02-06-2010, 10:27 AM
10euro moet hij/zij betalen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
FTM 2010
|
02-06-2010, 10:29 AM
Precies!
02-06-2010, 10:33 AM
Zal er misschien wel eentje zijn die eenmalig meedoen. Daar zijn al 10 voorbeelden van dit jaar. Finale wordt overigens Berdych-Nadal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
02-06-2010, 10:34 AM
Jij met je Berdych :lol:
Soderling gaat nog wel een rondje winnen. Als Almagro Nadal niet pakt wint nadal het toernooi inderdaad.
02-06-2010, 11:44 AM
Soderling moet gewoon van Berdych winnen. Mooie pot wordt dat.
Ben ook wel benieuwd naar Almagro straks. Ik vind Nadal niet in topvorm nog. Wellicht krijgt Nico de bibbers als ie tegen zo'n grote gravelaar komt te staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-06-2010, 11:45 AM
Dat zit er dik in ja, hij zal leuk meekunnen maar er in 3 setjes afgaan vrees ik. Maargoed, het zou de ML-week helemaal afmaken als Almagro hier wint, dus ik vind het prima!
02-06-2010, 12:02 PM
ML week? Je hebt alleen Nico nog en staat 19e in de week met tig mensen boven je die Nico hebben...
02-06-2010, 12:04 PM
Goed hè? Kunnen genieten van RG terwijl het slecht gaat met FTM. Stuk ontspannender tennis kijken!
02-06-2010, 12:13 PM
Wat heeft dat met ML-week te maken?
02-06-2010, 12:22 PM
Diverse belangen, maar bovenal genieten van gasten als Almagro, Ginepri, Youzhny en Soderling die een topweek hebben. Dat is toch prachtig?
02-06-2010, 12:25 PM
Dat is zeker prachtig
02-06-2010, 08:20 PM
Die Vos, gewoon drie halve finalisten. =D>
02-06-2010, 11:28 PM
Eigenlijk niet te geloven dat ik nu boven aan sta in de weekscore.Ik was 8 van m'n 18 spelers kwijt in de 1e ronde(heb je er dan verstand van),en dan nog 2 in de tweede.Was vanavond wel even flink genieten van Melzer natuurlijk,en heb nu zo'n gevoel dat Nadal zich even behoorlijk gaat verstappen in de halve.
03-06-2010, 08:20 AM
Vos Wrote:Eigenlijk niet te geloven dat ik nu boven aan sta in de weekscore.Ik was 8 van m'n 18 spelers kwijt in de 1e ronde(heb je er dan verstand van),en dan nog 2 in de tweede.Was vanavond wel even flink genieten van Melzer natuurlijk,en heb nu zo'n gevoel dat Nadal zich even behoorlijk gaat verstappen in de halve. =D>
04-06-2010, 06:15 PM
Leuk dus, dat Soderling nu goed uitpakt, maar ik had het bij hem moeten houden en de rest wat meer op safe moeten gaan. Zoals ik in het begin al zei, Berdych was gewoon logisch, maar ik koos voor de gok Isner. Almagro was logisch, maar ik koos voor de duurdere Verdasco die iig QF zou halen en wellicht zou stunten. Dat is dus het nadeel van die grote achterstand. Je moet zo erg gokken om weer aansluiting te vinden, dat alles precies goed moet vallen, anders schiet het nog niks op. Ik heb nu als een van 3 twee finalisten op een GS en eindig nog niet eens in de top 10 van de week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
05-06-2010, 11:29 AM
Dus, wil je stijgen moet je niet al te veel gokken en de logische keuzes gewoon pakken.
05-06-2010, 11:33 AM
Wie moet ik feliciteren met de gouden medaille deze week?
05-06-2010, 02:16 PM
leg dat ad maar eens uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
05-06-2010, 04:08 PM
andre Wrote:Dus, wil je stijgen moet je niet al te veel gokken en de logische keuzes gewoon pakken.Dat is waar, maar ik wil meer dan alleen maar stijgen. Met zo'n achterstand als ik heb, moet je flinke klappen maken en dus hopen dat alles mee zit. 25e of 10e maakt me dan ook niet uit. Dan maar proberen voor medailles te gaan en proberen in één keer een grote sprong te maken op een GS. Maar door dit gokken heb ik de afgelopen maanden alleen nog maar meer achterstand opgelopen, dus er lijkt eigenlijk geen goede tactiek voor. Zoals ik al eerder zei, kansen spreiden en op zeker gaan werkt dan in het begin nog altijd het beste. Dan loop je iig nooit zo'n achterstand op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-06-2010, 10:22 PM
Niet voor het eerst hetzelfde team als Buurs deze week.
Buursweek! [-o<
08-06-2010, 12:25 AM
Mocht je Buurs zijn team samenstellen?
08-06-2010, 12:43 AM
Nee. We denken wel vaker hetzelfde over een bepaalde strategie blijkbaar. Kohli en Melzer moeten er zsm uit zag ik wel. Lopez is het enige ''troefje''. Verder zijn mijn 14 andere spelers ook de spelers die het meest gekozen zijn.
08-06-2010, 08:25 AM
Jij bent gewoon steeds ôlafferô geworden CC, sinds je bovenin meedraait :wink:
08-06-2010, 08:27 AM
Kohli nemen is wel heel gewaagd.
08-06-2010, 08:30 AM
Het was Hewitt of Kohl.
Steppie heeft lang niet gepresteerd, Fedex wss weinig zin. Hewitt gaat eraf tegen Thiemo obv. \/
08-06-2010, 08:31 AM
centre court Wrote:Nee. We denken wel vaker hetzelfde over een bepaalde strategie blijkbaar. Kohli en Melzer moeten er zsm uit zag ik wel. Lopez is het enige ''troefje''. Verder zijn mijn 14 andere spelers ook de spelers die het meest gekozen zijn.Tuurlijk, Troicki én Petzschner, De Bakker én Hewitt Istomin begrijp ik trouwens niet.
08-06-2010, 08:32 AM
Haggie Wrote:Het was Hewitt of Kohl.Stepa haalde vorige week meteen de finale in zijn eerste toernooi en is link op gras. En waarom zou Federer geen zin hebben? Juist toch.
08-06-2010, 08:35 AM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Het was Hewitt of Kohl.Stepa haalde vorige week meteen de finale in zijn eerste toernooi en is link op gras. En waarom zou Federer geen zin hebben? Juist toch. Gras is wel van beide spelers van favo ondergrond, i know. Gokjes horen er een beetje bij. Op Wimbledon neem ik geen Fedex. Sowieso Nadal-Murray als ze niet bij elkaar zitten. Die paar punten deze week :wink:
08-06-2010, 08:41 AM
Als ik het me goed herinner gaf Stepanek ook direct op in die finale...
08-06-2010, 08:46 AM
Ad Wim Wrote:Jij hebt Zverev en Melzer, Tipsarevic en Ginepri, daarvan kan er ook maar 1 naar de kwartfinale.centre court Wrote:Nee. We denken wel vaker hetzelfde over een bepaalde strategie blijkbaar. Kohli en Melzer moeten er zsm uit zag ik wel. Lopez is het enige ''troefje''. Verder zijn mijn 14 andere spelers ook de spelers die het meest gekozen zijn.Tuurlijk, Troicki én Petzschner, De Bakker én Hewitt Ik probeer normaal ook in zulke gevallen keuzes te maken, maar deze week zijn er weinig alternatieven. De toppers zijn te duur. De Bakker is nu al net zo rendabel als Federer met toernooiwinst. |
« Next Oldest | Next Newest »
|