The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
misschien eens proberen te gaan werken?
Reply
wat is dat?
Reply
Aanwezig zijn heet dat. Oh ja Ad het regent in Joburg en volgens internet (dus niet volgens mij) blijft dat de hele dag. Morgen is het zonnig Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Aanwezig zijn heet dat. Oh ja Ad het regent in Joburg en volgens internet (dus niet volgens mij) blijft dat de hele dag. Morgen is het zonnig Undecided
En ze spelen gewoon, hahahaha, priceless!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Robert in de TB van 3-4** naar *6-4 tegen Bob Marley!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hahaha, die gasten kunnen allebei echt helemaal niks! Het is dat Brown al zijn 1e services mist, daardoor verliest ie de TB. Wat een niveau...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog slechter dan Ljubo Ad? :8:

Ik zag deze week een filmpje over Brown met hoogtepunten van zijn partij tegen Recouderc geloof ik. Leek echt nergens op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat krijg je als je zo'n deelnemersveld hebt. Laten we hopen op een finale Monfils-Ferrer. Dan krijg je misschien nog 1 wedstrijd van niveau te zien.

Hup Troicki !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Veel slechter dan Ljubo. Hij heeft een goede service, maar zijn volleys zijn dramatisch en 80% van zijn eigen returns zijn uit. Maar het is wel een mooi figuur, zeker als ie keihard "scheisse" zegt.
Maar die Robert was ook helemaal niks en gaf nog bijna de TB uit handen.

Hup Berrer, moet kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Troicki is idd een stuk belangrijker natuurlijk. Die dikke Berrer zal de pijp wel een keer leeg hebben toch? Won hij vorige week geen challenger?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zeker, en een sterke ook. Troicki is nog niet goed geweest dit toernooi en dit seizoen, dus moet best kunnen. Berrer heeft ook al 2 bps gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4e bp en tevens sp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse!

Ook Robert prima, die heeft zijn puntjes wel opgebracht en mag eraf tegen Ferrer. Toch wel een paar mensen die hem niet hebben, zie ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Troicki hier verliest worden de kansen op weekwinst zeer groot voor jou, Ad.

Dan blijven eigenlijk alleen Cilic en Monfils over die je serieus pijn kunnen doen.
Reply
Dat zou toch wat zijn, gezien het gezeik met Chiudinelli, Ljubicic en Greul in de eerste rondes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berrer alweer 2 bps gemist deze set, nu nummer 3...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En een 15-40 gemist nu. 0 uit 5 deze set, 1 uit 9 in de wedstrijd. Dit begint wel een beetje frustrerend te worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn, gezien het gezeik met Chiudinelli, Ljubicic en Greul in de eerste rondes...

Daarvan is Ljubo natuurlijk geen doorslaggevende factor, 24x gekozen.

Maar, als zowel Cilic als Monfils 250 pakken ga je het niet redden denk ik, die zijn vrij veel gekozen.

Veelgekozen mannen als Cuevas, Troicki, Acasuso, Malisse en Phau struikelen vroeg en dat heb je vermeden.
Reply
Vaker zomaar iets aanklikken werkt dus beter voor je, Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn, gezien het gezeik met Chiudinelli, Ljubicic en Greul in de eerste rondes...

Daarvan is Ljubo natuurlijk geen doorslaggevende factor, 24x gekozen.

Maar, als zowel Cilic als Monfils 250 pakken ga je het niet redden denk ik, die zijn vrij veel gekozen.

Veelgekozen mannen als Cuevas, Troicki, Acasuso, Malisse en Phau struikelen vroeg en dat heb je vermeden.
Dat klopt, maar Monfils en Cilic moeten nog redelijk wat overkomen om die 250 punten te halen. En ik heb volgens mij ook nog wat in het vuur met Bellucci, Schwank en Ferrer die lang niet door iedereen gekozen zijn.

En er zijn vast mensen met Monfils en/of Cilic, die Ljubicic niet hadden, dus dat kan nog wel doorslaggevend zijn.

En met dat laatste rijtje noem je nou ook wel een hoop onzekere mannen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Vaker zomaar iets aanklikken werkt dus beter voor je, Ad.
Ho ho, waar zeg ik dat ik zomaar iets aangeklikt heb?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Berrer!

Ferrer begint ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zoals je zult begrijpen, boeit dit spel me bijzonder weinig momenteel. Ik heb er ook nog helemaal niet naar gekeken. Doe ik om 2145 wel, en dan klik ik wat aan. Wellicht helpt dat.

Hij zal er dus wel uren mee bezig zijn geweest Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn, gezien het gezeik met Chiudinelli, Ljubicic en Greul in de eerste rondes...

Daarvan is Ljubo natuurlijk geen doorslaggevende factor, 24x gekozen.

Maar, als zowel Cilic als Monfils 250 pakken ga je het niet redden denk ik, die zijn vrij veel gekozen.

Veelgekozen mannen als Cuevas, Troicki, Acasuso, Malisse en Phau struikelen vroeg en dat heb je vermeden.
Dat klopt, maar Monfils en Cilic moeten nog redelijk wat overkomen om die 250 punten te halen. En ik heb volgens mij ook nog wat in het vuur met Bellucci, Schwank en Ferrer die lang niet door iedereen gekozen zijn.

En er zijn vast mensen met Monfils en/of Cilic, die Ljubicic niet hadden, dus dat kan nog wel doorslaggevend zijn.

En met dat laatste rijtje noem je nou ook wel een hoop onzekere mannen.

Cuevas, Troicki, Acasuso, Malisse waren veelgekozen (20x of meer) dus de algemene consensus was dat je ze moest hebben. Als je ze dan laat liggen, is dat vaak al het halve werk om tot een weekwinst te komen, is mijn ervaring. Deel 2 is dan dat geld in de juiste alternatieven te steken (Schwank, Ferrer, Bellucci).
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn, gezien het gezeik met Chiudinelli, Ljubicic en Greul in de eerste rondes...

Daarvan is Ljubo natuurlijk geen doorslaggevende factor, 24x gekozen.

Maar, als zowel Cilic als Monfils 250 pakken ga je het niet redden denk ik, die zijn vrij veel gekozen.

Veelgekozen mannen als Cuevas, Troicki, Acasuso, Malisse en Phau struikelen vroeg en dat heb je vermeden.
Dat klopt, maar Monfils en Cilic moeten nog redelijk wat overkomen om die 250 punten te halen. En ik heb volgens mij ook nog wat in het vuur met Bellucci, Schwank en Ferrer die lang niet door iedereen gekozen zijn.

En er zijn vast mensen met Monfils en/of Cilic, die Ljubicic niet hadden, dus dat kan nog wel doorslaggevend zijn.

En met dat laatste rijtje noem je nou ook wel een hoop onzekere mannen.


Lekker belangrijk allemaal. Het boeit je toch weinig :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Over het algemeen ben ik het nooit zo eens met die algemene consensus. En daarom presteer ik waarsch ook niet iets in dit spel. Maar ik kan voor ieder van die jongens wel een verhaal verzinnen waarom ik ze niet genomen heb. Beetje jammer dat het deze week wel werkt en ik misschien een paar honderd punten pak. Terwijl het eigenlijk vorige week een soortgelijk verhaal was, maar het toen verkeerd uitpakte en ik opeens een paar duizend punten verloor.

Deze week gegokt voor Tipsarevic. Wist dat die niet veel gekozen zou zijn door zijn lastige loting, maar kan de finale halen. Dat pakt helaas verkeerd uit, maar ik wil wel elke week zulke gokjes hebben om medailles te kunnen halen. Gek genoeg pakt het deze week anders uit. Maar het is nog lang niet zo ver.

Schwank en Bellucci vond ik trouwens hele erge must-picks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad 2 must picks. Denk dat Schwank hem gaat pakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vamos David, op naar de toernooiwinst!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Zoals je zult begrijpen, boeit dit spel me bijzonder weinig momenteel. Ik heb er ook nog helemaal niet naar gekeken. Doe ik om 2145 wel, en dan klik ik wat aan. Wellicht helpt dat.

Hij zal er dus wel uren mee bezig zijn geweest Big Grin

dank u.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: