10-03-2010, 01:02 PM
Arco, daar zijn we je ook "bijna" allemaal dankbaar voor!! =D>
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
Arco, daar zijn we je ook "bijna" allemaal dankbaar voor!! =D>
na 12 uur vannacht stond het schema erin.
er zijn vast veel geweest, die daarna al een team gemaakt hebben.... denk jij eens na joh!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-03-2010, 01:32 PM
Daardoor waren we wel in staat om 's morgens direct een teampie te maken Buursje..
10-03-2010, 01:34 PM
ach, het zal me allemaal ook een worst zijn.
ik heb veel respect voor de energie die de organisatie erin stopt. alleen jammer dat ze niet tegen kritiek kunnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
10-03-2010, 01:35 PM
Ach Johan, dank voor de support uiteraard, maar het is alsof je een geestelijke seksuele moraal probeert bij te brengen . Buurs vindt het blijkbaar leuk om in een jaar waarin de afspraken helder zijn toch wat stof te doen opwaaien, waarbij hij het niet nalaat de organisatie te schofferen als dat mogelijk is.
Als hij daar zijn pleziertje uithaalt moeten we hem dat maar gunnen denk ik, ik ben blij met de overige respons en dat is voor ons als organisatie ook een steuntje in de rug.
10-03-2010, 01:38 PM
buurs Wrote:ach, het zal me allemaal ook een worst zijn. Nogmaals, de afspraken waren helder, kritiek en inspraak was mogelijk maar daar heb je geen gebruik van gemaakt, en nu moeilijk gaan doen omdat je eindelijk iemand hebt gevonden die bereid is bij je langs te komen is gewoon treurig. En dit heb ik al eerder aangegeven, maar ik stel met alle liefde en plezier vanaf volgend jaar mijn plek in de organisatie aan je af Buurs.
10-03-2010, 01:40 PM
En dan ook nog zeggen dat ze niet tegen kritiek kunnen, het is toch ongehoord?
Kunnen we die graftak niet gewoon uit dit forum en spel stemmen? Volgens mij hebben we een aardige meerderheid nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2010, 01:54 PM
Buurs, hou toch gewoon lekker je muil
In plaats van reageren kan je ook een team maken. Dan hoef je ook niet te zeiken Triest figuur
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
10-03-2010, 02:07 PM
Ad Wim Wrote:En dan ook nog zeggen dat ze niet tegen kritiek kunnen, het is toch ongehoord? Hoho, dat is nou ook weer niet nodig he... !
10-03-2010, 02:20 PM
cruijff Wrote:Ad Wim Wrote:En dan ook nog zeggen dat ze niet tegen kritiek kunnen, het is toch ongehoord? Ik stem voor :excited:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
10-03-2010, 03:10 PM
En het mooie is dat Buurs geen tijd heeft om naar de loting te kijken...Hij zit hier nota bene uren achter elkaar zijn beklag te doen. In de tussentijd had je ook een team kunnen maken op basis van kennis
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
10-03-2010, 03:22 PM
Is het mogelijk dat vanavond de deadline verzet wordt naar 23 uur?
Ik heb anders echt geen mogelijkheid fatsoenlijk naar het speelschema te kijken.
10-03-2010, 03:24 PM
Overigens vind ik de deadline ook niet helemaal ok maar ik leg me daar bij neer. Het is zo vastgelegd dus moeten we daar ons aan houden en niet meer gaan veranderen.
Wie stem er voor om Ad en Buurs uit dit forum/spel te stemmen Wordt wel saai dan :-k
10-03-2010, 03:26 PM
23.00 of 23.55 is toch wel mogelijk?
10-03-2010, 03:28 PM
NEE BUURS HET BLIJFT VANAVOND 22 UUR :puh:
JE ZIT NU OP INTERNET DUS GA JE GANG ZOU IK ZEGGEN
10-03-2010, 03:29 PM
Buurs, denk je nu echt dat de deadline nog verzet gaat worden op de dag zelf? Leg je er gewoon bij neer. Het is precies zoals Mac zei, het schema was bekend voor aanvang van het spel, deelname betekent akkoord gaan. Volgend jaar kijken we wel of de deadlines aangepast moeten worden.
10-03-2010, 03:31 PM
Buurs heeft waarschijnlijk ooit ergens gelezen dat ook negatieve aandacht goed is, en is daar wel erg wanhopig naar op zoek. Vanavond na 22:00 ben je de eerste weer waar ik op reageer Buurs.
10-03-2010, 03:35 PM
Stille Wrote:Overigens vind ik de deadline ook niet helemaal ok maar ik leg me daar bij neer. Het is zo vastgelegd dus moeten we daar ons aan houden en niet meer gaan veranderen.Wat heb ik hier nu weer mee te maken dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-03-2010, 03:36 PM
Overdune Wrote:Buurs, denk je nu echt dat de deadline nog verzet gaat worden op de dag zelf? Leg je er gewoon bij neer. Het is precies zoals Mac zei, het schema was bekend voor aanvang van het spel, deelname betekent akkoord gaan. Volgend jaar kijken we wel of de deadlines aangepast moeten worden. wat maakt het uit, als de deadline een uurtje later is. mensen die wel tijd hebben gehad, zoals het gros hier, kan toch iets eerder het team maken...
10-03-2010, 03:39 PM
Ik denk dat ik zelden iemand heb gezien die egocentrischer is...
10-03-2010, 03:40 PM
Ad Wim Wrote:Stille Wrote:Overigens vind ik de deadline ook niet helemaal ok maar ik leg me daar bij neer. Het is zo vastgelegd dus moeten we daar ons aan houden en niet meer gaan veranderen.Wat heb ik hier nu weer mee te maken dan? Niets, vond het gewoon effe leuk
10-03-2010, 03:41 PM
buurs Wrote:Overdune Wrote:Buurs, denk je nu echt dat de deadline nog verzet gaat worden op de dag zelf? Leg je er gewoon bij neer. Het is precies zoals Mac zei, het schema was bekend voor aanvang van het spel, deelname betekent akkoord gaan. Volgend jaar kijken we wel of de deadlines aangepast moeten worden. Voortaan heet het Spel BFTM - Buurs Forum Tennis Manager
10-03-2010, 03:42 PM
Mooi moment om Buurs flink klop te geven de komende weken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-03-2010, 03:44 PM
:eten:
10-03-2010, 03:48 PM
Buurs neem alle qualies plus Murray en Djokovic denk ik.
10-03-2010, 03:51 PM
bedankt voor de tip!
Ik denk dat jij voor Federer/Nadal gaat en nog een paar gokjes.
10-03-2010, 03:54 PM
10-03-2010, 05:02 PM
Ja bij Nadal [gay]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|