The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
buurs Wrote:kan een leuke pot worden tegen verdasco als hij zijn niveau vasthoudt.

Dat wordt natuurlijk een veegpartij (in het voordeel van Verdasco). Hoewel Istomin een paar aardige punten speelde lag dit echt voornamelijk aan Kohl.
Reply
Ik ben al een paar dagen in de veronderstelling dat jij hem hebt, maar verrek ik zie het nu. Dan de rest feli :Big Grin

Hup Kubot
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En zo staat Ad 2e in de week
Reply
Ad Wim Wrote:En ook nog zo'n volley missen. Hoe kun je nou zo ver wegzakken in een wedstrijd en toch gewoon 20e van de wereld staan?!

Zo dus Smile
Reply
:lol:
Reply
kohl toch, wat een schande!
Hup Mello voor nu:

Mello - Belucci *5-1.. Het begin is goed! Zo belangrijk dit Mello! Je bent ook maar 13x gekozen, kom op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Brazilie:
Jaaaa lekker wakker worden! Klasse Mello! Dag Dag Bellucci!
Die Kubot, 62 62 tegen Montanes, 62 61 tegen Fognini! :o

USA:
Berdych: so close.. Sad
Querrey: =D>
Verdasco: =D>
Kohlschreiber :dodgy:

Alle kans op een 2e weekwinst nog
Reply
Costa da Sauipe
Ferrero - Mello
Andreev - Kubot

Rotterdam
Djokovic - Youzhny
Soderling - Davydenko

San Jose
Roddick - Querrey
Istomin - Verdasco

Nog kans op alle finalisten, dat zou echt te heerlijk zijn! [-o<
Met Andreev, Davydenko en Verdasco hoop ik toch op zeker een finaleplek te hebben.
Met Mello verwacht ik de makkelijkste stunt, Youzhny en Querrey zal (te) moeilijk worden, maar je weet het nooit! :Big Grin
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook nog zo'n volley missen. Hoe kun je nou zo ver wegzakken in een wedstrijd en toch gewoon 20e van de wereld staan?!

Zo dus Smile
Het is netjes, maar deze opmerking ging voornamelijk om hem zelf en wat ik lees, was het vooral Monfils die slecht was en niet Youzhny die fantastisch was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Man man man, wat gaat alles weer dramatisch. Daar gaat de medaillekans deze week...

Dan heb je wat te zeggen als ik klaag maar je bent zelf geen haar beter :Big Grin

Oh ja Granollers zou toch winnen omdat ik hem heb.....

Het is geen stille week en dat gaat het ook niet worden vrees ik
Ten eerste klaag ik als daar aanleiding toe zie. En als ik zie dat Youzhny die eerste set compleet onnodig weggeeft, de belangrijkste pot van de week, dan klaag ik ja. Zeker als eerder op de dag Montanes een wanprestatie levert en Mello doormazzelt.
En ten tweede doe ik het niet op dinsdag al terwijl ik daarna nog de weekwinst haal, blijf ik gewoon op het forum en zeg ik erbij dat dit me een medaillekans kost.

En die klote-Mello gaat me nu dus helemaal een medaille kosten. Zeker de gouden, maar waarsch uberhaupt een medaille. Zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Man man man, wat gaat alles weer dramatisch. Daar gaat de medaillekans deze week...

Dan heb je wat te zeggen als ik klaag maar je bent zelf geen haar beter :Big Grin

Ten eerste klaag ik als daar aanleiding toe zie. En als ik zie dat Youzhny die eerste set compleet onnodig weggeeft, de belangrijkste pot van de week, dan klaag ik ja. Zeker als eerder op de dag Montanes een wanprestatie levert en Mello doormazzelt.
En ten tweede doe ik het niet op dinsdag al, blijf ik gewoon op het forum en zeg ik erbij dat dit me een medaillekans kost.

En die klote-Mello gaat me nu dus helemaal een medaille kosten. Zeker de gouden, maar waarsch uberhaupt een medaille. Zonde.

voor minder dan 400euro'tjes ook nog :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Zo dus Smile
Het is netjes, maar deze opmerking ging voornamelijk om hem zelf en wat ik lees, was het vooral Monfils die slecht was en niet Youzhny die fantastisch was.

Een combinatie van beiden, Youzhny ging zeker niet minder spelen.
Reply
Vanmiddag 2uur zit ik klaar! Davy-Sod van levensbelang! :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:

En ten tweede doe ik het niet op dinsdag al terwijl ik daarna nog de weekwinst haal, blijf ik gewoon op het forum en zeg ik erbij dat dit me een medaillekans kost.

Ik klaag ook wanneer daar aanleiding voor is. En dat is echt niet zoveel als jullie (lees Ad en ML) denken. Het seizoen is nog kort en het gaat vrij aardig nadat de Aus Open in het water is gevallen. Waarom mazzelt Mello door? Hij wint op 1 dag van Hanescu en Bellucci (beiden in 2 sets). Waarom is dat mazzel? Als het nou een opgave was.. De week kan nog alle kanten op. Davy is zowiezo een absolute must anders eindig ik alsnog buiten de top 10 in de week. Go Davy, go You, go Mello, go Kubot, go Nando, go A Rod
Reply
Als alle uitslagen conform verwachting zijn, pakt Raging Bull de weekwinst.
Als Mello of Querrey verrast, of Verdasco of Davydenko in de finale, heeft Haggie een grote kans.
Als de verrassing Kubot is, heb ik een kans.
Bij een combinatie van verrassingen kunnen ook nog Scholten, Mitch, Stille, AdWim, Kooltje, Kuiper en zelfs Overdune de weekwinst pakken.
Als de verrassing echter Soderling is, dan schakelt Raging Bull de meeste anderen direct uit.

Mooie week dus, op zaterdag zijn nog veel scenario's mogelijk. En iedereen heeft wel een uitslag waarmee hij pech gehad heeft.
Reply
andre Wrote:Als alle uitslagen conform verwachting zijn, pakt Raging Bull de weekwinst.
Als Mello of Querrey verrast, of Verdasco of Davydenko in de finale, heeft Haggie een grote kans.
Als de verrassing Kubot is, heb ik een kans.
Bij een combinatie van verrassingen kunnen ook nog Scholten, Mitch, AdWim, Kooltje, Kuiper en zelfs Overdune de weekwinst pakken.
Als de verrassing echter Soderling is, dan schakelt Raging Bull de meeste anderen direct uit.

Mooie week dus, op zaterdag zijn nog veel scenario's mogelijk. En iedereen heeft wel een uitslag waarmee hij pech gehad heeft.

Sod def Dav zet idd een streep door mijn ambities, maar daar geloof ik niet in gelukkig :wink:
Met nog 1 overwinning van Davy en Andreev kom ik een heel eind.. Icon_twisted
Reply
Jammer dat de halve finales in Sauipe en San Jose zo laat zijn
Reply
Ja idd he Stille, ah goed! Beetje OWS kijken :wink: !

Dav-Sod op Ned1 vanmiddag :Big Grin
Reply
Ik hoor zo of ik vanmiddag nog een kaart heb. Kans is niet zo groot maar iemand is voor me bezig met ritselen
Reply
Stille Wrote:Ik hoor zo of ik vanmiddag nog een kaart heb. Kans is niet zo groot maar iemand is voor me bezig met ritselen

Dan zie je weer een 6-1 6-2. :-s
Reply
Haggie Wrote:Ja idd he Stille, ah goed! Beetje OWS kijken :wink: !

Dav-Sod op Ned1 vanmiddag :Big Grin

Jaja en het voetbal in alle landen is ook gewoon bezig. Ik moet meerdere tv's hebben Big Grin
Reply
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Ik hoor zo of ik vanmiddag nog een kaart heb. Kans is niet zo groot maar iemand is voor me bezig met ritselen

Dan zie je weer een 6-1 6-2. :-s

Ja voor Davy Notworthy Maar het voordeel nu is dat ik er niet voor hoef te betalen. Maar nogmaals : kans is heel klein en op tv zie je het veel beter Big Grin
Reply
uiteraard een winst voor davy, anders sluit ik deze week alsnog af met een flinke kater. Terwijl ik van plan was om uit te lopen :wink:
Reply
Het wordt gewoon tv vanmiddag, ach maakt niet uit. Ben al 2x geweest dit jaar en de kans op een kaatje voor morgen is nu groter Big Grin
Reply
Kom op Soderling!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:roll: en deze wedstrijd gaat tussen de zweed Soderling en de oekraïner Davydenko. Klasse Egbers.. :roll:
Reply
he kenner, davy is een oekraïner :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
soderling mist direct een 0-40 ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
soderling had niets oh te brengen in die drie punten buurs!
Reply
4e bp ook gemist.

1e bp was een kans.

Reply

Forum Jump: