01-03-2010, 09:51 PM
Als ik hem zeer binnenkort voorbij ga.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
01-03-2010, 09:51 PM
Als ik hem zeer binnenkort voorbij ga.
01-03-2010, 10:36 PM
Degenen die zich vervelen moeten serieus eens gaan kijken naar Zahlavova-King. Wat bedroevend zeg
10-03-2010, 09:26 AM
Deze week (IW) is voor mij persoonlijk de moeilijkste week tot nu toe. Heb echt nog geen flauw idee hoe mijn team eruit zal moeten zien, het word alles of niks denk ik..
Blue White Army!
10-03-2010, 09:40 AM
Als ik het zo allemaal bekijk, lijkt het mij toch verstandig om de deadline op morgenvroeg of morgenavond 19 uur te zetten.
Aangezien je nu alleen vandaag je team kan maken tot 22 uur. Er zijn genoeg mensen die vanavond later thuis zijn. In de normale weken kun je op zondag al naar de draw kijken. Ik ben vanavond bijvoorbeeld pas rond 19 uur thuis. Ik krijg rond 20 uur bezoek en tussendoor nog even eten. Ik heb dus geen tijd om een team te makenââ¬Â¦ En bijkomend nadeel is dat het speelschema nog niet volledig is. Ik verwacht vanavond wel een aantal lege teams....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-03-2010, 10:33 AM
Niet zo zeuren Buurs, je hebt nu ook tijd! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
10-03-2010, 10:37 AM
Dit was al afgesproken Buurs, en we gaan gewoon niet van die deadline afwijken. Arco heeft als een malle die loting erin gezet nadat deze bekend werd en dat het wat sneller schakelen zou worden was ook al langer duidelijk.
10-03-2010, 10:39 AM
Hulde voor de organisatie, er is nu iig duidelijkheid...
10-03-2010, 11:13 AM
Idd buurs, je post hier toch ook de hele dag? Dan kun je best een team maken. Je wilt alleen alle qualis kiezen en dat kun nu niet, dus het wordt meer gokken en dat wil je niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2010, 11:16 AM
posten is iets anders dan nadenken over een team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-03-2010, 11:17 AM
Je bent lekker constructief bezig Buurs. Klik wat spelers aan en ga je ding doen zou ik zeggen.
10-03-2010, 11:19 AM
buurs Wrote:posten is iets anders dan nadenken over een team.Ik dacht dat je altijd zei dat ik minder lang over mijn teams moest nadenken. Lul toch niet man, en accepteer dit gewoon. Hoe kun je nu in godsnaam serieus voorstellen om de deadline te verleggen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2010, 11:19 AM
Wat een klus weer zeg
10-03-2010, 11:20 AM
ga ik ook doen. Organisatie is nu duidelijk, maar die deadline is tm waardig.
10-03-2010, 11:21 AM
Tot 10 geteld, en zal me inhouden in de reactie, maar draag zelf ook eens wat bij in plaats van langs de kant kritiek te uiten. En ons nu met SD vergelijken is wel erg makkelijk en laag.
10-03-2010, 11:28 AM
Als je deadline op 20 uur voor de 1e wedstrijd zet....
zet de deadline dan iig op 23.55 uur. bij de GS staat de deadline toch ook op 1 uur voor de partij... als de 1e partij om 17 uur zou beginnen, zou ik zeggen 23.55 ipv 22 uur. er is door mac helaas niet goed over nagedacht.
10-03-2010, 11:36 AM
Je bent zelf tm-waardig. Rot toch op man met je gelul, besteed deze tijd liever aan je team maken of flikker anders op man. Er zijn maar weinig mensen die zo weinig snappen van sociale interactie...
10-03-2010, 11:37 AM
Ik moet zeggen, zulke reacties stellen mij ook zwaar teleur...
10-03-2010, 11:54 AM
Ad Wim Wrote:Je bent zelf tm-waardig. Rot toch op man met je gelul, besteed deze tijd liever aan je team maken of flikker anders op man. Er zijn maar weinig mensen die zo weinig snappen van sociale interactie... wil jij zeggen dat dit een goede deadline is?
10-03-2010, 11:57 AM
Ja.
Jij hebt waarschijnlijjk ingezien dat het lastig kiezen is en wilt graag wat meer zekerheid inbouwen met die qualis. Laffe haas.
10-03-2010, 11:58 AM
ik heb het speelschema nog niet gezien...
geen tijd voor.
10-03-2010, 12:17 PM
Heerlijke deadline zo. Hopelijk worden er weinig tot geen qualies gekozen. Keihard kiezen tussen de grote jongens moeten we nu. Net als op de AO. Dat was ook een mooi toernooi met veel verschillen. En gelul dat je te weinig tijd hebt Buurs. Je bent nu al een half uur op 't forum. Klik gewoon 2 vd 4 grote jongens aan en nog één of twee mindere goden en bidden dat 't wat wordt lijkt me.
Hulde aan de organisatie! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-03-2010, 12:25 PM
Dit heeft natuurlijk niks met managen te maken.
Ik klik vanavond wel een aantal spelers aan....
10-03-2010, 12:29 PM
Hoezo niet? Wat weet je nu minder dan morgenavond? Er ontbreken alleen wat qualies die hooguit nog één rondje meepakken. Die maken echt niet het verschil. Je moet hier finalisten hebben. En aangezien alle toppers geen zekerheid zijn qua fysiek, vorm enz is het een prachtig toernooi op managementgebied.
10-03-2010, 12:32 PM
buurs Wrote:Dit heeft natuurlijk niks met managen te maken.Haha, prachtig, dit sterkt me in het idee dat dit spel lang niet alles met tenniskennis te maken heeft maar veel meer met berekenen.
10-03-2010, 12:32 PM
lol, niet goed over nagedacht. lieve buurs, dat mijn ideeen van een goeie deadline niet helemaal stroken met jouw ideeen van een goede deadline wil niet per se zeggen dat ik er niet goed over heb nagedacht.
Speciaal voor jou zal ik mijn gedachtegang uitleggen waarom ik vanavond 22 uur gekozen heb: - morgen 19 uur vind ik geen optie omdat mensen dan uit hun werk geen aanpassingen meer kunnen doen. Mensen die werken zijn dan de dupe als er afzeggingen zijn of iets dergelijks en dat kan nooit de bedoeling zijn. - vanavond 23.55 kan op zich maar ik vind 22 uur een schappelijker tijdstip omdat sommige mensen al voor 23.55 in bed liggen en ik mensen niet de dupe wil laten zijn omdat ze werken en om 6/7 uur op moeten 's ochtends. Een sociaal leven is altijd een vrijwillige keuze en dat jij die opeens zou hebben heeft niemand kunnen voorspellen. Ik heb iedereen aan het begin van het seizoen de optie gegeven om eventuele op- of aanmerkingen te laten doen op de sluitingstijden van de database. Toen heb ik je niet gehoord en je hebt je alsnog ingeschreven dus ben je akkoord gegaan met de sluitingstijden. Ik zal je opmerkingen meenemen bij de planning voor volgend seizoen maar de kans is vrij groot dat ik er niks mee ga doen.
10-03-2010, 12:35 PM
Je had er van mij niet op in hoeven gaan Mac, maar de argumentatie lijkt me duidelijk en er is geen speld tussen te krijgen.
10-03-2010, 12:44 PM
Mac Wrote:lol, niet goed over nagedacht. lieve buurs, dat mijn ideeen van een goeie deadline niet helemaal stroken met jouw ideeen van een goede deadline wil niet per se zeggen dat ik er niet goed over heb nagedacht. iedereen moet opblijven, omdat de deadline op 23.55 zou staan :lol: er is toch gewoon meer ruimte/tijd....
10-03-2010, 12:46 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Dit heeft natuurlijk niks met managen te maken.Haha, prachtig, dit sterkt me in het idee dat dit spel lang niet alles met tenniskennis te maken heeft maar veel meer met berekenen. mijn team zal er ongeveer hetzelfde uitzien, als de deadline morgenavond om 19 uur zou zijn geweest. alleen een beetje meer tijd zou niet overbodig zijn.
10-03-2010, 12:47 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Dit heeft natuurlijk niks met managen te maken.Haha, prachtig, dit sterkt me in het idee dat dit spel lang niet alles met tenniskennis te maken heeft maar veel meer met berekenen. en een managerspel is natuurlijk een combinatie van managerkwaliteiten en kennis van de betreffende sport.
10-03-2010, 12:56 PM
Normaal gesproken onthou ik me van commentaar, maar mijn handen begonnen nu te erg te jeuken. Amper tien(!) minuten nadat de loting van Indian Wells gisteravond bekend was, stond de database open met daarbij ook nog eens de qualifiers die op dat moment nog te kiezen waren. Voorafgaan aan dit FTM-jaar is duidelijk gecommuniceerd over de tijden wanneer de database zou sluiten. De organisatie doet er alles, maar dan ook alles aan om daarop in te spelen - ik had ook tot vanochtend kunnen wachten om het schema erin te rammen om zo mijn nachtrust eens te verlengen - en dan nog slaagt er iemand in om met zijn botte hersens de ondankbare hond te spelen. Dan ben je echt van een ongekende triestheid.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|