The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
Dronken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jij dan? Omdat je denkt dat Youzhny kans maakt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdasco maakt nog wel kans tegen Berdych, held Soderling gaat het toernooi winnen :hap2:
Reply
Dat dacht vorige week ook een hoop mensen, maar uiteindelijk speelt ie een dramapot tegen Roddick. Nu was het nog niet zo indrukwekkend als in IW vroege rondes, en als ie niet goed speelt kan ie er best tegen Youzhny af.

Nadal moet het toernooi maar winnen, of Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij kan bij mij sowieso al niet stuk na vorige week en R'dam. Wat een held is het. En dan heb ik 'm ook nog bij LTM.
Reply
Ik zie Soderling wel winnen van Youzhny al blijf ik erbij dat Miami Soderling niet zo ligt.
Als Berdych maar van Verdasco wint, het hoeft niet zo'n veegpartij als vorige week te worden, als ie maar wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met een overwinning van Nadal op Roddick morgen, zal er zich een historisch moment gaan afspelen binnen FTM in zijn bestaan.

Haggie,CC en Scholten zullen dan plaats 1,2 en 3 bezitten :beerbros:
Reply
Haggie Wrote:Met een overwinning van Nadal op Roddick morgen, zal er zich een historisch moment gaan afspelen binnen FTM in zijn bestaan.

Bezitten, bezetten...en bezatten :wink: :beerbros:
Reply
Haggie Wrote:Met een overwinning van Nadal op Roddick morgen, zal er zich een historisch moment gaan afspelen binnen FTM in zijn bestaan.

En The Player is op weg naar de Baakse weekwinst, hiephoi Flower
Reply
nando 6-4 :eten:
Reply
Haggie Wrote:mnando 6-4 :eten:
:excited:
Reply
:eten:
Reply
7-6 Berdych :nanana:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych-Verdasco 4-6 7-6 *4-3 [-o<
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaa lekker Tomas !!! =D>
En dat zijn 3 halve finalisten Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Voor mij ook Kraai! Heerlijk! Klasse hoor Tomas. Soder is de volgende!
Reply
Soderling wint erg dik maar wat een rare pot moet dat zijn geweest. Beide knakkers winnen ong meer op elkaars service dan op hun eigen. Zeker voor Soderling is dat erg vreemd.
Reply
Kraai Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaa lekker Tomas !!! =D>
centre court Wrote:Voor mij ook Kraai! Heerlijk! Klasse hoor Tomas. Soder is de volgende!

Ik heb ze allevier :nanana:

Nu Sod-Nad please!
Reply
Wederom een tering week. Jammer hoor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijke weken dit, het is alleen jammer dat 'de top' weinig steken laat vallen. Vanavond Roddick eruit en ik mag spreken van een goede week. Soderling, wat is die gozer goed bezig!
Reply
Haggie Wrote:
Kraai Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaa lekker Tomas !!! =D>
centre court Wrote:Voor mij ook Kraai! Heerlijk! Klasse hoor Tomas. Soder is de volgende!

Ik heb ze allevier :nanana:

Nu Sod-Nad please!

Weekwinst alweer binnen, gefeliciteerd. In het medailleklassement voorlopig ongenaakbaar met 3x goud.
Reply
Soderling-Youzhny was een drama, ik zie wel mogelijkheden voor Berdych. Maar dan moet hij ook een beetje niveau halen en dat lukte niet echt tegen Verdasco.
Reply
Ik zie Soderling die pot nog wel winnen. De winnaar van het toernooi komt uit Nadal-Roddick normaal gesproken.
Reply
Ik zie hem ook als lichte favoriet, maar het is de eerste degelijke tegenstander in vorm die ie tegen komt en hij speelt eigenlijk al het hele toernooi al slecht. Dus een redelijke dag van Berdych en het zou moeten lukken.
Reply
Mwa, die eerste set tegen Gonzo was niet slecht hoor, tweede onnodig weggegeven, en de derde heb ik niet gezien. Wat ik uit de verslagen van gisteren begrijp is dat Soderling juist niet slecht speelde, maar dat zijn service voor geen meter liep.
Reply
Hij slaat het hele toernooi al meer UEs dan winners en gisteren ook: 15-23. Youhzny was alleen nog vele malen slechter met 9-25 :|
Reply
Service percentages van Soderling zijn dramatisch deze week.
Reply
Moet je nagaan als hij dan nog eens goed gaat spelen...
Reply
Je bedoelt: moet je nagaan als hij een (sub)topper in vorm tegen komt...

Dat zagen we vorige week tegen Roddick.
Reply
Tsja, als je met blijkbaar slecht spel 2x een SF haalt ben je gewoon goed bezig natuurlijk, en in dat licht heeft Scholten gelijk, als hij ook nog eens goed gaat spelen zou hij bijna onverslaanbaar moeten worden.
Reply

Forum Jump: