The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Ik ben weg. Tot straks
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kijk deze ellende nog even af, en geniet van Zeballos Wink
Reply
Huh? Waarom werd dat punt nou overgespeeld?
Reply
En ineens MP, ik snap er weinig meer van :crazy:
Reply
Zeballos mist ook maar meteen 3 bps, het kan echt niet slechter deze avond. Golubev, Ginepri, Schwank verliezen en Kohl een set achter tegen een van de grootste drama's van de tour...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de pot naar JCF Undecided

Qua niveau het minste wat ik dit jaar heb gezien overigens.
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Granollers speelde vorige week niet zo slecht en Zeballos raakt ze momenteel niet goed. Kubot is 50-50. Russell speelt redelijk tot goed momenteel en kan best winnen tegen Fish. Je moet gokken

Zeballos raakt ze niet goed? Nja hij verliest vorige week van Kubot, ok dat is niet best, maar voor de rest waren het HC partijen dit jaar, en vorig jaar heeft hij laten zien uitstekend in Zuid-Amerika uit de voeten te kunnen. Granollers is een drol die niet veel kan, en een blessure van MVA vorige week nodig had om die ronde te winnen. Waarbij dient te worden aangetekend dat MVA imo nog een grotere drol is dan C. Rochus Wink

Dan Russell, hij speelt redelijk tot goed? Ok hij won een ATP match dit jaar (van Amritraj), en een challenger, maar op ATP niveau stelt hij tot zover gewoon weinig voor. Fish daarentegen speelde dit jaar al een SF op HC, die hij maar nipt verloor.

Kubot-Hernandez kan ik achteraf gezien (d.w.z. na het zien van de H2H) wel inkomen.

Kijk aan, 3 potten voorspellen, 3 fout :lol:
Granollers wint weer een 1e ronde door een opgave en Fish begint er niet eens aan Undecided
Reply
En in het dubbel had hij zijn partij nog wel gewonnen.
Reply
Monfils Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aardige Tiebreak bij Berrer-Clement ... ( 18-16 Berrer )

Monfils lijkt ook orde op zaken te stellen.. 5-0 2e set inmiddels
Reply
\Big Grin/ prima Berrer, bring it home
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zonde van Sijsling.. 6-4 voor in de tiebreak en toch aan Soderling moeten laten...
Reply
Sijsling mentale knak, zo zonde... Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Davy =D>
Reply
Malisse - Steppie 6-3 :-({|=
Reply
Goed bezig die Malisse! Nou heb ik hem eens een keer niet in mijn team
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2x gekozen maar :-({|=
Reply
Zo ik ben ook weer thuis uit de sneeuw. Slechte pot zeg tussen Bagh en Blake.

Prima Xavier, maak de weg maar vrij voor Dent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Blake joh, die heeft er helemaal geen zin in Undecided

Jammer dat Baghdatis twee keer een maakbare passing mist op bp.
Reply
Hahaha, wat een dramaniveau zeg, alleen maar fouten. Die Blake Undecided
Reply
Hahahaha, dubbele break! Zoals de meesten al dachten, wat een teleurstellende pot. Je zou hier zitten en ook nog Robredo-Mayer zien zo :lol:

Lekker Kohl trouwens.
Reply
Blake :|
Reply
Zoals ik vandaag al zei, die zit gewoon met zijn gedachte in Memphis en komt hier startgeld ophalen.

Mooi voor buurs ook, die dacht inside info te hebben omdat ie zondag ging kijken, maar Baghdatis oogt gewoon hartstikke fit :lol:
Reply
Ik moet er helaas alweer vandoor, terwijl er een hoop leuks op het programma staat. Hup Kohli, Cuevas en Nieminen!
Reply
Maar idd Ad, je had gelijk, ik zat compleet mis voornamelijk wat betreft de instelling van Blake. Wat een pannekoek.
Reply
Ahh wacht even, ik lees nu dat Blake een knieblessure heeft. Vandaar Wink. Tevens lees ik dat hij nog nooit heeft opgegeven tijdens een wedstrijd, dat is netjes!
Reply
berdych al snel op 4-1 tegen nieminen zoals verwacht!
Andreev moet het nu afmaken.
Cuevas fijn de break te pakken!!
Massu - Ferrero wordt belangrijk!
Reply
Mayer wint netjes van Robredo. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd netjes, en Kohl is ook netjes. Cuevas verliest helaas net de set als ik binnen kom...
Reply
Sjonge anders verliest Cuevas even uit het niets de 2e set. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: