The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Raging Bull Wrote:Ik denk er nog even over na.

Heb er nog niet veel zin in...
+1
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga nou niet van die rare Geenstijl-taal gebruiken Ad. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omyaca Wrote:Zojuist heb ook ik me ingeschreven. Ik kan toch nog niet echt afscheid nemen van het spel :razz:
Wel lijkt het me beter als iemand anders dit jaar de pot beheert aangezien de kans aanwezig is dat ik er binnenkort alsnog mee stop. Als ik even snel kijk vrees ik dat het in weken 2 en 3 al niet gaat lukken een team te maken. Mocht dit zich net als eind vorig jaar doorzetten dan heeft het weinig zin om nog mee te spelen. Het zou ook niet helemaal fair zijn om mee te doen om de prijzen als ik de helft van de keren niet zelf een team kan maken. Maar ik zou het graag nog even willen aankijken voordat ik een beslissing neem. Ik neem aan dat jullie het geen probleem vinden mocht ik op deze manier enkel de prijzenpot spekken :wink:

Uiteraard geen probleem, en er zijn altijd mensen bereid een team voor je in te vullen natuurlijk!
Reply
Uiteraard ben ik ook weer van de partij. Meestal ben ik niet de vlotste in dit soort dingen (nog niet zo extreem als bij Mist, maar meestal begint het pas tegen de deadline te leven bij mij).
Ik ben blij dat ik er aan dacht, want tennis zat nog niet in mijn systeem.

Is de deadline-kalender al gereed? En blijft verder alles bij het oude?
Reply
Ik zag inmiddels al de post van Mac. Zowel qua deadlines als qua budgetten ziet het er uitstekend uit, maximaal rekening gehouden met de verschillende belangen.
Reply
Dit is nog een testweekje jongens?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yep, Mac wil eerst even alles testen, en daar lijkt me weinig mis mee. Volgende week gaan we starten.
Reply
Ik heb deze week 12.500 budget i.p.v 18.000.
Reply
Voor wat het waard is deze week: Van mijn budgettekort koop ik Soderling (3410) + Cilic (2430). Samen met het budget wat ik nu nog over heb, past dat.
Reply
Dat is raar. Ik heb wel gewoon 18k.
Reply
Komt waarschijnlijk omdat ik later heb ingeschreven, Omyaca heeft het ook.
Reply
Buurs heeft geen team! Laten we toch vast beginnen! Icon_twisted

Ik zie Ad en Kooltje ook nog niet staan.
Reply
Maar goed dat jullie een testweek hebben gehouden dan, als ik het zo lees...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar is ie natuurlijk ook voor. Andre, heb je submit geprobeerd? Normaal gesproken moet het dan namelijk wel goedgaan, omdat dan het budget gereset wordt...
Reply
Ja oke, maar in principe is er niet zoveel veranderd toch? Dus wel gek dat dit gebeurt dan.
Reply
Dit gebeurde vorig jaar ook al met Tampie, die dat euvel bij Ahoy had. Toen lag het volgens Mac aan het niet op submit drukken om de budgetten te resetten.
Reply
Kijk nou er zit nog leven in ML. Doen je hotmail en je telefoon het niet? :Big Grin

Is maar goed dat we een week later beginnen. Maar idd vreemd dat het toch nog niet helemaal goed gaat.
Voor vandaag : hup Robin!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Kijk nou er zit nog leven in ML. Doen je hotmail en je telefoon het niet? :Big Grin

Is maar goed dat we een week later beginnen. Maar idd vreemd dat het toch nog niet helemaal goed gaat.
Voor vandaag : hup Robin!

Ik heb geen mail en telefoon van jou gehad hoor.....
Reply
Vreemd al paar keer sms gestuurd en gemaild. Heb je wel de voetbaltoto ontvangen?
Reply
Mijn telefoon lijkt verrot, want ik schijn o.a. Arco gebeld te hebben, terwijl dat niet het geval is. Mail zal ik zo eens openen.
Reply
als je op submit drukt moet inderdaad je budget gereset worden.
Reply
Op submit drukken heb ik wel verschillende keren gedaan gisteravond, nu kan het niet meer.
Is het niet zo dat bij toekenning (door de organisator) van het budget de deelnemers het budget krijgen en degene die later inschrijven dus niet.
Volgende week zal het wel opgelost zijn, als er dan nog iemand inschrijft heeft die misschien een probleem.
Reply
Precies, en aangezien Ad Wim en Kooltje zich nog niet ingeschreven hebben (niet dat ik weet of zij nou meedoen of niet, maargoed) zou dat een probleem kunnen worden. Hopelijk doen zij dit (als ze meedoen) voor het weekend, dan zal dit niet tot problemen leiden.
Reply
neen, elke keer dat je op submit drukt wordt gekeken wat het budget moet zijn deze week en 1 voor 1 worden de spelers eraf getrokken die je hebt gekozen. Net zolang tot de spelers op zijn of tot je onder 0 komt.

ps. je moet trouwens wel minstens 1 speler gekozen hebben en dan op submit drukken, anders doet hij idd niks.
Reply
Zo werkte het niet bij mij, Mac. Als ik een aantal spelers aangevinkt had en op submit drukte, bleef het budget 12500. Toen ik meer dan 12500 besteed had, werd er automatisch een speler uitgehaald. Ik denk dat Omyaca dit kan bevestigen.
Reply
Klinkt bekend, ik kan me herinneren dat ik vorig jaar ook redelijk wat geprobeerd heb.
Reply
in theorie zou het niet moeten kunnen maar goed maakt verder niet uit, volgende week zou er geen probleem moeten zijn dan is alles weer zoals normaal.
Reply
Hebben jullie al gezien dat NOS teletekst vanaf heden game per game bijhoudt. Ik denk dat zel het vanaf de achtste finales bij elk toernooi gaan doen. Er staat ook bij wie er begonnen is met serveren (check bijv nu Baghdatis-Berdych op pagina 651). Wel geinig maar ja wij als die hards kunnen natuurlijk niet zonder het scorebord van de ATP Site :Big Grin
Reply
Voor minder dan point-by-point doen wij het niet.
Ze zullen dat wel snel laten varen....
Reply
Ik heb daar vorig jaar al een verbeterde versie van gemaakt die ikzelf altijd gebruik:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m -->

(getallen zijn 1,4,1 deze week)
Reply

Forum Jump: