The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Dank Vos, even afwachten of er wellicht nog iemand bij komt, maar de prijzenverdeling kan wmb hetzelfde blijven. Ik kom zo even met een apart topic mbt betalingen Smile

Kooltje, geen gekke suggestie, ik overleg even met Arco en OD, maar ik voel daar wel wat voor Smile
Reply
Ik vind dat Triplex wel een punt heeft. Is het geen idee om een backup e-mailadres/mobiel nummer te hebben, waar je je team heen kunt sturen als het echt niet lukt om op FTM te komen?
Voor deze week vind ik dat Triplex 100% van de laagste score moet hebben, maar dat is sowieso mijn idee.
Reply
kooltje Wrote:4% aftrekken van het puntenaantal lijkt me de beste optie.

Aftrek in % is ook niet de oplossing,want dan word degene die deze week toevallig goed scoort weer zwaarder gestraft dan iemand die minder scoort.

En het zou ook over een te verwaarlozen puntenaantal gaan.Bij 1000 gescoorde punten nl maar 40 punten aftrek.Mwoah.

Mooi zo laten staan!
Reply
Vos, je vergeet dat het wel over een medaille kan gaan natuurlijk. Die 4% is in onze ogen dan ook het meest fair.
Reply
andre Wrote:Ik vind dat Triplex wel een punt heeft. Is het geen idee om een backup e-mailadres/mobiel nummer te hebben, waar je je team heen kunt sturen als het echt niet lukt om op FTM te komen?
Voor deze week vind ik dat Triplex 100% van de laagste score moet hebben, maar dat is sowieso mijn idee.

Over jouw eerste vraag, daar zijn we mee bezig, en dat tweede kom ik op terug.
Reply
Algemene internetproblemen kunnen we natuurlijk lastig rekening mee houden ook al kan de deelnemer daar zelf niks aan doen. In dit geval lijkt het er op dat de meeste mensen gewoon bij ftm/forum konden ten tijde dat de database open was.

In geval er nog wel mogelijkheid is tot mail kan gewoon altijd een mail naar mij gestuurd worden. Mailadres is bekend neem ik aan. Meestal ben ik daar nog wel redelijk flexibel in en accepteer ik teams zolang ernog geen wedstrijden gespeeld zijn. Mochten er wel wedstrijden begonnen zijn wordt dat in overleg gedaan.
Reply
Beste start,op naar de AO.
Reply
Gezien het feit dat Mac dit aanbod nog niet gedaan had, stel ik voor Tripple (eenmalig, bij hoge uitzondering) 100% van de laagste score te geven.
Reply
Voor, ik begin graag op gelijke hoogte met hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lijkt me prima.
Reply
Prima voor deze keer.
Reply
wel eerste en laatste keer lijkt mij. Vanaf nu gewoon weer 80%?!
Reply
Prima. Vanaf nu 80% van de laagste score.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies Smile
Reply
Tripple weer geen team?
Reply
Kut kut, was net te laat. Crisis hier op m´n werk. Geen FTM voor mij dus 2010.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Inmiddels hebben de 34e en de 35e deelnemer zich ook voor FTM aangemeld- weliswaar pas na deadline AO, moet niet gekker worden =D>
Reply
Scholten! Wrote:Inmiddels hebben de 34e en de 35e deelnemer zich ook voor FTM aangemeld- weliswaar pas na deadline AO, moet niet gekker worden =D>
Vraag is of ze nog de 80% van de laagste score krijgen?!
Reply
Als ze betalen? Uiteraard!
Reply
Speciaal voor buurs, hij heeft de punten hard nodig, Anderson moet nog 35 punten krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
thxs Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Ad, ga ik regelen.
Reply
Ik heb Anderson op 35 gezet en wat jongens die 'in' bleven handmatig 'out' gezet. We zijn weer bij.
Reply
ml. Heb betaald. Was er bij ingeschoten
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zo zijn er nog wel meer, ik zal van het weekend een overzichtje maken! En thnx natuurlijk!
Reply
Ook betaald!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zelfs in het wel of niet meedoen met het spel maak ik de verkeerde keuze...
Reply
Ad Wim Wrote:Zelfs in het wel of niet meedoen met het spel maak ik de verkeerde keuze...

De gevolgen waren bekend toch?
Reply
pfff, wat ligt de site er vaak uit zeg... #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach Ad Wim, een inhaalrace kan ook heel interessant zijn.
De verschillen pakken nu (voorlopig) wel heel erg de verkeerde kant voor ons uit, maar er komen nog mogelijkheden genoeg.
Het lijkt erop dat de Buurs-tactiek toch de beste is: het minimaliseren van het mogelijke verlies.
Reply

Forum Jump: