The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zelfs in het wel of niet meedoen met het spel maak ik de verkeerde keuze...

De gevolgen waren bekend toch?
Van het wel of niet meedoen? Mijn grootste reden om niet mee te doen waren de eindeloze, vervelende discussies en die vallen eigenlijk nog wel mee. De frustratie is er nu wel even, maar nu hoef ik iig ook geen pretenties meer te hebben hoog te eindigen en misschien is het wel leuk om wekelijks te kunnen stijgen. En ik speel nog genoeg andere spellen waar het stukken beter gaat. En zoals ik voorafgaand ook al zei, FTM is voor mij allang niet meer hét spel, zoals dat het vroeger wel was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat geldt ook voor mij inderdaad, al gaat het in andere spellen zo mogelijk nog slechter.
Reply
andre Wrote:Ach Ad Wim, een inhaalrace kan ook heel interessant zijn.
De verschillen pakken nu (voorlopig) wel heel erg de verkeerde kant voor ons uit, maar er komen nog mogelijkheden genoeg.
Het lijkt erop dat de Buurs-tactiek toch de beste is: het minimaliseren van het mogelijke verlies.
Inhaalracen is ook best leuk, maar zulke verschillen als nu zullen er niet snel meer komen. RG kun je toch vaak Nadal wel opschrijven en Wimbledon Federer. Hier was het gewoon totaal onvoorspelbaar, en dan krijg je zulke verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De verschillen pakken nu (voorlopig) wel heel erg de verkeerde kant voor ons uit, maar er komen nog mogelijkheden genoeg.
Het lijkt erop dat de Buurs-tactiek toch de beste is: het minimaliseren van het mogelijke verlies.

normaal ook jouw tactiek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Je kan ook gewoon gokken en winnen met de juiste (halve) finalisten! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe wil je in deze draw je verlies beperken?
Reply
Door goedkopere spelers te nemen die waarschijnlijk ook wel redelijk ver komen, zoals Cilic en Tsonga.
Als er dan één eerder uitvliegt dan verwacht is het verlies t.o.v. de verwachting minder dan bij een duurdere speler en heb je bovendien meer alternatieven.
Reply
Die rekenkundige manier is niet mijn ding, maar dat is vast ook de reden dat ik de vier jaar die ik aan (F)TM meedoe, in de middenmoot eindig :wink:
Reply
Wat ik wel kan uitrekenen is dat ik met een finale Murray - Federer een heel eind kom Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Wat ik wel kan uitrekenen is dat ik met een finale Murray - Federer een heel eind kom Icon_twisted
Reply
Haggie Wrote:Wat ik wel kan uitrekenen is dat ik met een finale Murray - Federer een heel eind kom Icon_twisted

ik hoop het voor je.

zullen we wedden dat ik je dan toch aan het eind van het jaar heb ingehaald? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zullen we nu maar stoppen met FTM 2010? :wink:
Reply
andre Wrote:Door goedkopere spelers te nemen die waarschijnlijk ook wel redelijk ver komen, zoals Cilic en Tsonga.
Als er dan één eerder uitvliegt dan verwacht is het verlies t.o.v. de verwachting minder dan bij een duurdere speler en heb je bovendien meer alternatieven.

Met Cilic en Tsonga heb je nog altijd 19000 over. Dergelijke mannen kunnen er natuurlijk ook de eerste ronde uitvliegen (Tomic, Dent) en dat doen de hele dure mannen niet over het algemeen. Maar ik zal jullie niet vermoeien door nogmaals mijn tactiek uit de doeken te doen.
Reply
buurs Wrote:

ik hoop het voor je.

zullen we wedden dat ik je dan toch aan het eind van het jaar heb ingehaald? :8:

Ik kom maar 40 punten voor op jou, als dat gebeurt. Dus zo knap is dat niet :wink:
Reply
Als djoko van tsonga wint, dan kom je 1235 punten voor.

Reply
buurs Wrote:Als djoko van tsonga wint, dan kom je 1235 punten voor.

Wat maakt die wedstrijd uit dan? Ik heb ook Tsonga.

Jij hebt op dit moment 3624 en ik 2432. Dat scheelt 1192 punten.

Federer wint = 1640 extra
Murray 2e = 480 extra
Totaal = 2120

2120 - 1192 = 928 punten verschil.

Ik zat verkeerd, maar jij ook :wink:
Reply
Haggie is weer helemaal in zn element hoor als hij goed gaat :lol:
Reply
Ik heb 2705 pnt en jij 1800....

alcohol op? :8:

verschil 905

fed +1640
murray +480

dus +2120

2120 - 905 = ?

Los maar op :wink:

Reply
Is geen 1235 Buursje Wink
Reply
cruijff Wrote:Is geen 1235 Buursje Wink

ik had voor cilic maar 700 ipv 720 gekregen.

het is nu bijgewerkt :wink:

Reply
maar hoe heggie bij 3624 en 2432 komt? :-k

Reply
De totaalstand? Hij heeft het over het algemeen klassement, dus week 1 doet natuurlijk ook mee.
Reply
buurs Wrote:maar hoe heggie bij 3624 en 2432 komt? :-k

wat dacht je van de totaalstand tot zover?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/stand.php?order=totaal&week=3">http://www.competitieteam.nl/ftm/stand. ... aal&week=3</a><!-- m -->
Reply
hahaha, bericht van Tampie over het hoofd gezien. Gelukkig is niet iedereen zo dom als Dannis... :Big Grin
Reply
kooltje Wrote:Haggie is weer helemaal in zn element hoor als hij goed gaat :lol:

Mooi he Icon_twisted

HUP MURRAY!!
Reply
Ach ja, 17500 van je budget dat eruit gaat aan fysiek ongemak, die had ik nog niet gehad in mijn FTM-carrière...
Reply
Ad Wim Wrote:Ach ja, 17500 van je budget dat eruit gaat aan fysiek ongemak, die had ik nog niet gehad in mijn FTM-carrière...

Nadal had inderdaad zonder blessure wel een 2-0 achterstand tegen Murray goed gemaakt. :roll:
Die is gewoon op waarde geklopt. Nadal heeft nu overigens 11 van de laatste 12 ontmoetingen met een speler uit de top 5 verloren.
Reply
Hij kreeg in het einde van de tweede set last. En een hoop hier had er zeker wel vertrouwen in dat ie nog ging winnen.

Maar goed, zoals ik al zei, discussiëren heeft toch geen zin. Veel plezier met je spelletje.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij kreeg in het einde van de tweede set last. En een hoop hier had er zeker wel vertrouwen in dat ie nog ging winnen.

Maar goed, zoals ik al zei, discussiëren heeft toch geen zin. Veel plezier met je spelletje.

Ik vind het erg jammer dat je altijd maar blijft zeggen dat discussiëren met haggie, buurs, mij of wie dan ook geen zin heeft op het moment dat je even een keer aantoonbaar geen gelijk hebt of had. Ik vind 't zelfs arrogant overkomen.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij kreeg in het einde van de tweede set last. En een hoop hier had er zeker wel vertrouwen in dat ie nog ging winnen.

Ik vind het erg jammer dat je altijd maar blijft zeggen dat discussiëren met haggie, buurs, mij of wie dan ook geen zin heeft op het moment dat je even een keer aantoonbaar geen gelijk hebt of had. Ik vind 't zelfs arrogant overkomen.

Idd dat vind ik ook beetje jammer. Met Nadal zit je gewoon helemaal verkeerd, dat weet je zelf ook maar al te goed. Stop nou met dat zeuren!
Je hebt een slechte AO, reageer dat nou niet op ons af of het feit dat je helemaal niet mee wilde doen.
Reply

Forum Jump: