The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
Ad Wim Wrote:Ho ho, ondanks dat ie nu WCs krijgt en ze hem eindelijk erkennen als het grootste Amerikaanse talent, heeft ie toch wel erg veel zelf gedaan. Iig veel meer dan Tomic. En hij maakt de WCs ook keer op keer waar, behalve in Sunrise.

Nou, ook daar heb ik twijfels. Leuk dat hij een WC voor de Dallas challenger krijgt en daar de 1e ronde wint, maar als je er vervolgens simpel in 2 afgaat tegen Yani vind ik dat geen optimaal gebruik van de WC. Zelfde in de Noumea challenger, waar hij ook al een WC voor kreeg, en in de tweede ronde van Guez verloor.
Dat hij dit jaar pas 2 toernooien zonder WC speelde zegt ook wel wat natuurlijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Je gaat dan wel aan heel veel dingen voorbij. Bijvoorbeeld dat hij eerder een MD WC weigerde en er zelf voor koos qualis te spelen en die ook vervolgens door kwam. De week daarop kwam ie weer qualis door. Ik zie Tomic nog nergens qualis spelen en ik weet vrij zeker dat hij ook wel een quali WC kan krijgen.
Daarna verliest Harrison vervolgens van Isner en Gulbis, dat is geen schande, maar in IW wint ie gewoon zijn 1e ronde tegen Dent. Dat is gewoon klasse op 17-jarige leeftijd en dan maak je het mijns inziens meer dan waar.
Tomic maakt het ook wel waar in eigen land, maar speel de rest van het jaar vervolgens nauwelijks meer, of verliest in alles wat ie buiten Australië speelt.
En ik zie Tomic ook geen futures spelen, Harrison wel veelvuldig en hij heeft nu bijna de ranking zelf verdiend om rechtstreeks in challengers te komen.

Tomic pakt ook zijn challenger dit jaar door quali's daarvoor te spelen, terwijl dat rankingtechnisch gezien niet eens nodig was. Foutje van het management, maar alsnog gewoon klasse gedaan. En ik ga er verder helemaal niet aan voorbij, ik geef juist aan dat het gekozen pad volledig verschilt, en dat het m.i. niet mogelijk is aan te geven welk pad "beter" is. Tomic speelt bijvoorbeeld nog de junioren GS's.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ho ho, ondanks dat ie nu WCs krijgt en ze hem eindelijk erkennen als het grootste Amerikaanse talent, heeft ie toch wel erg veel zelf gedaan. Iig veel meer dan Tomic. En hij maakt de WCs ook keer op keer waar, behalve in Sunrise.

Nou, ook daar heb ik twijfels. Leuk dat hij een WC voor de Dallas challenger krijgt en daar de 1e ronde wint, maar als je er vervolgens simpel in 2 afgaat tegen Yani vind ik dat geen optimaal gebruik van de WC. Zelfde in de Noumea challenger, waar hij ook al een WC voor kreeg, en in de tweede ronde van Guez verloor.
Dat hij dit jaar pas 2 toernooien zonder WC speelde zegt ook wel wat natuurlijk.
Tja, omdat hij tot nu toe geen ranking had om binnen te komen, maakte ie daar gebruik van. En zoals ik al zei, hij heeft die WCs ook wel verdiend door het goed te doen in futures eind vorig jaar en het nu de afgelopen weken goed te doen.
Eind vorig jaar kreeg ie nergens WC voor, dat heeft ie dus wel gewoon verdiend. Tomic krijgt zonder blikken of blozen WCs in Australië.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, op basis van zijn prestaties in het juniorencircuit. Dat zeg ik dus, dat pad is geheel anders. Als wij een Nederlander hadden die de junioren GSs wint, dan krijgt die ook zonder blikken of blozen een WC op ABN en Rosmalen (denk aan de Bakker). Logisch toch?
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Je gaat dan wel aan heel veel dingen voorbij. Bijvoorbeeld dat hij eerder een MD WC weigerde en er zelf voor koos qualis te spelen en die ook vervolgens door kwam. De week daarop kwam ie weer qualis door. Ik zie Tomic nog nergens qualis spelen en ik weet vrij zeker dat hij ook wel een quali WC kan krijgen.
Daarna verliest Harrison vervolgens van Isner en Gulbis, dat is geen schande, maar in IW wint ie gewoon zijn 1e ronde tegen Dent. Dat is gewoon klasse op 17-jarige leeftijd en dan maak je het mijns inziens meer dan waar.
Tomic maakt het ook wel waar in eigen land, maar speel de rest van het jaar vervolgens nauwelijks meer, of verliest in alles wat ie buiten Australië speelt.
En ik zie Tomic ook geen futures spelen, Harrison wel veelvuldig en hij heeft nu bijna de ranking zelf verdiend om rechtstreeks in challengers te komen.

Tomic pakt ook zijn challenger dit jaar door quali's daarvoor te spelen, terwijl dat rankingtechnisch gezien niet eens nodig was. Foutje van het management, maar alsnog gewoon klasse gedaan. En ik ga er verder helemaal niet aan voorbij, ik geef juist aan dat het gekozen pad volledig verschilt, en dat het m.i. niet mogelijk is aan te geven welk pad "beter" is. Tomic speelt bijvoorbeeld nog de junioren GS's.
Dat heb ik toen ook positief bestempeld. Het ging me toen meer om de AO WC en die poeploting elke keer. Daarvoor presteerde ie helemaal niks dus echt verdiend was die niet. In vergelijking zei ik toen ook nog dat Harrison die WC zelf verdiend had door een klein toernooitje te winnen. Dat vond ik typerend voor het verschil.

Voor mijn gevoel doet Harrison er veel meer aan om aan de top te komen dan Tomic en is zijn pad dus vele malen beter. Dat ie veel WCs krijgt, helpt daar natuurlijk aan mee, maar nogmaals, die verdient ie dus wel zelf door zijn instelling.
Waar is Tomic bijvoorbeeld de laatste weken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die is zich aan het voorbereiden op de Europese gravel challengers, die hij als voorbereiding op RG (waar de Australische bond hem een WC zal geven) wil spelen. Wederom een keuze die afwijkt van wat we normaal zien in het tennis, maar laten we maar eens afwachten hoe het uitpakt.
Dat Tomic een poeploting heeft op de AO en daar optimaal gebruik van maakt kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Daarbij was zijn pot tegen Cilic gewoon erg goed, en dat is nou niet zo relaxed om daartegen te spelen op een GS.
Reply
Prima, maar waarom speelt ie nu dan niet gewoon in Caltanisetta of Marrakech? Zijn laatste officiële pot is alweer 1,5 maand geleden, ik snap dat niet. Als je hebt laten zien dat je het niveau aankan, waarom dan niet aan je ranking werken? Rustig brengen lijkt me toch volstrekt niet nodig en aan zijn fysiek werken kan ie ook wel tijdens die toernooiweken.
Reply
Ik begrijp dat ook niet, maar er zal vast een goede reden voor zijn. Maargoed, laten we het komende jaar maar eens kijken, als hij inderdaad nu de stap wil gaan maken moet hij het maar laten zien.
Reply
Er zal weer een beroep worden gedaan op het inzicht van de managers. Want voor welke mannen uit de top 4 moet je nu weer gaan? Fedex en Murray toch weinig overtuigend geweest, Nadal leek goed maar verliest dan opeens van Ljubo. Djoko zit er een beetje doorheen en blijft alleen nog door vechtlust op de been.
Daaronder zijn Roddick en Soderling blijkbaar goed in vorm, maar kunnen ze 't nog een keer? Ljubo zal veel gekozen worden, maar dat is dan wel een week te laat. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Del Potro heeft zich maar weer eens terug getrokken.
Reply
Jammer zeg. Dat is een goede gast voor zulke banen. Davy is er ook niet dus eigenlijk heeft de top 4 vrij spel tot de halve finale, maar we hebben afgelopen week gezien dat ze zover niet zijn op dit moment.
Reply
Helaas regent het momenteel in Miami. Om 1500 uur zouden de qualies beginnen. Van mij mag het tot morgen 2200 regenen maar ik als zoiets zeg zal het wel over 10 min droog zijn Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zit er geen dak op die Kuip?
Reply
Heren van de organisatie, de draw is er:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2010/403/mds.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2010/403/mds.pdf</a><!-- m -->
Reply
Djoko- Gasquet 2e ronde :yeah:
Reply
De Bakker- Ram. Is te doen.
Reply
Tja, echt leuk tennis zal dat niet worden waarsch.

Wel weer een hoop mensen bij elkaar, Karlovic en Ferrer weer, Chardy en Querrey, Murray-Federer, Nadal-Djoko.
Reply
Ja de top 4 is weer hetzelfde ingedeeld. Wordt weer een leuke week met veel lastige spots/beslissingen.
Reply
Scholten! Wrote:De Bakker- Ram. Is te doen.

Berdych en Simon op een goede dag ook :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Heren van de organisatie, de draw is er:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2010/403/mds.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2010/403/mds.pdf</a><!-- m -->

Dank, ik had 'm nog niet gezien. Maar de boel is ingevoerd, evenals een hele batterij Q's, en de DB is geopend. Succes allen!
Reply
Die Fish treft 't ook niet trouwens. Vorige week R2 tegen Djoko en nu tegen Murray. Terwijl dit toch de weken zijn waar hij het normaal gesproken van moet hebben.
Reply
In 15 seconde de 6 spelers aangevinkt die het eerst in mij opkwamen en het kwam precies op 0 uit!
Vrees alleen dat de q's roet in dit team gooien.
Reply
Toch zou ik dan lekker bij je eerste keuze blijven Andre, meestal werkt dat toch het beste.
Reply
Internet liep vast om 21.57, waardoor aangeklikte Lu niet meer in mijn team is opgenomen. Zou hij nog toegevoegd mogen worden?
Reply
ik vind dat ook hiervoor geen uitzondering gemaakt kan worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling en Verdasco moeten het doen. Samen met Roddick en Nadal in de halve finale!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdasco ben ik maar eens heel ver van weggebleven deze week.
Reply
Schwank de eerste die door is.. opgave Gicquel.
Reply
Godver, dat had ik wel voorzien als een van de weinigen in de poll, maar nu telt ie niet mee :x
Reply
Als je voor een wedstrijd uit de poll al gaat schelden met God erbij. Jezus zeg Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply

Forum Jump: