The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

ABN Amro forumdag
En 5-5 :|
Reply
Boem 7-5 verlies, wat laat Sluiter het lelijk lopen zeg.
Reply
sluiter vermoeid
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sluiter heeft het gewoon volledig laten liggen in de tweede set.
Reply
Bohli wint, wat een mogelijkheid om het hoofdtoernooi te bereiken zeg :crazy:
Reply
Sluiter Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sijsling tegen Zverev in hoofdtoernooi. Die verliest momenteel bijna al zijn partijen dus wie weet kan Igor de 2e ronde halen.
Morgenavond speelt hij de 2e avondpartij, daarvoor speelt Robin tegen Robredo. Ook wel apart dat nr 4 seed Soderling op het dagprogramma staat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nja, ze moeten iemand op het dagprogramma zetten natuurlijk, en Soderling is zwaar uit vorm cq. geblesseerd.
Reply
Stille Wrote:Sprak Big Mac (voor Rien bekend) zojuist. Die zit bij die partij. Heel vreemd verloop. Die Bohli was in het begin echt heel sterk, maar daarna raakte hij geen bal meer. Doorgaan Raemon, kom maar op met die 4 Hollanders in de Main Draw. Buurs zal wel helemaal blij zijn want op de trainingsbanen is het overvol Big Grin

Wat een geweldige tennisdag was het!

We waren er al lekker op tijd, waardoor ik eerst nog even de training van Baghdatis en Davydenko heb gezien.
Daarna de partij van Sluiter, die een vreemd verloop kende. 1e set kwam hij terug van 2-5 0-40 en in de 2e set vergooide hij een 5-3 voorsprong en 2 mp...

in de 3e set bij 4-4 en 0-30 slaat sluiter 2x op een 2e service een returnfout.

tussendoor een stukje van Ilhan gezien. Wat een heerlijke tennisser is dat.
Leuk om naar te kijken. Daarna een stukje van Sijsling - Huta Galung. Jesse was zo slecht dat ik daar snel weer weg ben gegaan. De partij tussen Hajek en Golubev was echt smullen. Vooral Golubev is toch wel een echte shotmaker.

Tussendoor heb ik nog trainingspotjes gezien van Youzhny - Stakhovsky, Zverev - Davy, Garcia-Lopez - Robredo, Serra - Benneteau en een training van onder andere James Blake. Wat een belangstelling hiervoor. Camera's van sport 1 erbij en volgepakte tribune :8:

We hebben ongeveer 3/4 van het deelnemersveld gezien. Eigenlijk heb ik alleen Djokovic gemist.

Al met al een geslaagde dag dus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Seppi morgen overdag tegen Bohli. Als ie morgen wint zal ik woensdag ook weer overdag spelen neem ik aan.

Forza Seppi! :-({|=
Reply
Hahaha, dat stukje van buurs weer, wat een schrijver!

En Seppi hoef ik echt niet te zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seppi is een stukje nostalgie, die moeten we woensdag echt wel zien. Mooi van Sijsling!
Reply
De partijen van Berrer, Rochus, Melzer, Lopez en Monfils zullen zeer waarschijnlijk op woensdag worden gespeeld. Zij hebben vandaag nog gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima, ik wil Monfils en Berrer wel zien, aangevuld met een Nederlander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hahaha, dat stukje van buurs weer, wat een schrijver!

En Seppi hoef ik echt niet te zien...

wat is er mis, Ad?

ik schrijf snel even een stukje tussen de voetbalwedstrijden door...

niet iedereen is zo goed als jij.

Reply
Ad Wim Wrote:Prima, ik wil Monfils en Berrer wel zien, aangevuld met een Nederlander.

Yep, ik ook, heb vandaag Berrer in de finale gezien, en dat is echt een gave speler. Monfils is altijd een feest natuurlijk.
Reply
Wat een potten zeg op woensdag!

Monfils-Rochus Notworthy
Berrer-Clement
Troicki-Melzer (die hoeft van mij niet zo)
Blake-Baghdatis Notworthy
Lopez-Davydenko Notworthy

Eventuele 2e ronde partijen
Zverev-Soderling Notworthy
Mayer-Robredo
Reply
Meen je niet??? =D> =D> =P~
Reply
Maar daar zullen er een aantal van in de avond zijn neem ik aan?
Reply
Ja, maar ze kunnen moeilijk alles op de avond stoppen. Ik verwacht toch 5 van die 7 partijen in de middag, en wat is het gigantisch te hopen dat Sijsling hier wint, dan is dat 1 partij die sowieso op de avond gepland wordt.
Reply
davy - lopez is ook niet verkeerd natuurlijk.

Reply
Ja daar hoop ik mega op, zeker omdat ik daar verwacht dat Lopez zal winnen. Ook Blake-Baghdatis lijkt mij geweldig.
Reply
als lopez - davy en blake - bagh in de middag zijn, dan bel ik morgenavond mijn baas, dat ik woensdag niet kom.

Reply
Hahaha had je dat nog niet eens geregeld? Undecided :lol:
Reply
Monfils-Rochus
Blake-Baghdatis
Lopez-Davydenko

[-o<
Reply
Ja dat zou de dag voor mij ook perfect maken Scholten!
Reply
Davy er af zien gaan tegen Lopez zal idd het hoogtepunt zijn.
Reply
mindlight Wrote:Hahaha had je dat nog niet eens geregeld? Undecided :lol:

ik ga in principe niet.

ik vind het deelnemersveld erg mager en heb zondag 20 van de 32 spelers al zien spelen.

daarnaast moet ik een vrije dag nemen en ben ik zo'n 5/6 uur aan reistijd kwijt.

het programma moet dus super zijn.

Reply
Zoals het er nu voorstaat wórdt het ook super.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Hahaha had je dat nog niet eens geregeld? Undecided :lol:

ik ga in principe niet.

ik vind het deelnemersveld erg mager en heb zondag 20 van de 32 spelers al zien spelen.

daarnaast moet ik een vrije dag nemen en ben ik zo'n 5/6 uur aan reistijd kwijt.

het programma moet dus super zijn.

Zo bedoelde ik het nog niet eens, maar meer in het licht van je eerdere aankondiging dat je zou komen.
Reply

Forum Jump: