The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Kan Buurs niet effe naar Court 1 gaan? Effe wat tips aan Berrer geven!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Berrer is wel zo'n beetje gebeurd, als wij nou niet met hem op de foto waren gegaan, had ie eerder zijn rust kunnen pakken ](*,)
Reply
het is mijn schuld...ik had er nu moeten zijn Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
KUTDAG !
Reply
Kampfen!
Reply
Beer Berrer werkt ff een viertal bp's weg.
Reply
Kampfen !
Reply
Beer Berrer wordt getemd, schluss!
Reply
En de break nadat Benneteau 6 al bp's had laten liggen. Het is niet anders. Geen goede week, die zitten er gelukkig voor jullie ook wel eens tussen
Reply
:eeeek: Berrer bp
Reply
Helaas, het is goed zo. Benne wint, maar Berrer bedankt!
Reply
:cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sorry jongens voor jullie held, maar GROTE KLASSE BENNE. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Djokovic speelt goed zeg, had dat nou maar op de AO gedaan...

Mist hier wel 100 kansen voor de beslissing. Mooie pot dit, mooiste die ik tot nu toe gezien heb dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Sorry jongens voor jullie held, maar GROTE KLASSE BENNE. =D> =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:3 bps gemist, maar Thiemo hakt er wel een love game overheen met 4 1e services. Nog een kwartier en dan kunnen we kijken.

ik kijk al hoor! <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nos.nl">http://www.nos.nl</a><!-- m -->
O, dacht dat dat ook pas vanaf 1330 was.

op sport1 was het ook om 11 uur begonnen.

Reply
cruijff Wrote:Sport 1 is overigens ook al de hele dag aan het uitzenden
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:3 bps gemist, maar Thiemo hakt er wel een love game overheen met 4 1e services. Nog een kwartier en dan kunnen we kijken.

ik kijk al hoor! <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nos.nl">http://www.nos.nl</a><!-- m -->
O, dacht dat dat ook pas vanaf 1330 was.

op sport1 was het ook om 11 uur begonnen.

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Monfils en Benne =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En de ellende gaat maar door. Mayer kan morgen niet tegen Djoko spelen. Dat betekent morgen 3 kwartfinales en ik heb dus een kaartje voor overdag. Zal je zien dat ik 32 euro betaal voor 1 single kwartfinale Icon_evil
Reply
Het zit Djoko niet tegen met de lotingen de laatste tijd. Maar dar Robredo dan ook nog verliest ook Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is idd klote Stille, schema nog niet bekend?

Voor nu hup Marcos!
Reply
Nee, hup Davy! Gewoon de helft van je niveau halen, dan komt het goed.
Reply
Davy begint gelukkig een stuk beter dan gisteren. Meteen vol d'rop en ook meteen de break.
Reply
Die Davy zeg Notworthy

Jammer dat ie gisteren geen tegenstander van formaat had.
Reply
Jezus christus, wat een niveau :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:Dat is idd klote Stille, schema nog niet bekend?

Voor nu hup Marcos!

Krajicek was net op de radio. Mayer heeft een scheurtje van 2 cm in zijn hamstring. Verder zei hij dat het bovenste en onderste schema in hetzelfde dagdeel gespeeld moeten worden. Aangezien Seppi-Melzer pas laat klaar is zal Davy/Bagh-Seppi/Melzer 's avonds gespeeld worden. Dan gaat dus Soderling-Benneteau ook naar de avond en ben ik de lul voor morgen met alleen Youzhny-Monfils (denk wel een hele mooie partij) en misschien wat dubbels. Balen !
Reply
Die Phau zeg ](*,)

met 5-2 voor in de set...
bij 5-4 nog een sp gehad

5-3 voor in de tb en dan 5-7 verliezen #-o

Reply
We hebben het over Phau he, dit is alledaags voor hem.
Reply
Vizier van Davy is minder scherp geworden en Bagh is beter geworden, leuk potje.
Reply
Toch weer de dubbele break en de set na weer een fantastische game. Lekker Davy!
Reply

Forum Jump: