29-03-2010, 10:46 PM
Berdych breakt eindelijk terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami 2010
|
29-03-2010, 10:46 PM
Berdych breakt eindelijk terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
29-03-2010, 10:53 PM
rally's zijn tot nu toe bijna allemaal voor Marcos.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
29-03-2010, 10:57 PM
Goed is het iig niet, het niveau valt wel heel erg tegen tot nu toe.
29-03-2010, 11:03 PM
Berdych wint, prima. En knap natuurlijk.
29-03-2010, 11:06 PM
Ad Wim Wrote:Berdych wint, prima. En knap natuurlijk. Zeker, en zoals je zegt prima!
29-03-2010, 11:09 PM
Knap zeg tegen Zeballos haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
29-03-2010, 11:11 PM
Knap is een erg ruim begrip de laatste dagen hier.
Wat een niveau zeg bij baghdatis-Cilic, ik ga hier niet voor wakker blijven...
29-03-2010, 11:12 PM
Hier nog eentje. Zie Baghdatis dit wel winnen
29-03-2010, 11:12 PM
Dat valt wel mee, met dat ruime begrip.
Ad Wim Wrote:Drie hele goede punten van Chardy, ook knap. Excuus, je hebt gelijk, als 3 goede punten al knap zijn wordt het wat snel gebruikt
29-03-2010, 11:13 PM
Wat Cambuur deed, dat is knap
![]()
29-03-2010, 11:34 PM
lekker hoor cillic.
waw veel meer kansen maar helaas 4-4 in de 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
29-03-2010, 11:37 PM
mindlight Wrote:Dat valt wel mee, met dat ruime begrip.Met 'ook' refereerde ik duidelijk aan jouw brede definitie, net als vanavond. Als ..., dan ... . Overigens waren dit 3 hele belangrijke punten waardoor ie (voornamelijk) de TB won, dat maakt het een heel ander verhaal.
29-03-2010, 11:54 PM
Goede zege van Cilic zeg, Baghdatis totaal geen kans gehad. Nu moet Cilic er zsm uit.
Jammer dat Youzhny alsnog wint, maar Woerdie is 1 van de enige die hem heeft. Staat trouwens veel wind, hopelijk heeft Soderling daar straks flink wat last van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-03-2010, 06:52 AM
Al met al mooie uitslagen gisterenavond, worden nog mooie potten!
30-03-2010, 07:24 AM
Ad Wim Wrote:Petzschner lijkt me al een hele lastige voor Soderling. 6-1 6-2..... :-({|=
30-03-2010, 08:12 AM
Ja tuurlijk, dat was N.I.D. :-({|=
30-03-2010, 08:35 AM
het gaat fantastisch
![]() een team in 5/10 minuten maken bij zo'n groot toernooi is ook niet handig. zo zie je maar, dat het geen geluksspelletje is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-03-2010, 09:50 AM
Die Gonzo wint ook altijd in 3 sets ](*,) jammer dat mijn gokjes Kohl en Monaco het niet waar hebben gemaakt.
30-03-2010, 11:16 AM
Gonzalez is natuurlijk ook een absolute held :
![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
30-03-2010, 11:42 AM
Nu wel hoor, Cilic en Verdasco...
30-03-2010, 11:47 AM
buurs Wrote:het gaat fantastischZoals altijd weer goede logica, buurs ![]()
30-03-2010, 11:48 AM
dat begrijp je niet, he... #-o
30-03-2010, 11:51 AM
Jawel hoor, ik begrijp best dat jÃÂj te achterlijk bent om in 10 minuten een goed team neer te zetten.
30-03-2010, 01:19 PM
Hoe achterlijk moet je dan wel niet zijn, als je de hele dag de tijd hebt en bijna onderaan staat...
![]()
30-03-2010, 01:25 PM
Haggie Wrote:Gonzalez is natuurlijk ook een absolute held : Jij hebt ook wel een topteam staan deze week zeg. Nog vrijwel niks kwijt van enige importantie.... Als Verdasco of Berdych de SF haalt dan zou je ze weleens allevier kunnen hebben =D> .
30-03-2010, 06:25 PM
_Tampie Wrote:Haggie Wrote:Gonzalez is natuurlijk ook een absolute held : Vooralsnog gaat het idd heel lekker. Zo stond ik er helaas vorige week ook voor, toen ik een hele zware dag tussendoor kreeg en 4vd5 jongens verloren. Ik blijf nog even bescheiden : ![]() Berdych en/of Verdasco waren voor de stunt samen met Bagh!
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|