The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij kreeg in het einde van de tweede set last. En een hoop hier had er zeker wel vertrouwen in dat ie nog ging winnen.

Maar goed, zoals ik al zei, discussiëren heeft toch geen zin. Veel plezier met je spelletje.

Ik vind het erg jammer dat je altijd maar blijft zeggen dat discussiëren met haggie, buurs, mij of wie dan ook geen zin heeft op het moment dat je even een keer aantoonbaar geen gelijk hebt of had. Ik vind 't zelfs arrogant overkomen.
Ik zeg gewoon wat ik vind. Ik zeg ook altijd dat ik het discussiëren met bijvoorbeeld ML of Tampie als een stuk normaler en beter beargumenteerd ervaar. Doe ermee wat je wilt, vind ervan wat je wilt, dat maakt mij niet zoveel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De site heeft weer wat kuren, net kon ik er goed op, nu is ie weer weg gevallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
same here. Ik wilde checken of ik de weekwinst nog kon pakken en het leiderschap in het klassement :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:same here. Ik wilde checken of ik de weekwinst nog kon pakken en het leiderschap in het klassement :wink:
Volgens mij haal je de weekwinst als Federer de AO wint. In alle andere gevallen win ik. Dit alles natuurlijk onder voorbehoud. :wink:
Reply
Mitch Wrote:
Haggie Wrote:same here. Ik wilde checken of ik de weekwinst nog kon pakken en het leiderschap in het klassement :wink:
Volgens mij haal je de weekwinst als Federer de AO wint. In alle andere gevallen win ik. Dit alles natuurlijk onder voorbehoud. :wink:

Ik zou het jou ook gunnen! Zolang de finale maar Mur-Fed is :Big Grin
Reply
De AO kunnen we voortaan bij voorbaat al wel een Haggie-week noemen. :wink:
Elk team dat ie neerzet met dit toernooi komt goed uit.
Reply
Haggie Wrote:
Mitch Wrote:

Dan heb je nog mooie tegengestelde belangen. Murray is veel minder gekozen dus die moet dan winnen, maar met Fedex pak je mss de weekwinst.
Reply
Laat dan aub het tennis winnen en Fed de titel pakken, fuck FTM Wink
Reply
site is weer terug
Reply
Welkom in het Andy Murray tijdperk ML. :8:
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
Mitch Wrote:

Dan heb je nog mooie tegengestelde belangen. Murray is veel minder gekozen dus die moet dan winnen, maar met Fedex pak je mss de weekwinst.

12 om 8 :wink:
Reply
Je begrijpt natuurlijk dat ik jou nu aan mijn kant en daarmee de kant van Murray probeer te krijgen. :wink: Haggie week!
Reply
centre court Wrote:Welkom in het Andy Murray tijdperk ML. :8:

Cilic zal laten zien waarom Murray nooit een GS zal winnen :8:
Reply
centre court Wrote:Je begrijpt natuurlijk dat ik jou nu aan mijn kant en daarmee de kant van Murray probeer te krijgen. :wink: Haggie week!

Haha jazeker!

Bij een overwinning van Fedex tegen Murray wordt ik weekwinnaar en algemeen leider! :Big Grin
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Welkom in het Andy Murray tijdperk ML. :8:

Cilic zal laten zien waarom Murray nooit een GS zal winnen :8:

Andy heeft mij vorig jaar vreselijk genaaid op de US-Open toen ie dik verloor van Cilic. Gelukkig won ie alle ontmoetingen daarvoor met 'm. Morgen moet ie gewoon in 3 setjes winnen. Geen extra energie verspillen voor de kraker tegen Rogi.
Reply
Dat was prima toen, en ik geef Cilic morgen eigenlijk weinig kans. Maargoed, als hij ze net zo lekker staat de raken als op de USO, wie weet.
Reply
mindlight Wrote:Dat was prima toen, en ik geef Cilic morgen eigenlijk weinig kans. Maargoed, als hij ze net zo lekker staat de raken als op de USO, wie weet.

Cilic zal toch een keer gesloopt zijn? Die heeft denk ik de meeste uren op de baan gestaan van iedereen. Daarnaast komt ie als Murray on fire is, en dat is ie, vooralsnog tekort. Ik zie hem dit jaar wel richting de top 5 schurken.
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Dat was prima toen, en ik geef Cilic morgen eigenlijk weinig kans. Maargoed, als hij ze net zo lekker staat de raken als op de USO, wie weet.

Cilic zal toch een keer gesloopt zijn? Die heeft denk ik de meeste uren op de baan gestaan van iedereen. Daarnaast komt ie als Murray on fire is, en dat is ie, vooralsnog tekort. Ik zie hem dit jaar wel richting de top 5 schurken.

Top 8 met beetje geluk.

Ik schat Fed,Djo,Nad,Mur,Pot,Rod en Dav hoger in.
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Je begrijpt natuurlijk dat ik jou nu aan mijn kant en daarmee de kant van Murray probeer te krijgen. :wink: Haggie week!

Haha jazeker!

Bij een overwinning van Fedex tegen Murray wordt ik weekwinnaar en algemeen leider! :Big Grin

Maar goed dat ik jou vorig jaar die tip heb gegeven Haggie. :wink:
Een klein team werkt veel beter op een grand slam dat al die kleine rukkers. :Big Grin
Echter het kan ook misgaan, ik wil dan ook liever niet meer denken aan de RG van 2009. Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:

Haha jazeker!

Een klein team werkt veel beter op een grand slam dat al die kleine rukkers. :Big Grin
Echter het kan ook misgaan, ik wil dan ook liever niet meer denken aan de RG van 2009. Icon_evil

Zonder mijn advies vooraf hadden Haggie en CC ook geen Murray (en Roddick) gehad :-({|=
Reply
Die 7 schat ik met name stabieler / meer allround in.

Maar wat laat Federer hier toch eigenlijk weer zien dat hij echt de enige GOAT is, dit seizoen is iedereen alweer aan het twijfelen of hij het nog kan, en hij staat er wel weer op de major, als enige van de top4 in de SF. Gelukkig hebben de forumbezoekers wat meer verstand van zaken en is hij nog 12x gekozen...
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:

Haha jazeker!

Kun je nog één keer uitrekenen hoeveel punten Nadal, Monaco en Djokovic toen voor je haalden? :Big Grin
Vanaf nu zal iedereen een klein team nemen op een GS. Behalve op RG als Nadal er niet is of niet goed in vorm. Dan zullen de toppers niet gekozen worden.
Reply
_Tampie Wrote:Die 7 schat ik met name stabieler / meer allround in.

Maar wat laat Federer hier toch eigenlijk weer zien dat hij echt de enige GOAT is, dit seizoen is iedereen alweer aan het twijfelen of hij het nog kan, en hij staat er wel weer op de major, als enige van de top4 in de SF. Gelukkig hebben de forumbezoekers wat meer verstand van zaken en is hij nog 12x gekozen...

Murray staat er natuurlijk ook. Die vind ik top 3 waardig. Dat Potro en Djoko hem even gepasseerd waren doet daar niets aan af.
Wat betreft Cilic bedoelde ik natuurlijk niet dat ie de top 5 in zal gaan dit jaar. Hij gaat wel diep de top 10 in. Hij is van de generatie Potro, die heeft vorig jaar zijn doorbraak gehad, dit jaar zal Cilic de US-Open winnen. Icon_twisted
Reply
Ja Murray hoort natuurlijk ook bij 'het clubje'. Maar die kon het de laatste paar keer niet waarmaken, Federer echter is er altijd weer bij, getuige de 23x of rij SF, waarvan 13x W, 6x F en 3x SF (AO nnb).

Toch moet ik maar voor Murray zijn deze AO, die kan wel een mooie voorsprong op een groot deel van het FTM veld verzorgen.
Reply
Dat record van Federer gaat volgens mij nooit meer verbroken worden. Ten eerste moet je dan al 6 jaar fit blijven, ten tweede moet je op alle ondergronden bij de beste horen en het ook nog eens 24x op rij doen.
Reply
centre court Wrote:Dat record van Federer gaat volgens mij nooit meer verbroken worden. Ten eerste moet je dan al 6 jaar fit blijven, ten tweede moet je op alle ondergronden bij de beste horen en het ook nog eens 24x op rij doen.

Als je er zo over nadenkt.. abnormaal :-s
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Dat record van Federer gaat volgens mij nooit meer verbroken worden. Ten eerste moet je dan al 6 jaar fit blijven, ten tweede moet je op alle ondergronden bij de beste horen en het ook nog eens 24x op rij doen.

Zal er een speler op de Tour zijn die de laatste 26 GS's überhaupt de 2e(of 3e) ronde heeft gehaald? Misschien kan Scholten dit als journalist eens uitzoeken.
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:

Zal er een speler op de Tour zijn die de laatste 26 GS's überhaupt de 2e(of 3e) ronde heeft gehaald? Misschien kan Scholten dit als journalist eens uitzoeken.

Of ML/Ad als stats freaken! Ik denk het niet, misschien Roddick maar verder? (Roddick wss ook niet op RG!)
Reply
Ik dacht gelijk aan Nadal (maar dan alleen de GS waaraan hij uberhaupt meedeed)... Maar ik zal zo eens wat harder nadenken Big Grin
Reply
Ik denk dat een gast als Ljubicic of Hewitt ook nooit in de 1e ronde is uitgeschakeld de afgelopen 6 jaar op een GS's maar ik denk niet dat zij ze alle 23 hebben gespeeld.
Reply

Forum Jump: