The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
Hehe zit ik er even lelijk naast :lol:
Reply
Je zit er tevaak naast de laatste tijd ML. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lacko speelt een geweldige TB. Knap hoor, 7-3 tegen de koning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe vaak zeker, maar te vaak? Het alternatief is dan maar niets meer te zeggen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Reply
Ik bedoelde eigenlijk dat je er ook (te) vaak naast zit met het spelers kiezen voor FTM de laatste weken. :8:
En aangezien je mij net hoop gaf dat Ljubo de TB wel zou winnen en dat vervolgens niet kunt waarmaken rakel ik bovenstaande nog even op. Omdat je woensdag meeneemt naar Ahoy zet ik er wel een smiley bij. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubo speelt dramatisch trouwens. Lacko speelt wel aardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik bedoelde eigenlijk dat je er ook (te) vaak naast zit met het spelers kiezen voor FTM de laatste weken. :8:
En aangezien je mij net hoop gaf dat Ljubo de TB wel zou winnen en dat vervolgens niet kunt waarmaken rakel ik bovenstaande nog even op. Omdat je woensdag meeneemt naar Ahoy zet ik er wel een smiley bij. :wink:
Meneer staat ook een keer hoog hoor, en geeft meteen af op de mensen die minder hoog staan maar hier wel vaak zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Please Lacko
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In FTM opzicht ben ik het jaar dramatisch begonnen, dat moge duidelijk zijn. Dat maakt het volgen wel een stuk meer ontspannen overigens, het zal me werkelijk de bout hachelen als Ljubicic hier verliest.
Reply
Hehe, mij nou net ook ML Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie nu pas dat ik Ljubicic helemaal niet heb Undecided
Reply
En de break voor Lacko ! Klasse jongen!

Ad : volgens mij boeit het spel je nog wel alleen baal je er van dat je slecht ben gestart. Kom op! Niet opgeven. Ik stond vorig jaar na de Aus Open 25e en ook dik achter. Alles is mogelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hahaha, dat is helemaal mooi!

Lacko volg ik ook al een tijdje, dus ook wel leuk om hem het goed te zien doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik bedoelde eigenlijk dat je er ook (te) vaak naast zit met het spelers kiezen voor FTM de laatste weken. :8:
En aangezien je mij net hoop gaf dat Ljubo de TB wel zou winnen en dat vervolgens niet kunt waarmaken rakel ik bovenstaande nog even op. Omdat je woensdag meeneemt naar Ahoy zet ik er wel een smiley bij. :wink:
Meneer staat ook een keer hoog hoor, en geeft meteen af op de mensen die minder hoog staan maar hier wel vaak zijn.

Ik wil jou nog weleens op de kast jagen Ad, op ML zal ik nooit afgeven. Ik maak een grapje over het feit dat hij nog weleens mis zit de laatste weken, als reactie op zijn eigen post wat betreft de Ljubo TB. Ik weet ook dat ML daar goed tegen kan. Ik had dan ook eerder deze opmerking van jou verwacht dan van ML. En daarmee zat ik er dus blijkbaar niet naast dit keer. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ik zie nu pas dat ik Ljubicic helemaal niet heb Undecided

Nu merk ik dus weer dat je dit spel niet serieus neemt, geen koning in jouw team Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Grappig man, dat achteraf zeggen. Blijf maar lekker veren in de reet steken van ML en mij op de kast jagen, ik vind het allemaal prima. Blijkbaar zit de frustratie diep. Het zal waarsch wel iets met Ajax te maken hebben, gezien je frustratie op dat gebied...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jongens, het is een mooie middag, laten we het gezellig houden. En CC, ik kon de opmerking idd hebben, concludeerde zelf ook al dat ik het niet goed inschatte.
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:Ik zie nu pas dat ik Ljubicic helemaal niet heb Undecided

Nu merk ik dus weer dat je dit spel niet serieus neemt, geen koning in jouw team Big Grin

Dat klopt inderdaad, waar ik eerder hele schema's invulde en minimaal een uur met mijn team bezig was, duurt dat dit jaar enkele minuten. Het bevalt vooralsnog uitstekend :-({|=
Reply
Mij dus ook en zo slecht gaat het niet eens. Ik zie een nieuwe tactiek voor ons, ML!

Toch klikte je vroeger altijd wel meteen Ljubo aan, of ie nou een lastige loting had of niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had eigenlijk al verwacht dat Ljubo er tegen Clement af zou gaan. Nu straks Cilic en Sidorenko please door maar alles staat vandaag met de partij Schwank-Acasuso. Schwank is verplicht om te winnen anders heb ik een probleem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat publiek ook daar, geen grijntje emotie en helemaal geen aanmoedigingen. Er zit ook bijna niemand, terwijl toch een Kroatische held speelt. Wat een verschil met Umag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Grappig man, dat achteraf zeggen. Blijf maar lekker veren in de reet steken van ML en mij op de kast jagen, ik vind het allemaal prima. Blijkbaar zit de frustratie diep. Het zal waarsch wel iets met Ajax te maken hebben, gezien je frustratie op dat gebied...

Xtragaap4de

Ad, Ad, Ad, wat ga je er weer op de laatste tijd. Als er iemand gefrustreerd is ben jij 't wel. Welke reden heb ik eigenlijk om gefrustreerd te zijn? Omdat Feyenoord 4 punten achter Ajax staat? Dat zegt meer over jouw cluppie dan de mijne hoor. Maar ik zal het bij tennis laten hier, al het andere is een ander forum voor.
Maar volgens mij heb je soms zelf niet in de gaten hoe zwaar overtrokken je reacties zijn. Alleen de laatste 2 weken al discussieer/reageer je hier vrij fel met/op tampie, buurs, hag, stille en mij. Zeg maar 80% van de personen die hier regelmatig komen. Mij maakt het niet uit hoor, ik houd er van. Maar als je het irritant vind dat ik iets positiefs(of negatiefs in jou ogen) over ML zeg reageer er dan niet op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Mij dus ook en zo slecht gaat het niet eens. Ik zie een nieuwe tactiek voor ons, ML!

Toch klikte je vroeger altijd wel meteen Ljubo aan, of ie nou een lastige loting had of niet...

Dat klopt, maar ik wilde Zagreb ik zijn geheel mijden. Tot ik zag dat Marchenko daar voor een spotprijsje in het schema stond, dus heb ik die nog snel aangeklikt.
En inderdaad, Zagreb en Umag zijn niet vergelijkbaar, verre van zelfs!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Grappig man, dat achteraf zeggen. Blijf maar lekker veren in de reet steken van ML en mij op de kast jagen, ik vind het allemaal prima. Blijkbaar zit de frustratie diep. Het zal waarsch wel iets met Ajax te maken hebben, gezien je frustratie op dat gebied...

Xtragaap4de

Ad, Ad, Ad, wat ga je er weer op de laatste tijd. Als er iemand gefrustreerd is ben jij 't wel. Welke reden heb ik eigenlijk om gefrustreerd te zijn? Omdat Feyenoord 4 punten achter Ajax staat? Dat zegt meer over jouw cluppie dan de mijne hoor. Maar ik zal het bij tennis laten hier, al het andere is een ander forum voor.
Maar volgens mij heb je soms zelf niet in de gaten hoe zwaar overtrokken je reacties zijn. Alleen de laatste 2 weken al discussieer/reageer je hier vrij fel met/op tampie, buurs, hag, stille en mij. Zeg maar 80% van de personen die hier regelmatig komen. Mij maakt het niet uit hoor, ik houd er van. Maar als je het irritant vind dat ik iets positiefs(of negatiefs in jou ogen) over ML zeg reageer er dan niet op.

:^o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik had eigenlijk al verwacht dat Ljubo er tegen Clement af zou gaan. Nu straks Cilic en Sidorenko please door maar alles staat vandaag met de partij Schwank-Acasuso. Schwank is verplicht om te winnen anders heb ik een probleem

Zelfde schuitje. Troefje Schwank(on fire!) tegen de zeer veel gekozen Acasuso. Vamos Edje!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lacko gaat choken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo speelt het netjes, maar Lacko choket wel en speelt de slechtste game van de wedstrijd als hij ervoor serveert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Om gek van te worden. Het zal eens mee zitten deze week. Kom op nou !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:-({|=

Dat zeg ik, ontspannen kijken rules!
Reply
Dit gaat natuurlijk weer fout. 30-0 alweer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: