The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Laten we wel voorop dat Ronnie en RB geen verwijt kan worden gemaakt.

RB had wel opgemerkt dat het budget mogelijk teveel was, en had zich kunnen indekken door hier aan te geven wat zijn alternatieve team was.
Alles laten staan dan straffen we Vos weer voor zijn eerlijkheid.....
Reply
Mac Wrote:
kooltje Wrote:Als je bij de kassa teveel geld terug krijgt ga je toch ook niet je goedkoopste produkt teruggeven?
Bij Ronnie en RB is dit net het toiletpapier wat ze heel hard nodig hadden...

wat is jouw voorstel om dit op te lossen dan kooltje?
Er is helaas geen oplossing voor...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind vandaag nog wat veranderen wel heel coulant, want daar zijn dus een hele rits uitslagen overheen gegaan. Dit probleem was er vorige week al en ML heeft toen al aangegeven dat mensen zich voor het weekend aan moesten melden om dit probleem te voorkomen. Dit heb ik dan ook daarom gedaan. En het is zelfs rond de deadline hier nog besproken.
Aangezien al hun spelers door zijn, hebben ze daar niet echt voordeel van. Ze moeten het natuurlijk wel doen met de spelers die ze hebben, en mogen geen nieuwe spelers kiezen.
Reply
Ik heb er geen probleem mee als het zo blijft staan.

Dat lijkt mij de gemakkelijkste oplossing.
Reply
Weten we al waar het geld naartoe moet?
Reply
Ik heb deze week geen team helaas. Gisteren tussen 9 en 10 getracht in te loggen, maar dit lukte me niet. Kwam ook niet op het forum.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat vind ik vreemd, aangezien de problemen pas na 22:00 begonnen, voor zover ik hier terug heb kunnen lezen.
Reply
Ik kom gisteravond op een hele hoop sites niet op. SteveG, ATPtennis, dit forum. .. probleem kan ook best ergens centraler hebben gelegen dan alleen competitieteam?
Reply
Hier geen problemen tussen die tijd. Ik heb om half tien nog wat veranderd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vind het erg jammer, aangezien ik dit jaar een poging wilde doen serieus mee te doen. Sad
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat kan natuurlijk nog steeds. Je krijgt sowieso 90% van de punten van de laagste van de week, dus een al te bizarre achterstand zal het niet worden.
Reply
mindlight Wrote:Dat kan natuurlijk nog steeds. Je krijgt sowieso 90% van de punten van de laagste van de week, dus een al te bizarre achterstand zal het niet worden.
Was dat niet 80%?
Reply
Tripplexxx Wrote:Vind het erg jammer, aangezien ik dit jaar een poging wilde doen serieus mee te doen. Sad

dat wou je vorig jaar ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En jij zou weg blijven van het forum?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:En jij zou weg blijven van het forum?

kom met bewijs, pipo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat kan natuurlijk nog steeds. Je krijgt sowieso 90% van de punten van de laagste van de week, dus een al te bizarre achterstand zal het niet worden.
Was dat niet 80%?

Ik heb even gezocht maar kan het werkelijk nergens terugvinden.
Reply
Volgens mij was het ook 80%.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
80% was het, maar we kunnen het verhogen naar 90%.

Reply
Vos Wrote:Ik heb er geen probleem mee als het zo blijft staan.

Dat lijkt mij de gemakkelijkste oplossing.

dit lijkt mij ook de beste oplossing.

RB heeft het op tijd aangegeven, maar de reactie van de organisatie kwam pas rond half 12.

Hij heeft zijn team op de 12500 aangepast.
Laten we niet moeilijk doen over die 385 die hij extra heeft gebruikt.

Reply
Dat zal dit jaar meer gebeuren Buurs. De organisatie is flink uitgedund, en met 3 man is het simpelweg onmogelijk altijd iemand op het forum te hebben. Het is niet anders...
Reply
mindlight Wrote:Dat zal dit jaar meer gebeuren Buurs. De organisatie is flink uitgedund, en met 3 man is het simpelweg onmogelijk altijd iemand op het forum te hebben. Het is niet anders...

Dit is ook absoluut geen aanval.

Ik wil alleen zeggen dat het maar om 385 euro gaat. Als de goedkoopste speler wordt weggehaald, dan houdt hij een budget van rond de 350/400 over...
Dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Reply
Heel veel mensen hebben rond de 300 over deze week, dus dat is geen ramp. Het vervelende is dat RB tegelijk met Vos op het forum was en Vos wel zei dat hij 12K ging gebruiken en RB niet, terwijl het toch vrij bekend is dat het nooit 12,5K budget had kunnen zijn.

Maar goed, laten we het zien als een kleine kinderziekte en het door de vingers zien. Ik vind die foutmeldingen irritanter.
Reply
Aangezien Vos alleen had gereageerd en ook een budget van 12,5K had, ging ik ervan uit dat iedereen dit budget had.

Ik ben de afgelopen tijd niet op het forum geweest en wist niks af van de fout bij nieuwe aanmeldingen.

Als ik een budget van 12000 had gehad, had mijn team er toch wel anders uitgezien.
Robredo paste nu net, maar hij had er normaal niet ingestaan.

Ik zorg er altijd voor dat ik niet meer dan 200 euro overhoud.

Ik hoop daarom dat mijn team mag blijven staan.
Van mijn part wordt er aan het eind van de week een puntenaantal van bijvoorbeeld 15 afgetrokken.
Reply
Don't worry RB, ingrijpen is vrijwel onmogelijk om eerlijk te doen Smile
Reply
Hup Robredo dan maar Icon_twisted
Reply
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vind het erg jammer, aangezien ik dit jaar een poging wilde doen serieus mee te doen. Sad

Ja klopt, maar toen zat ik telkens met werkverplichtingen op de maandagavond. Dat is nu anders. Had overigens keurig betaald en dus vreet jij nu nog steeds van mijn tientje. :wink:
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:

Ja klopt, maar toen zat ik telkens met werkverplichtingen op de maandagavond. Dat is nu anders. Had overigens keurig betaald en dus vreet jij nu nog steeds van mijn tientje. :wink:

Die van jou is inmiddels op.

Ik ben nu met die van Ad bezig :8:

Reply
Ik zie je graag meedoen Trip, en liever zonder achterstand, maar volgens mij was dit niet echt een fout van de software/DB van FTM.
Reply
Nog even voor alle duidelijkheid.

De budgetten:

250: 6000
500: 11000
TMS: 22000
GS: 25000

En de prijzen.

Bij 31 betalende deelnemers €310,- in de pot!
Prijzenverdeling nog niet bekend.
Vorig jaar was dit bij 30 deelnemers volgens mij:

Nr 1 €130,-
Nr 2 € 85,-
Nr 3 € 40,-
en voor de winnaar van het medailleklassement € 45,-
Reply
4% aftrekken van het puntenaantal lijkt me de beste optie.
Reply

Forum Jump: