Threads: 131
Waarom klaagt stille nog niet? :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 131
ik verwacht toch echt weinig van monfils.
hij is afgelopen zaterdag behandeld en hij heeft het altijd lastig tegen Ollie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Die zit nog op Woudestein :8:
Zverev 17x gekozen? :eeeek: :eeeek:
Hup Igor!
Threads: 23
TB bij Igor, kom op jongen!
Threads: 328
Klote dat ik vanavond niet thuis was. Haggie bedankt voor het wisselen van Giraldo en Nieminen. Al zal je nu zien dat Nieminen alsnog wint. Ik heb de wissels niet goed bekeken (had geen schema in mijn broekzak zitten ) Hopen dat Mello en Gil (last minute wissels) wat mooie dingen kunnen laten zien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
buurs Wrote:Waarom klaagt stille nog niet? :-k
Het is nog geen dinsdag he. Dat komt morgen wel als ik zie dat Dent en Mello eruit liggen en Montanes en Nieminen door zijn
Jammer trouwens dat Sluit geen ll is.
Stille Wrote:Klote dat ik vanavond niet thuis was. Haggie bedankt voor het wisselen van Giraldo en Nieminen. Al zal je nu zien dat Nieminen alsnog wint. Ik heb de wissels niet goed bekeken (had geen schema in mijn broekzak zitten ) Hopen dat Mello en Gil (last minute wissels) wat mooie dingen kunnen laten zien
Haha die Haggie smst mij dat hij geen tijd had om z'n team te maken... :
Ik had een team vanmorgen gemaakt met Bohli, Tipsarevic, Giraldo. Wat heb ik er toch kijk op
Threads: 67
heb mijn team ook nog aangepast scholt. Hehe
He i’m back, koploper FTM 2018!
Haggie Wrote:heb mijn team ook nog aangepast scholt. Hehe
Threads: 14
Ad Wim Wrote:Ik vind het budget wederom heel flink. Wat is het probleem van het hoge budget? Nu kun je in elk deel van het schema wat kiezen en dus in elk deel van het schema een verschil maken. Het enige probleem dat ik me kan voorstellen is dat je te druk bent met het bijhouden van de scores van je spelers.
De verschillen zijn in ieder geval maximaal.
Om dit te illustreren het aantal spelers dat Ad Wim heeft maar de ander niet:
6 Buurs, Scholten, Raging Bull
7 Roffaboy, Cruijff, Mitch, Omyaca
8 Stille, Arco
9 Overdune, Mindlight, Kraai, RenRew, Kuiper, Cornholio
10 Tampie, CC, Woerdie, Kooltje, Vos, André
11 Mac, Haggie, Chiel, RogerFedex, RonnieV
13 Yhe Player, Zico
14 Aadje, Great Falcon
15 Berliner Jos
Ik ben het geloof ik helemaal met je eens Andre.
Threads: 21
Met dit budget overweeg je nog dure gasten als monfils, davy, roddick, verdasco enz. Maak je 't budget lager dan pak je de mustpicks en ben je al bijna klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 97
andre Wrote:Ad Wim Wrote:Ik vind het budget wederom heel flink. Wat is het probleem van het hoge budget? Nu kun je in elk deel van het schema wat kiezen en dus in elk deel van het schema een verschil maken. Het enige probleem dat ik me kan voorstellen is dat je te druk bent met het bijhouden van de scores van je spelers.
De verschillen zijn in ieder geval maximaal.
Om dit te illustreren het aantal spelers dat Ad Wim heeft maar de ander niet:
6 Buurs, Scholten, Raging Bull
7 Roffaboy, Cruijff, Mitch, Omyaca
8 Stille, Arco
9 Overdune, Mindlight, Kraai, RenRew, Kuiper, Cornholio
10 Tampie, CC, Woerdie, Kooltje, Vos, André
11 Mac, Haggie, Chiel, RogerFedex, RonnieV
13 Yhe Player, Zico
14 Aadje, Great Falcon
15 Berliner Jos Ik ben dus niet overtuigd en de verschillen zijn volgens mij ook niet maximaal. Natuurlijk zijn er elke week veel verschillen en dat kun je blijven zeggen, maar je weet niet hoeveel verschillen er waren geweest als het budget lager was geweest, dus volgens mij heeft dat niet zoveel zin.
Volgens mij staat een lager budget logischerwijs gelijk aan meer verschillen. Je hebt gewoon minder geld te besteden, kleinere teams, dus volgens mij automatisch meer diversiteit omdat iedereen nou eenmaal anders denkt.
Stel je neemt een bak met 100 verschillend gekleurde knikkers en laat 30 mensen er knikkers uitpakken. Volgens mij is het inherent dat je meer diversiteit krijgt in de knikkers per persoon als je mensen er 10 laat kiezen in plaats van 20.
Zo ook hier. En het argument dat je nu wat eerder voor een grote jongen gaat, gaat volgens mij niet op, want vorige week hadden al zoveel mensen toppers en nu weer. Nu zitten meerdere toppers wekelijks bij de top 20 meest gekozen, dat was in de voorgaande jaren echt niet zo. Toen kon je er veel meer verschil mee maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Bij knikkers is de assumptie volledige willekeur, terwijl dat hier natuurlijk niet aan de hand is. Hier is zoiets als mustpicks en stay-away's . Dat maakt de vergelijking met de knikkers een onjuiste.
Threads: 325
ik denk dat je het anders moet zien.
Met dit budget heb je 100 knikkers. Met een lager budget zijn er slechts 60 knikkers omdat de andere 40 knikkers opeens totaal niet meer interessant zijn.
Wil niet zeggen dat er gelijk minder diversiteit is, maar ik denk dat het te makkelijk is om te denken dat het aantal knikkers hetzelfde blijft met een lager budget. In theorie natuurlijk wel, in de praktijk vallen er een heleboel af.
mindlight Wrote:Bij knikkers is de assumptie volledige willekeur, terwijl dat hier natuurlijk niet aan de hand is. Hier is zoiets als mustpicks en stay-away's . Dat maakt de vergelijking met de knikkers een onjuiste. Als je wekelijks kijkt naar de verschillen in teams, kun je bijna spreken over willekeur. Er zijn zoveel verschillende opvattingen onder de 30 managers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Liever 100 knikkers dan 100 nikkers, nou Stille FOEI !
Wat wel een verschil is, is dat je in voorgaande jaren óf teams met alleen maar kleine rukkers had, of met een paar kanonnen. Nu is het zo dat je naast al dat kleine grut ook nog 2 á 3 grote jongens kan nemen, en dan heb ik het over 1e en 2e geplaatsen.
Mac Wrote:ik denk dat je het anders moet zien.
Met dit budget heb je 100 knikkers. Met een lager budget zijn er slechts 60 knikkers omdat de andere 40 knikkers opeens totaal niet meer interessant zijn.
Wil niet zeggen dat er gelijk minder diversiteit is, maar ik denk dat het te makkelijk is om te denken dat het aantal knikkers hetzelfde blijft met een lager budget. In theorie natuurlijk wel, in de praktijk vallen er een heleboel af. Combinatoriek is dit toch? Dat is niet echt mijn sterkste punt en ik heb ook niet heel lang over de vergelijking nagedacht, maar vond hem wel passend.
De knikkers zijn de te kiezen spelers en als je het budget lager maakt, kun je nog steeds wel iedereen kiezen en juist het verschil maken door een dure jongen als Davydenko te nemen. Nu heeft de helft hem, velen ook nog met Soderling erbij. Dan heb je dus al 8500 in een helft van een van de drie schema's. Dat had je met een minder budget nooit gehad en dus maakt een groter budget juist dat mensen duurdere jongens eerder als logische keuzes gaan zien volgens mij.
Dé voorwaarde voor het gebruik van knikkers in een vergelijking is volledige willekeur. Ik vind niet (ook op basis van de statistieken van bijvoorbeeld deze week) dat er sprake is van volledige willekeur.
Maar stap daar dan even vanaf, ik zeg ook genoeg andere dingen.
Mijn inhaalrace is inmiddels begonnen, ik ben er al eentje voorbij!
Ik ben ook iemand voorbij
Threads: 21
Ik hoef er maar 3 voorbij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
centre court Wrote:Ik hoef er maar 3 voorbij.
Baak bijna 1,2 en 3! :wink:
|