The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
Lag?! Undecided

En je moet gewoon bwin mailen natuurlijk, dan krijg je je geld wel terug. Of je gegevens goed bewaren :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mail is natuurlijk al onderweg. En by the way dit heeft niets met gegevens goed bewaren. Er heeft er gewoon eentje in zitten breken. Tyfuslijers!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit kan ook alleen jou gebeuren :lol:
Was het veel?

Gasquet trouwens 4-2 achter in de derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Whehe die Gasquet Undecided
Reply
Keurig Marchenko! Klasbak!
Reply
Tuurlijk Marchenko, ontzettende mustpick!

Verder wel een aantal vreemde uitslagen, wordt het weer zo'n toernooi?
Reply
Hahaha, Blake 4-1 voor in de set, maar verliest nu de eerste set in de TB. Tegen Krajinovic Undecided
Reply
Ai, Krajinovic mist 2 bps op 1-0 2e set. Ik ga maar slapen.
Reply
Ad Wim Wrote:En Gasquet verliest de TB met 7-2 Undecided

CC die vorige week gasquet had en zei dat Rochus niks kon :razz:

Ga je nou serieus een poging doen om mijn team van vorige week te kleineren? Undecided
Volgens mij hadden we vorige week nog een discussie over jouw q's en mijn Ljubo. Die moest volgens jou 2 potjes winnen om jouw q's te overtreffen. 1000 punten Ad, 1000 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse James, never in doubt! Ontzettende mustpick dat je bent.

Nu tegen fucking Rochus. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker James, never in doubt natuurlijk! En we hebben inderdaad vorige week gezien zulke jongens kunnen als 1 potje een keer goed valt.
Reply
mindlight Wrote:Lekker James, never in doubt natuurlijk! En we hebben inderdaad vorige week gezien zulke jongens kunnen als 1 potje een keer goed valt.
en waar blijft de loting nou? Nu heb ik nog even tijd om de verschillen te plaatsen, anders wordt het pas einde van de middag.
Reply
Probleem is dat het Excel bestand waar ik het in doe op mijn werk-laptop staat (aangezien mijn privé pc 2 weken terug crashte). Ik kan dus pas op kantoor een nieuwe stand uitrekenen en op basis daarvan loten Smile. Hoop daar over een uurtje te zijn, en anders wordt het inderdaad einde van de middag.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En Gasquet verliest de TB met 7-2 Undecided

CC die vorige week gasquet had en zei dat Rochus niks kon :razz:

Ga je nou serieus een poging doen om mijn team van vorige week te kleineren? Undecided
Volgens mij hadden we vorige week nog een discussie over jouw q's en mijn Ljubo. Die moest volgens jou 2 potjes winnen om jouw q's te overtreffen. 1000 punten Ad, 1000 punten.
Hahaha, waar gaat dit in godsnaam over dan? Voor zover het al correct Nederlands is, weet ik niet waar je dit vandaan haalt...
Ik greep terug naar de discussie over Rochus, waar jij over zei dat ie niks kon, terwijl ie nu nota bene van Gasquet wint, die jij vorige week had.

En over Ljubicic hebben we het nooit gehad hoor vorige week. Ik heb je nota bene gecomplimenteerd met die keuze Undecided

Wellicht was je dronken an de overwinning van Feyenoord. En gewoon de stand en punten erbij halen cry
Reply
centre court Wrote:Klasse James, never in doubt! Ontzettende mustpick dat je bent.

Nu tegen fucking Rochus. Undecided
Ah, je was dus inderdaad dronken.
Reply
Volgens mij haalt CC de stand er nergens bij hoor.
Reply
Subtiel natuurlijk wel met die smiley. En ik zei ook 'stand en punten'. Neemt niet weg dat het nergens op slaat.
Reply
Wat een dramadag gisteren. Gokje PHM en q's Malisse en Golubev eruit Sad
Reply
Ik blijf er maar gekke uitslagen bij vinden zitten. Zeballos die van Seppi wint, Falla die van Hanescu wint...

En Anderson die van Mello wint, is wel echt klote. Lu ook al 3-0 voor.
Reply
Zeker gekke uitslagen ja. En inderdaad ook verre van positief.
Reply
lu van gp voor 5-0 naar 6-6.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gekke uitslagen vind ik nog wel meevallen.
deze knakkers kunnen allemaal van elkaar winnen.

in miami zijn vaak wel een paar enorme verrassingen die onverwachts ver komen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tering, nu geeft lu 2x een mb weg in de tb.

nu 5*-4 fognini #-o

Reply
kut lu!

Reply
Tuurlijk Fognini!
Reply
ad-week

Reply
Die bastogne koek breakt

BUURS WEEK
Reply
Buurs zeg gelijk effe dat Fognini dit gaat winnen....
Reply
Fabio gaat dit winnen.

Reply
Starace mist meteen 3 bps.

Lorenzi gaat ook lekker. 1 uit 4, Chela 2 uit 2.
Reply

Forum Jump: