The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
Mooi 1e punt, geen UE van Lacko. Ljubo speelt het wel erg slim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Lacko het net op zoekt heeft ie 't punt al binnen. Wat een slechte passeerballen zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gsm lacko, dik en dik verdiend en heb er volledig vrede mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat Ljubo hier nu voor eigen publiek 2 TBs verliezen?

Kijken of Lacko weer gaat choken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat Ljubo hier nu voor eigen publiek 2 TBs verliezen?

Kijken of Lacko weer gaat choken...

Dat ie vandaag nog 6 games heeft gepakt, sterker nog, hoe kan je als je zo over de baan sjokt van clement winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen enkele 1e service nog van Ljubo en nu zelfs een df.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar begint de choke al. Passeerbal gemist en nu een UE.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, hoe stom van Ivan. Hij moet die bal gewoon in het spel houden, Lacko staat stijf van de spanning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 mp, nu niet verneuken!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
1 weg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu natuurlijk wel 2 1e services van Ivan. Bibber bibber...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 weg, alles of niets nu.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En een ace, grote klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
zoals ik al zei.. stille-week!

wat een mazzel heeft die jongen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is toch alweer een tijdje geleden dat ik zo'n belabberd niveau ''live'' heb moeten aanschouwen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha ik zat er op te wachten. Mazzel? Dat slaat weer nergens op! Ljubo had een uur geleden al onder de douche moeten staan. Het is dat Lacko ging choken. Ljubo verloor vorig jaar ook redelijk snel daar en is in zulke toernooien gewoon bagger.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
By the way 16e in de week. Wat een stille week zeg, oh oh oh
Pas als Schwankie vanavond wint mag je beginnen te denken aan een stille week (ik heb aca niet)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sorry Mac, ik kreeg telefoon. Maar hou het in de gaten deze week, Kroatische meiden zijn sowieso zeer de moeite.

Wel zonde van Ivan dit zeg, maar gelukkig neemt vast niemand hem nu in Rdam :8:
Reply
Stille Wrote:By the way 16e in de week. Wat een stille week zeg, oh oh oh
Pas als Schwankie vanavond wint mag je beginnen te denken aan een stille week (ik heb aca niet)

Acasuso is in dit soort weken toch de grootste mustpick van allemaal lijkt me.
Reply
Stille Wrote:Haha ik zat er op te wachten. Mazzel? Dat slaat weer nergens op! Ljubo had een uur geleden al onder de douche moeten staan. Het is dat Lacko ging choken. Ljubo verloor vorig jaar ook redelijk snel daar en is in zulke toernooien gewoon bagger.
Ljubo bagger in Zagreb?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:By the way 16e in de week. Wat een stille week zeg, oh oh oh
Pas als Schwankie vanavond wint mag je beginnen te denken aan een stille week (ik heb aca niet)

Acasuso is in dit soort weken toch de grootste mustpick van allemaal lijkt me.

Vorig jaar wel maar nadat ie vorig jaar daarna geen knikker meer heeft geraakt(m.u.v. tegen fedex op RG) heb ik totaal geen vertrouwen meer in hem. Ik hoop dat ie vanavond meteen verliest. Anders maar die ronde daarna.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schwank is ongelooflijk in vorm, ik zie hem gewoon als favoriet tegen Chucho. Maar het is wel zo dat Acasuso er opeens kan staan in deze toernooitjes. Vorig jaar was echter wel extreem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Haha ik zat er op te wachten. Mazzel? Dat slaat weer nergens op! Ljubo had een uur geleden al onder de douche moeten staan. Het is dat Lacko ging choken. Ljubo verloor vorig jaar ook redelijk snel daar en is in zulke toernooien gewoon bagger.
Ljubo bagger in Zagreb?

Dat staat er niet Ad, er staat in zulke toernooien. Hiermee bedoel ik de 250 cyclus toernooien. Vorig jaar verloor Ljubo in de 2e ronde van Troicki
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik verwacht ook dat Schwank wint, anders had ik Acasuso wel genomen. Wat CC al zegt : hij raakt al zo lang geen bal meer goed. Het is een gok die hard afgestraft kan worden maar dan kan me in ieder geval niet verweten worden dat ik laffe keuzes maak. He Buurs ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Haha ik zat er op te wachten. Mazzel? Dat slaat weer nergens op! Ljubo had een uur geleden al onder de douche moeten staan. Het is dat Lacko ging choken. Ljubo verloor vorig jaar ook redelijk snel daar en is in zulke toernooien gewoon bagger.
Ljubo bagger in Zagreb?

Dat staat er niet Ad, er staat in zulke toernooien. Hiermee bedoel ik de 250 cyclus toernooien. Vorig jaar verloor Ljubo in de 2e ronde van Troicki
Ja, en de jaren ervoor haalde ie telkens de finale. En hij won eind vorig jaar ook nog Lyon, een soortgelijk toernooi. Onzin dus om te zeggen dat ie bagger is in zulke toernooien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Go Marin !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm vorig jaar had Acasuso ook zo'n periode gehad waarin hij niets raakte, maar in de SA-swing doet hij het gewoon steengoed. Ik zie (en met mij de bookmakers) Acasuso dan ook als favoriet.

Laat ik dan toch maar weer eens gokken en een tientje op Acasuso zetten.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Haha ik zat er op te wachten. Mazzel? Dat slaat weer nergens op! Ljubo had een uur geleden al onder de douche moeten staan. Het is dat Lacko ging choken. Ljubo verloor vorig jaar ook redelijk snel daar en is in zulke toernooien gewoon bagger.
Ljubo bagger in Zagreb?

Dat staat er niet Ad, er staat in zulke toernooien. Hiermee bedoel ik de 250 cyclus toernooien. Vorig jaar verloor Ljubo in de 2e ronde van Troicki
Ja, en de jaren ervoor haalde ie telkens de finale. Onzin dus om te zeggen dat ie bagger is in zulke toernooien.

Dat is de jaren er voor ja maar volgens mij de laatste tijd meer succes in 1000 toernooien dan in 250 toernooien. Ik had er gewoon geen goed gevoel bij en gelukkig heeft dat gevoel me niet in de steek gelaten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kijk even naar mijn edit, hij won laatst nog Lyon.

En dat jij het op gevoel doet, dat weten we al een tijdje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: