The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
Ad zit met Levine en Koubek, spijtig voor 'm. Heb weer gegokt en ben opnieuw voor Soderling gegaan. Waarom zou hij niet opnieuw van die jankbal van een Murray winnen. Q's kiezen was moeilijk, waren veel goede opties. Heb uiteindelijk met pijn in m'n hart Giraldo en Lu eruit gelaten. Laat hun slecht loten aub :eten:
Reply
Shit, vergeten nog een extra qualifier aan te klikken. Was in de veronderstelling dat de deadline was verzet naar een later tijdstip, aangezien ik hierboven het woordje deadline + 23.55 uur zag staan. Kortom, een gevalletje van 'oostindische blindheid'. Undecided

Vamos, Feliciano! Confusedig:
Reply
Ik begon met Cilic, Soderling, Isner, Nadal, Roddick en Ljubicic in 15 seconde en 0 over.
Uiteindelijk er nog nooit zo lang over gedaan als deze week, zelfs previews op internet gelezen, terwijl ik normaal nooit lang nadenk.
Volgens mij maakt het ook weinig uit hoe je het doet, je kunt er toch weinig over zeggen.
Reply
arco Wrote:Internet liep vast om 21.57, waardoor aangeklikte Lu niet meer in mijn team is opgenomen. Zou hij nog toegevoegd mogen worden?
Ik ben voor, maar ben bang dat er dan meer gaan roepen. Chiel Montagne dacht dat de deadline verschoven was, Ad zit met Koubek en Levine.
Reply
Ik heb m'n best gedaan, maar helaas. Ik had nu ook liever Anderson en een ander kleintje gehad, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb meteen maar geroepen toen ik weer online kon. Als het niet meer mogelijk is, is het jammer.
Reply
andre Wrote:
arco Wrote:Internet liep vast om 21.57, waardoor aangeklikte Lu niet meer in mijn team is opgenomen. Zou hij nog toegevoegd mogen worden?
Ik ben voor, maar ben bang dat er dan meer gaan roepen. Chiel Montagne dacht dat de deadline verschoven was, Ad zit met Koubek en Levine.

Dat is mijn eigen domme schuld, natuurlijk. Ik verdien het niet eens om nog een extra speler in mijn team op te nemen. :wink:

Wat mij betreft mag Lu best toegevoegd worden aan het team van Arco, maar het is inderdaad de vraag of dat fair is tov andere managers. Volgens mij is dit seizoen enkel in de eerste week een (eenmalige) uitzondering gemaakt.
Reply
Tja, van mij mag Arco dat, zoals ik het eerder ook prima vond van Arco, maar dan mag ik het ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en als we uitgeschakelde spelers na de deadline gaan vervangen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook achter de schermen al aangegeven, ik ben tegen het nog aanpassen van de teams, hoe lullig dat ook moge zijn.
Reply
Van mij hoeft het ook niet. Ik zeg alleen, als Arco, dan ik ook.
Reply
centre court Wrote:Mooi overzichtelijk weekje. Van de top 7 gekozen spelers heb ik er 6. Alleen Malisse niet. Ik ben uberhaupt één van de enige zonder q's.

Berdych, Murray, Isner, Roddick, Blake en Nadal mogen het gaan doen. Ik wil na het weekend ze er alle 6 nog in hebben.
Baghdatis, Querrey, Cilic en alle q's moeten er zsm uit.

Hier hetzelfde team CC. Dan maar samen die gouden medaille oppakken. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hoewel ik nu zeker niet de diepte in wil met deze discussie, vind ik het niet kunnen afronden van een team wel een verschil t.o.v. wisselen van spelers na de deadline. Zeker omdat het 1 minuut na de deadline al werd aangegeven. Maar zoals gezegd, wat mij betreft allebei niet.
Reply
Nou valt het mee en is het 1 speler, maar het is natuurlijk wel lullig als iemand 2 uur niet op internet kan en daardoor geen team kan samenstellen. Zo zou ik nooit boven een ander willen eindigen.
Reply
We hebben al eerder aangegeven, even bellen naar iemand van de organisatie of desnoods een andere deelnemer die dat bijtijds meldt, en dan hebben we een totaal andere situatie natuurlijk.
Reply
mindlight Wrote:Hoewel ik nu zeker niet de diepte in wil met deze discussie, vind ik het niet kunnen afronden van een team wel een verschil t.o.v. wisselen van spelers na de deadline. Zeker omdat het 1 minuut na de deadline al werd aangegeven. Maar zoals gezegd, wat mij betreft allebei niet.
Tja, ik hoef ook niet de diepte in, maar dit is onzin. Ik zou op tijd thuis zijn, maar door omstandigheden lukte het net niet. Dat lijkt me vrijwel hetzelfde. Bovendien stuur ik om kwart voor tien 5 smsjes naar gasten met de vraag om naar mijn team te kijken, maar helaas konden die toevallig allemaal niet.
Reply
Prima natuurlijk dat het jou hetzelfde lijkt, maar zoals ik al aangeef, mij niet. Een verschil is om te beginnen al dat jij uberhaupt spelers hebt (met bijbehorende punten) en Arco niet. Daarbij neem jij welbewust een gok door weg te gaan en q's te kiezen die nog niet door zijn.
Reply
Prima, laat ik voortaan die gasten weg, zodat jij het iig hetzelfde vindt =D>
Reply
Daarmee snijd je enkel jezelf in de vingers, ik vind het dan wel hetzelfde, jij mist dan je q punten, en er wordt alsnog niemand toegevoegd. Maar als dat jouw keuze is, prima =D>
Reply
Blijkbaar vindt de organisatie het wel een geldige reden als je internet uitvalt en niet als je door een omstandigheid later bent. Dus mocht het nog een keer voor komen, probeer ik het wel daarmee. En blijkbaar is het heel wat anders dat je er twee uitgeschakelde qualis in hebt staan dan geen spelers, dus dan kan ik dat laatste beter doen.
Reply
Tsja dit is een klote situatie zo. Ik haast me van het trainen naar huis, niet eens bier gehad in de kantine, gooi sleutels/portomonnee/mobiel op de bank en kijk snel nog ff naar m'n team. Allemaal gelukt, lees ik nu pas Adjes sms of ik ff naar z'n q's kan kijken. Dat vind ik lullig voor hem. Zeker als hij ook nog andere heeft gesmst. Sorry Ad, normaal heb ik m'n mob 24/7 in m'n broekzak zitten.

En voor Arco... volgens mij hebben we hier begin dit seizoen voor afgesproken dat we na deadline niets meer aanpassen. Ik kan me vorig jaar bij mezelf nog zo iets herinneren. Toen had ik hetzelfde. Begin vh jaar hebben we 1x iemand het voordeel van de twijfel gegeven en daarna is de afspraak gemaakt dat we niet meer aanpassen. Jammer voor nu maar het zal je niet veel punten kosten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet niet waar jij die slak vandaan hebt gehaald om nu ineens dat zout over uit te strooien, maar door het feit dat ik die situaties als anders beoordeel, en desondanks van mening ben dat er na de deadline niet meer getornd dient te worden, zie ik niet in hoe jij positiever uit zou zijn door niet meer aanklikken van nog niet gekwalificeerde spelers.

Tenslotte nog een noot, ik ben dan wel onderdeel van de organisatie, ik ben niet de organisatie als geheel.
Reply
centre court Wrote:Tsja dit is een klote situatie zo. Ik haast me van het trainen naar huis, niet eens bier gehad in de kantine, gooi sleutels/portomonnee/mobiel op de bank en kijk snel nog ff naar m'n team. Allemaal gelukt, lees ik nu pas Adjes sms of ik ff naar z'n q's kan kijken. Dat vind ik lullig voor hem. Zeker als hij ook nog andere heeft gesmst. Sorry Ad, normaal heb ik m'n mob 24/7 in m'n broekzak zitten.

En voor Arco... volgens mij hebben we hier begin dit seizoen voor afgesproken dat we na deadline niets meer aanpassen. Ik kan me vorig jaar bij mezelf nog zo iets herinneren. Toen had ik hetzelfde. Begin vh jaar hebben we 1x iemand het voordeel van de twijfel gegeven en daarna is de afspraak gemaakt dat we niet meer aanpassen. Jammer voor nu maar het zal je niet veel punten kosten.
Het is oke hoor, niks aan te doen. En nogmaals, van mij hoeft het niet aangepast te worden, maar ik vind het onzin dat mijn situatie anders zou zijn dan die van Arco.
Reply
Nogmaals, dat is een persoonlijke mening zoals ik het zie, en niet per definitie die van de gehele organisatie Smile
Reply
Ik denk dat het beter is inderdaad helemaal niets aan te passen. Anders is het iedere keer weer wat. De specifieke gevallen bekijkend geef je iedereen het grootste gelijk, maar je blijft echt aan de gang anders.
Reply
Scholten! Wrote:Ad zit met Levine en Koubek, spijtig voor 'm. Heb weer gegokt en ben opnieuw voor Soderling gegaan. Waarom zou hij niet opnieuw van die jankbal van een Murray winnen. Q's kiezen was moeilijk, waren veel goede opties. Heb uiteindelijk met pijn in m'n hart Giraldo en Lu eruit gelaten. Laat hun slecht loten aub :eten:

Lu en Giraldo loten allebei super. Malisse tegen Andreev en dan Roddick Dead
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Tsja dit is een klote situatie zo. Ik haast me van het trainen naar huis, niet eens bier gehad in de kantine, gooi sleutels/portomonnee/mobiel op de bank en kijk snel nog ff naar m'n team. Allemaal gelukt, lees ik nu pas Adjes sms of ik ff naar z'n q's kan kijken. Dat vind ik lullig voor hem. Zeker als hij ook nog andere heeft gesmst. Sorry Ad, normaal heb ik m'n mob 24/7 in m'n broekzak zitten.

Het is oke hoor, niks aan te doen. En nogmaals, van mij hoeft het niet aangepast te worden, maar ik vind het onzin dat mijn situatie anders zou zijn dan die van Arco.

Hier ook sorry. Heb zelf a 21uur niet meer kunnen werken ivm sluiting van de sportschool etc, druk druk! Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is dan wel kut dat ik ze heb, maar ik zou graag nog wel 7 punten krijgen voor zowel Koubek als Levine.
Reply
Komt goed, regelen we. Is alleen wel zo handig om volledig na R1&R2 te doen omdat die gasten nog als LL kunnen instromen eventueel.
Reply
Bij hen lijkt dat me sterk, maar ik vind het prima hoor.
Reply

Forum Jump: