26-11-2009, 06:34 PM
En een df. 7 bps gehad deze set
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Barclays ATP World Tour Finals 2009
|
En een df. 7 bps gehad deze set
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
hahah met een DF de set naar Nando! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
26-11-2009, 06:35 PM
Murray gooit hier wel zijn eigen glazen in. Hij wint hem waarsch nog wel, maar dan is ie wel afhankelijk, tenzij ie er nu overheen klapt.
26-11-2009, 06:38 PM
Lekker dan, moeten we nog langer naar deze ellende kijken. Ik vind er maar weinig aan.
26-11-2009, 06:40 PM
9 dfs voor Murray ook al
26-11-2009, 06:41 PM
Ad Wim Wrote:Lekker dan, moeten we nog langer naar deze ellende kijken. Ik vind er maar weinig aan. Als Murray geen halve finale haalt, lijkt de 3e plaats voor CC
He i’m back, koploper FTM 2018!
26-11-2009, 06:42 PM
Daarvoor moeten we waarsch wachten tot vanavond.
26-11-2009, 06:43 PM
Strijd om de 3e plaats: (voor vandaag):
...................................Fed...Mur...Pot...Ver...Nad...Djo...Dav...Sod...Tso (4)3.CC...............41792.....x..................................x......x................ (5)4.Haggie..........41266............x.............x.............x.............x........ (3)5.Mindlight.......41263............x......x............x.............................. (76.Arco..............41172............x............................x.....x.......x........ (8)7.Andre...........41116............x...........................x.....x.......x........ (9)8.Woerdie........41037............x...........................x.....x.......x........
He i’m back, koploper FTM 2018!
26-11-2009, 06:44 PM
En maar weer eens een bp gemist door Murray. Wel weer goed geserveerd, maar Murray leest die service totaal niet.
26-11-2009, 06:45 PM
Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Lekker dan, moeten we nog langer naar deze ellende kijken. Ik vind er maar weinig aan. Vergeet Davy niet... die knalt morgen door. Soderling hoeft niet perse. Dat kan je je op dit niveau niet permitteren.
26-11-2009, 06:46 PM
Sowieso is er tot 't weekend niks over te zeggen aangezien ik Fedex heb en een aantal anderen Soderling. Die kunnen beide nog winnen natuurlijk.
26-11-2009, 06:51 PM
Murray krijgt geen 1e service meer terug en Verdasco slaat de rest fout, wat een dramapot zeg.
26-11-2009, 06:56 PM
Volgens mij vroeg Murray net aan de hoofdscheids hoe het zit met de scenario's in de groep...
26-11-2009, 06:59 PM
Breng eens een return in het veld joh!
26-11-2009, 07:01 PM
En weer zo angstig gespeeld op deuce, dit gaat Murray niet winnen als het zo door gaat. Hij zit er behoorlijk vermoeid uit...
26-11-2009, 07:01 PM
Dat ziet ie altijd Ad. Heb je er weer een paar eurootjes op staan soms?
26-11-2009, 07:03 PM
17 aces al voor Andy, als ie ook maar iets minder gaat serveren is ie weg.
26-11-2009, 07:05 PM
Dat zei ik net ook al ja. 7 uit 7 vorige set.
En Murray's lichaamstaal is nu wel een heel stuk minder dan in de eerste twee sets. Hij is nu ook telkens een stap te laat. Als Verdasco een reeks goede ballen slaat, is ie er.
26-11-2009, 07:08 PM
15-30 2e service en weer een fantastische van Verdasco, toch wel knap.
26-11-2009, 07:09 PM
HUP Nando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
26-11-2009, 07:10 PM
Na 15-30 nu toch 4-4. Kom op Nando. Even doorbijten nu.
26-11-2009, 07:11 PM
Beiden moeten het nu vooral van hun service hebben, in de rally is het fout op fout.
26-11-2009, 07:11 PM
buurs Wrote:HUP Nando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ad heeft hetzelfde team als mij en is voor Murray en jij hebt Murray en bent voor Verdasco. Schiet mij maar lek.
26-11-2009, 07:12 PM
Ik ben voor Nando, omdat Ad op onverklaarbare wijze voor Murray is
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
En dan valt op 30-30 2nd serve een netbal achter de lijn. ](*,)
Verdasco gaat er iig voor, helaas zorgt ie er zelf voor dat dat niet beloond wordt.
26-11-2009, 07:13 PM
buurs Wrote:Ik ben voor Nando, omdat Ad op onverklaarbare wijze voor Murray isEn dan zeggen dat je nooit meer op mij reageert, wat een ongelooflijke grap ben je toch, zelfs in de laatste week nog
|
« Next Oldest | Next Newest »
|