The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland/Sydney
#31
Ik zat vlak voor 22uur helemaal te puzzelen om m erin te kunnen krijgen, gelukkig dat dat niet gelukt is :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Nou inderdaad. Mijn JCF mislukking boeit gelukkig ook niet meer (al blijft er een dramatisch team over). Volgende week maar iets meer tijd aan besteden.
Reply
#33
Klopt het scorebord bij Ferrer? Regen :o
Reply
#34
Wat een rare uitslagen allemaal. Baghdatis kan het nu opeens wel, Almagro gaat er keihard af, Korolev gaat er keihard af na eerst van Querrey gewonnen te hebben, Berdych gaat er redelijk afgetekend af, Cuevas gaat er dik af tegen Mayer.

Voor FTM is het niet eens zo ongunstig. Veelgekozen Berdych, Wawrinka en Cuevas eraf. Alleen helaas ook Troicki.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Clement 7-5 tegen Ferrer! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Wawrinka Sad Ferrero Sad Bellucci Sad
De alternatieven doen het beter... Kohl, Hewitt, Robredo en FIsh wel overwogen, maar bijvoorbeeld ook Berdych.
Reply
#37
Het begint toch niet weer he? Dat de laffe keuzes, in dit geval Melzer, alweer meteen in de eerste week beloond gaan worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Daar ga ik niet vanuit. Ferrer moet dit toch echt wel kunnen winnen.
Reply
#39
Het is een slowstarter, dus ik heb het ook nog niet opgegeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Die Johnny Isner mag er na die 3-settertjes ook wel een keer vanaf, gelukkig moet-ie nu tegen Robje. En inderdaad: paar verrassende dikke uitslagen, maar als Ferrer ook verliest valt de schade nog mee.

Allez Gicquel (dat ik deze week moet juichen voor zo'n Franse galbak doet me pijn)!
Reply
#41
Maar weer eens twee bps gemist door David.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Weer een bp gemist ](*,)
Reply
#43
En weer een gemist, het wordt nu toch wel vervelend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Kom op Arnaud! Gunstig voor Melzer als je wint!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Die Ferrer zeg ](*,)
Hopeloze eerste FTM week zo.
Reply
#46
En ja hoor, exit. Op het 1e bp van de set. Zo frustrerend dit, gewoon aan klikken wie al door is en je komt een heel end. Waarom heb ik eigenlijk nog besloten om mee te doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ferrer had zijn kansen gewoon af moeten maken... Nu gaat Lucky Melzer wel heel makkelijk doorkomen.
Reply
#48
Goed voor Melzer!

En die gekke Clement wint ineens in straight sets van Chardy en Ferrer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
mindlight Wrote:Die Ferrer zeg ](*,)
Hopeloze eerste FTM week zo.
Reply
#50
Gelukkig is er volgende week nog geen partij bekend rond de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Clement gaat Melzer wel pakken, die sympathieke Oostenrijker kwam tegen rukkers als Fognini en Grosjean al in de problemen.
Reply
#52
Ad Wim Wrote:En ja hoor, exit. Op het 1e bp van de set. Zo frustrerend dit, gewoon aan klikken wie al door is en je komt een heel end. Waarom heb ik eigenlijk nog besloten om mee te doen?

Je begint op Kooltje te lijken Ad. De eerste weken voor de AO hebben altijd verrassende uitslagen. Als je dan Ferrer neemt die nog geen officiele pot gespeeld heeft en sowieso vaak een liability is, dan zit de kans erin dat-ie je teleurstelt.
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Gelukkig is er volgende week nog geen partij bekend rond de deadline.

Volgende week wordt natuurlijk een veel frustrerender week voor het gros van de managers. De top 5 en maak er met Davy bij maar top 6 van, is volkomen gelijkwaardig. Van Djoko en Potro nog niks gezien maar die sloten het vorige jaar goed af. Nadal lijkt in goede vorm, Federer lijkt minder maar is op de AO vaak goed. Murray leek sterk, tot de laatste 2 sets tegen fucking Robredo.
Je moet er één, of mss 2 kiezen van die 6. Ze kunnen alle 6 de finale halen maar zijn ook niet zo sterk dat ze 100% de kwartfinale halen bijvoorbeeld. Volgende 2 weken kunnen er al weleens heel grote verschillen gaan ontstaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Precies CC, en dan is deze week ineens totaal onbelangrijk. Overigens zie ik Murray echt niet als finalekandidaat, het blijft tenslotte een GS.
Reply
#55
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:En ja hoor, exit. Op het 1e bp van de set. Zo frustrerend dit, gewoon aan klikken wie al door is en je komt een heel end. Waarom heb ik eigenlijk nog besloten om mee te doen?

Je begint op Kooltje te lijken Ad. De eerste weken voor de AO hebben altijd verrassende uitslagen. Als je dan Ferrer neemt die nog geen officiele pot gespeeld heeft en sowieso vaak een liability is, dan zit de kans erin dat-ie je teleurstelt.

En de discussie over veilige of laffe keuzes kennen we nu ook wel. Melzer wint van Fognini en is bovendien goedkoper dan Ferrer. Daarnaast moest Ferrer zeer waarschijnlijk tegen Chardy, een lastige eerste wedstrijd voor hem. En met Ferrer weet je 't natuurlijk maar nooit. Dan is Melzer gewoon een veilige en dus ook vaak een goede keuze. En je ziet aan Buurs dat het loont om een heel jaar zo te kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Precies!
Reply
#57
mindlight Wrote:Precies CC, en dan is deze week ineens totaal onbelangrijk. Overigens zie ik Murray echt niet als finalekandidaat, het blijft tenslotte een GS.

Murray heeft niet eens zozeer last van de grote jongens op GS's, hij verliest juist vaak van de categorie 6 tot 25. Dat mag dus niet en ik denk dat ie dat dit jaar achterwegen laat. Ik ben zo benieuwd naar de teams volgende week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Eerst de loting maar eens zien! Heel benieuwd wie Murray en Davy in zijn kwart krijgen.
Reply
#59
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:En ja hoor, exit. Op het 1e bp van de set. Zo frustrerend dit, gewoon aan klikken wie al door is en je komt een heel end. Waarom heb ik eigenlijk nog besloten om mee te doen?

Je begint op Kooltje te lijken Ad. De eerste weken voor de AO hebben altijd verrassende uitslagen. Als je dan Ferrer neemt die nog geen officiele pot gespeeld heeft en sowieso vaak een liability is, dan zit de kans erin dat-ie je teleurstelt.
Dat is alleen maar positief Ad...
Reply
#60
Haha, en dit is nou precies waarom ik twijfelde om mee te doen. Zelfs als ik het op een normale manier zeg, is het niet goed. Maar gezien jullie reactie weten jullie zelf ook wel dat ik gelijk heb. Melzer is inderdaad lekker in vorm, met een verlies tegen Ebden vorige week. En Chardy is ook lekker in vorm ja de laatste maanden. Melzer mazzelt hier gewoon tegen fucking Grosjean en Ferrer pakt zijn kansen niet. Ferrer 3-0 voor in H2H tegen Melzer, maar zover hebben jullie zeker niet gekeken of dat telt opeens zeker weer niet. Ferrer heeft dit toernooi ook nog gewonnen twee jaar geleden en vorig jaar halve finale. Won van Davydenko twee weken geleden. Hou toch op zeg. Ik ben ook alweer behoorlijk klaar met die zogenaamde 'discussies'. Wat je ook zegt, het is toch wat anders, en de volgende week telt de H2H opeens wel als het zo uitkomt.

Blijven jullie maar lekker het hele jaar iedereen nemen die al door is en het tot op het bot verdedigen en proberen te verkopen dat het geen veilige keuze is en er heel veel plezier aan beleven, ik hou m'n mond wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: