The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2010
Doei Rafa :eten:
Reply
Lekker Andy! Hakkuh

Helaas hiermee geen Baakse top 3, maar diverse andere concurrenten hebben Roddick niet. Dit is dus beter!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Soderling nu wel winnen dan verdomme!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha, die Nadal Undecided
Al bijna een jaar geen titel meer gewonnen en buurs maar zeggen dat hij de beste is van de top 4 momenteel cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych tikt Soderling van de baan. 6-2 1e set! [-o<
Reply
2e set is drama, van beiden. Berdych mist al 4 bps voor de ogenschijnlijke beslissing.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych mist in de eerste 2 servicegames van Soderling meteen 4 bps. In allebei 2. Kom nou jongen.
Reply
2e set drama van Berdych? Wat moet ie nog meer doen dan behalve breaken?
Reply
Weer 0-30. Doe 't maar Tomas.
Reply
Nou, Robin is nog slechter, maar Berdych was in de eerste set vrij goed lees ik. In de tweede set is het niet best. Gelukkig breakt Tomas wel eindelijk.
Reply
Easy game dit. Weet niet wat Soderling vandaag aan het doen is maar dat lijkt echt nergens op. Heeft ie het hele toernooi al die tape op z'n knie?
Reply
Dit deed ie dus al de hele week, maar nu komt ie eindelijk een beetje een kwaliteitstegenstander tegen. Dat zei ik dus vanmiddag de hele tijd.
Reply
62 62 in iets meer dan een uur. Volgens mij kan ik mijn case wat betreft Soderling wel resten. Zulke onzin was het dus niet...
Reply
Volgens mij kan ik wel zeggen dat ik weer een klasse toernooi draai en flink afstand ga nemen van een aantal concurrenten!

Berdych-Roddick \Big Grin/
Reply
Jezus! Dit is toch ff lelijk zeg!

Voor die ATP WORLD DRAW moest het dus precies andersom. [-(
Voor FTM heeft Andre ongelooflijke mazzel en heeft nog steeds zijn koppositie, hulde! :x

voor LTM daarintegen wil ik stand nu weleens zien :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:62 62 in iets meer dan een uur. Volgens mij kan ik mijn case wat betreft Soderling wel resten. Zulke onzin was het dus niet...

Eerst wil je er niet over door discussiëren omdat Soderling misschien het toernooi wel gaat winnen en nu valt er niets meer te zeggen omdat het toevallig een keer goed valt? Maar ik ben blij met de spreekwoordelijke uitzondering van vannacht, dus ik rest mijn case.
Reply
Waar ik nog het meest van baal is het verloren geld... Was ook gezien de H2H ervan overtuigd dat Soderling zou winnen.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:62 62 in iets meer dan een uur. Volgens mij kan ik mijn case wat betreft Soderling wel resten. Zulke onzin was het dus niet...

Eerst wil je er niet over door discussiëren omdat Soderling misschien het toernooi wel gaat winnen en nu valt er niets meer te zeggen omdat het toevallig een keer goed valt? Maar ik ben blij met de spreekwoordelijke uitzondering van vannacht, dus ik rest mijn case.
Ik wilde er niet over doordiscussiëren, omdat ik alles al gezegd had. Maar ik ben blij dat Robin mijn argumenten van gisteren bevestigt.
Reply
Haggie Wrote:Jezus! Dit is toch ff lelijk zeg!

Voor die ATP WORLD DRAW moest het dus precies andersom. [-(
Voor FTM heeft Andre ongelooflijke mazzel en heeft nog steeds zijn koppositie, hulde! :x

voor LTM daarintegen wil ik stand nu weleens zien :wink:
Ga anders even zeuren en het over mazzel van andre hebben...
Reply
waarom mag dat niet dan? ik had m op 1000 punten achterstand kunnen zetten.. gefrustreerd Ad? :dodgy:
Reply
Van mij mag je, maar ik vind het op zijn minst gezegd niet sportief. Waarom heeft hij 'ongelooflijk gemazzeld' dan?

En ik weet niet wat dat Baak heeft de laatste tijd, maar het gaat een keer goed en dan komen er de hele tijd zulke teksten cry
Reply
Ad Wim Wrote:Van mij mag je, maar ik vind het op zijn minst gezegd niet sportief. Waarom heeft hij 'ongelooflijk gemazzeld' dan?

En ik weet niet wat dat Baak heeft de laatste tijd, maar het gaat een keer goed en dan komen er de hele tijd zulke teksten cry

Hij heeft ontzettend gemazzeld omdat de favorieten 'Soderling en Nadal' verliezen en hij niet 1000punten extra verlies op loopt. Zelfs 1vd2 was genoeg geweest.
Dan vind ik dat hij ongelooflijk mazzelt. Maar dit kun jij anders zien natuurlijk cry

Hahahahaha. Schuif het maar op Baak af. Op basis van resultaat mogen we van jou hier niets plaatsen he.
Baak doet het gewoon, op zijn zachtst gezegd, super, dit jaar! :beerbros:
Reply
Als we zo gaan beginnen, heb jij ook een paar keer 'ongelooflijke mazzel' gehad deze week. En de rest van het veld regelmatig ongelooflijke pech.

En meerdere mensen prijzen hier jouw team, maar als het even een keer niet mee zit, heeft de concurrentie meteen ongelooflijk mazzel. Beetje flauw.
Reply
Ad Wim Wrote:Van mij mag je, maar ik vind het op zijn minst gezegd niet sportief. Waarom heeft hij 'ongelooflijk gemazzeld' dan?

Weer zo'n makkelijke uitspraak dit, stelt me een beetje teleur. Maar ik zal hier inhoudelijk niet op in gaan, want blijkbaar hebben de mensen hier de mond vol van Baak. Ad tenminste, de gloryhunter himself met z'n CTM (het enige spel waar hij ook nog een beetje succes mee heeft).
Reply
Hahaha, en weer zo'n uitspraak, ongelooflijk =D>

For the record, ik doelde niet eens op jou, maar (helaas) nu dus wel. Goed trouwens dat je ook nog even ingaat op de vermeende onzin die ik zei over Soderling gisteren...
Reply
Ja, de nederlaag van Soderling was wel even een 1-nulletje voor jou, maar ik zie dat nog steeds niet als consequent falen. En je hebt het toch over Baak? Aangezien Haggie, CC in de top staan, slaat die uitspraak dus op ons alledrie, en dat vind ik een beetje jammer. Overdreven gloryhunten vind ik namelijk het walgelijkste dat er is en daar zul je mij niet op betrappen.
Reply
Vorige week Ljubicic in de finale en nu Berdych :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ha ha, Berdych ook gewonnen zie ik nu pas.
Het leek een superslechte week te worden voor mij maar die 2 halve finales zorgen er voor dat het heel erg meevalt. De 2 toernooien die traditioneel erg slecht voor mij zijn zonder kleerscheuren doorgekomen.
Een Gelderse top 5.
Reply
Scholten! Wrote:Ja, de nederlaag van Soderling was wel even een 1-nulletje voor jou, maar ik zie dat nog steeds niet als consequent falen. En je hebt het toch over Baak? Aangezien Haggie, CC in de top staan, slaat die uitspraak dus op ons alledrie, en dat vind ik een beetje jammer. Overdreven gloryhunten vind ik namelijk het walgelijkste dat er is en daar zul je mij niet op betrappen.
Ik had het over Baak ja, maar ik doelde op Haggie en CC (2 uit 3) gezien hun opmerkingen van de laatste weken. Niet echt erg wat mij betreft, maar ik snap ze niet zo goed. Maar nu kwam er van jou dus ook een bij. Uit het niets in mijn ogen, net als bij Hag en CC.

En volgens mij zul je mij ook niet snel op overdreven gloryhunten betrappen. Haggie juist wel en dat vind ik niet erg, zolang hij het dan niet heeft over mazzel van anderen.
Reply
Druk hier. Andy natuurlijk never in doubt tegen die mazzelaar. 510 punten te veel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply

Forum Jump: