wel een keer gaan breaken...
26-11-2009, 05:09 PM
Eindelijk geeft ie een beetje gas en dan is ie ook opeens duidelijk een niveau beter. Nu maar eens breaken dan.
26-11-2009, 05:12 PM
Murray heeft de kansen, Verdasco krijgt alleen maar lovegames om de oren.
26-11-2009, 05:13 PM
Verdasco serveert heel goed op de big points, voor de rest is het all Murray nu.
26-11-2009, 05:14 PM
Weer een misser en weer een bp, de 4e game al.
26-11-2009, 05:15 PM
Haha, ontzettende pieler
26-11-2009, 05:16 PM
Wat een punt om de break te incasseren zeg. Verdasco legt 2 smashes verkeerd weg en mist dan weer een volley.
26-11-2009, 05:18 PM
Maar dan begint Murray met 2 dfs en hij slaat ze maar 80 mph :lol:
26-11-2009, 05:22 PM
Bibber bibber.
26-11-2009, 05:22 PM
Anders sla je even drie makkelijke ballen in het net op sp...
26-11-2009, 05:24 PM
lekker Andy! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
26-11-2009, 05:25 PM
Dit zal Nando nu wel weggeven, hij kan niet meer door. Jammer.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|