The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
Het zal eens een keertje goed vallen !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Ilhan, ontzettende must-pick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick en Gasquet gingen er bij mij uit voor;

R. Schuettler Miami 22 out 575
X. Malisse Miami 22 out 554
Y. Lu Miami 37 in 523
S. Giraldo Miami 37 in 567
A. Golubev Miami 22 out 542
M. Ilhan Miami 37 in 423
S. Querrey Miami 25 in 1625

Dat onderste rijtje heeft nu al 202 punten, Roddick geen SF is dus al prima. Lu, Ilhan en Giraldo zullen nu wel verliezen, Querrey kan nog wel een potje breken hopelijk.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Hop, Andreev de 1e set! Geeft maar 3 punten weg op service.

Llodra heeft er weer een keer zin in, lullig voor Harrison.

Dat ligt denk ik meer aan Harrison. Die gast kan er geen hol van
Undecided

Ik heb de topic over Harrison gelezen. Volgens mij was jij het Ad, die zei dat deze talentvolle speler binnen twee jaar in de top 10 staat. Ik heb mijn twijfels hierover.

Toen die gast 11 was speelde hij bij ons op de club een internationaal jeugdtoernooi. Hij won het toernooi destijds, maar wat een mannetje was dat zeg. Hij had enorm kromme voeten, dat viel iedereen op. En ik heb nog paar rackets voor hem bespannen. Was nog mooi verhaal; hij liet op weosndag zeven rackets bespannen (tas was net zo groot als hij was) en een dag later kwam hij terug. De bespannen kilo's speelden toch niet zo lekker. Of we ze alle 7 even opnieuw wilden bespannen met half kilootje minder :Big Grin ....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Als een speler met 2 en 2 van Llodra verliest, dan mag hij blij zijn als hij over 2 jaar in de top 100 staat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ie binnen twee jaar in de top 10 staat, maar het is zeker wel de toekomst van het tennis ja. Ik denk dat ie dit jaar nog top 150 kan halen en de komende jaren zeker top 25. Ik lees veel over hem en hij schijnt een geweldige winnaarsmentaliteit te hebben en een all-round game met vooral een goede service en forehand.
Bovendien zal ie waarschijnlijk wel door de USTA gekoesterd worden, omdat het Amerikaanse tennis redelijk op z'n gat ligt dus ook wel geholpen worden met WCs, exposure, sponsors en trainers.

Wel grappig verhaal, helemaal mooi als hij de nieuwe Federer wordt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Als een speler met 2 en 2 van Llodra verliest, dan mag hij blij zijn als hij over 2 jaar in de top 100 staat.

Dit noem ik roepen zonder argument. Jonge spelers zijn wisselvallig en je weet ook niet of hij wel helemaal fit was bijvoorbeeld. Of die Fransman speelde gewoon goed of slim.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
I know.

Was ook provocerend bedoeld :8:

ik heb hem nog nooit zien spelen, zoals iedereen hier, dus eigenlijk kun je er nog niet over oordelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb al eens een pot van hem gezien hoor. Daarbij heeft Tripple hem al zien spelen, dus er klopt weer eens niets van wat je zegt.
Reply
toen hij 11 was....
dat kun je toch niet zeggen hoe goed hij nu speelt.

en gewoon even interesse: welke pot heb jij van hem gezien?

Reply
Als ik het me goed herinner een pot tegen Levine een keer.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ie binnen twee jaar in de top 10 staat.

Ad Wim Wrote:Harrison staat binnen een paar jaar in de top 10, zulk soort jongens moet je nu al volgen. Voorlopig zijn zijn prestaties hoopgevender dan van anderen uit zijn leeftijdscategorie.
Reply
Een paar hoeft natuurlijk geen twee te zijn :8:

Reply
En ik stel dan ook nergens dat Ad dat gezegd zou hebben. Slechts voor de volledigheid haal ik die post erbij.
Reply
Zit er niemand onze Hollanders op Jersey te volgen?
Hogenkamp 1-1 sets en 1-2 achter in 3e tegen Beltrame
SIjsling 2-3 en break achter tegen Bubka

HUP HOLLAND !
Reply
Ik heb hem meerdere keren zien en vond het voor een 17-jarige indrukwekkend. Dat was Tomic ook, maar Harrisons stijl is een stuk agressiever. En hij is natuurlijk nogwat te licht voor het echte werk, maar nu toch al verrassend steek. Volgens mij heeft hij meer power dan zijn leeftijdgenoten.
Reply
Qua stijl kijk ik sowieso veel liever naar Harrison. Maargoed, Tomic is net wat talentvoller imo, al snap ik zo langzamerhand echt niet meer waarom hij niet gaat spelen.
Reply
Karovic set up, Almagro break in 1e. Zou lekker zijn als een van hen eruit vliegt
Reply
Karlo hakt er weer eens ouderwets 2 aces per game langs. Maar in de TB heeft ie vaak moeite, dus ik ben benieuwd.

Ferrer had ik graag gehad, maar die was toch wel erg duur en ik denk dat hij het Nadal wel heel lastig gaat maken, mocht het zover komen, maar niet van hem gaat winnen.
Reply
Wat die jonge gasten betreft, volgen jullie ook de 'Young Guns' die op steveg gedraft worden? Illustere namen in de historie daar, maar ook gasten die het werkelijk nooit tot de top 50 schoppen.
Reply
Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit op steveg, dus ik weet niet echt wat je bedoelt.
Reply
En ja hoor, Karlo verliest weer eens een TB. Het is ongelooflijk hoe iemand met zo'n goede service, zoveel TBs kan verliezen. Slaat nu ook weer 2 aces in de TB, maar hij wint in TBs opeens geen rally meer, terwijl ie er gedurende de set genoeg maakt...
Reply
_Tampie Wrote:Wat die jonge gasten betreft, volgen jullie ook de 'Young Guns' die op steveg gedraft worden? Illustere namen in de historie daar, maar ook gasten die het werkelijk nooit tot de top 50 schoppen.

Neuj, wel vrij uitgebreid het juniorendeel op MTF.
Reply
Indrukwekkend serveren van Ferrer zeg, 7 punten weggegeven in 9 games. Ook Almagro gewonnen. Nog een vrouwenpot en dan mag Bellucci gehakt maken van Blake.
Reply
:lol: Bellucci gaat er af denk ik. Daarbij verheug ik met wel op een Blake-Djoko confrontatie!
Reply
Ben ik eindelijk een keer een avond thuis om tennis te volgen, regent het...
Reply
Djoko begint weer lekker, 4-0 achter tegen Rochus Undecided
Reply
hahahahhaha, prachtig dit :lol:

hup blake :-({|=

is er ergens een stream?

sport1 zendt vanaf morgen uit.

Reply
Boem 6-2. Maak het maar af, dan kan Blake gaan scoren deze week.
Reply
Omg die Djoko, het was vermakelijk zijn vormcrisis, nu wordt 't zielig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: