The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
Op OS-gebied blijkbaar nog geen Stille-week :8:
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Nu Querrey nog winnen en de dag is (financieel) zeer geslaagd!

kansloze missie.

Soderling heeft morgen een makkie denk ik.

Nou, het was allesbehalve kansloos. Helaas net de verkeerde winnaar.
Reply
buurs Wrote:johnsson niet op het podium.

goed bezig, stille.

Hey Buurs ontzettende kenner : praat nou eens een keer geen onzin en denk het niet beter te weten. Het is Jonsson en geen Johnson! En dat de Zweedse materiaalman de verkeerde wax heeft gebruikt,tja dan ben je kansloos. Ze had geen enkele schietfout en behoort normaal gesproken tot de snelste in het spoor. Maar ja Ohno heeft de centjes weer terug gepakt bij het short-track. Voor vanavond hup Svendsen en Bjorndalen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag moet Soderling winnen van Youzhny. Wie had nou maandagavond verwacht dat deze 2 gasten in de finale zouden staan.
Verder is Roddick blijkbaar kwetsbaar, dan moet Nando 'm maar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Winnaars worden Youzhny, Kubot en Verdasco Big Grin Dat zou mooi zijn !
Reply
nou, dan moet je het nu ook laten zien Youzhny. In het bout toernooi in brazilië maakt t me niet uit. Querrey was er zo dichtbij verdomme.. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat davy gister niet lukte doet Youz meteen, lekker hoor! Hij begint ook erg scherp!
Reply
Maar ja, je weet het natuurlijk nooit bij hem, al staat ie 4-0 voor in de set...

Wat is er aan de hand in Utrecht trouwens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Spreekkoren van Utrecht publiek
Reply
Natuurlijk, 1e game breaken en dan 4 games op rij verliezen, hoe typisch.

En ik erger me ook alweer kapot aan Soderling trouwens.
Reply
Dit gaat niet lang meer duren
Reply
Man man man, netjes terug komen en het dan weer helemaal weggeven...
Reply
Hij is gewoon op en heeft diverse pijntjes. Het is niet anders
Reply
En opgave. Typisch voor dit toernooi, saai.
Reply
En opgave hier was ik dus gisteren al bang voor en het komt uit. Daar zit ik dan zonder Soderling in mijn team. Bedankt Davy!
Reply
Stille Wrote:En opgave hier was ik dus gisteren al bang voor en het komt uit. Daar zit ik dan zonder Soderling in mijn team. Bedankt Davy!

Idd! Icon_evil
Reply
en dan wint soderling Rotterdam. Geen moment over hem nagedacht. Dit zou toch niet mogen kunnen. Maar goed, 500 punten voor een hoop managers. Feli.
Reply
heel zuur...ik had m in mn team tot ie het zo slecht deed in de 1e ronde. Toen eruit gegooid en paar kleintjes voor terug, slechte keuze dus.
Reply
Ferrero :eeeek: Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ongelooflijk dit. Had eruit kunnen liggen tegen Schwank en wint sindsdien alles dik. 61 60 Undecided
Reply
Ik vind het wel mooi voor hem.

Staat weer in de top 20 met dit resultaat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Verdasco =D>
Reply
Verdasco en Soderling Notworthy
Reply
cc-week!

Reply
buurs Wrote:cc-week!

Nou daar zeg je dus wat Buurs. Dat afgelopen weekend de database alweer open was is natuurlijk top, maar toch blijft het ook interessant om juist in het finaleweekend de huidige week te blijven volgen. Ik heb er zelfs soms weleens wat vraagtekens bij. Ik stond de hele week, t/m vrijdag, zo rond plek 15. Het ging immers niet geweldig. Maar ik wist dat ik zou stijgen als mijn overgebleven mannen zouden stunten. Nou winnen Nando en Soderling(500 punten) het toernooi en zie ik dat ik uiteindelijk 14e ben geworden. Gaat dat wel altijd goed met het verwerken van de finales van afgelopen week als de database voor de volgende week al open staat? Uiteraard twijfel ik geen moment aan de integriteit van de organisatie maar ik heb vaker het idee dat er in het finaleweekend weleens wat mis gaat.
Reply
Je kan dat altijd een week later zien he, als de database weer open staat. Ik heb de finales verwerkt, en bij mijn weten is alles gewoon goed gegaan, maar mocht dit niet zo zijn hoor ik het uiteraard graag (wij kunnen momenteel niets meer zien qua scores etc dan jullie, dus ook wij moeten wachten tot de deadline).
Reply
Geen probleem ML. Ik tel vanavond of morgen de punten van mijn spelers wel even op. Ik ga er ook vanuit dat het gewoon klopt en Nando en Soderling waren ook vrij vaak gekozen, daarnaast had ik Youzhny niet. Waarschijnlijk ben ik daarom t.o.v. vrijdag niet zoveel geklommen.
Reply
Ik vermoed inderdaad dat dat ermee te maken heeft. Mijn eigen puntentotaal viel overigens ook zwaar tegen na het berekenen van de scores.
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:cc-week!

Nou daar zeg je dus wat Buurs. Dat afgelopen weekend de database alweer open was is natuurlijk top, maar toch blijft het ook interessant om juist in het finaleweekend de huidige week te blijven volgen. Ik heb er zelfs soms weleens wat vraagtekens bij. Ik stond de hele week, t/m vrijdag, zo rond plek 15. Het ging immers niet geweldig. Maar ik wist dat ik zou stijgen als mijn overgebleven mannen zouden stunten. Nou winnen Nando en Soderling(500 punten) het toernooi en zie ik dat ik uiteindelijk 14e ben geworden. Gaat dat wel altijd goed met het verwerken van de finales van afgelopen week als de database voor de volgende week al open staat? Uiteraard twijfel ik geen moment aan de integriteit van de organisatie maar ik heb vaker het idee dat er in het finaleweekend weleens wat mis gaat.

ik heb dat gevoel ook weleens, maar als ik mijn punten van de week optel klopt het wel altijd.

de meesten hadden natuurlijk soderling, en verdasco was ook redelijk veel gekozen.
de managers die boven je stonden, hadden ze waarschijnlijk beide of al een voorsprong van meer dan 100 punten (opgebouwd met Youzhny :8: ).

Reply

Forum Jump: