The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2010
mindlight Wrote:Als ik het me goed herinner gaf Stepanek ook direct op in die finale...
Maar met 'stomach' als reden, dus niet echt een blessure.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Nee. We denken wel vaker hetzelfde over een bepaalde strategie blijkbaar. Kohli en Melzer moeten er zsm uit zag ik wel. Lopez is het enige ''troefje''. Verder zijn mijn 14 andere spelers ook de spelers die het meest gekozen zijn.
Tuurlijk, Troicki én Petzschner, De Bakker én Hewitt cry
Istomin begrijp ik trouwens niet.
Jij hebt Zverev en Melzer, Tipsarevic en Ginepri, daarvan kan er ook maar 1 naar de kwartfinale.
Ik probeer normaal ook in zulke gevallen keuzes te maken, maar deze week zijn er weinig alternatieven. De toppers zijn te duur. De Bakker is nu al net zo rendabel als Federer met toernooiwinst.
Zverev was een opvuller en Tipsarevic een gok, waar Ginepri een must-pick was. Dat lijkt me wat anders dan dit. In zo'n week levert die zekerheid ook niks op. Je speelt nl om niet te verliezen, maar je kunt maar weinig verliezen deze week in principe. Dan zou ik eerder voor goud gaan. Ben dit ook niet van CC gewend, die ging eerder in zulke weken nog wel eens voor wat gokken, maar het zal wel zo zijn als Haggie zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen blessure, maar wellicht nog iets vervelender, want hij heeft last van mononucleosis (zelfde als Ancic jaren had), en die opkomende ziekte en misselijkheid hoort daarbij.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Nee. We denken wel vaker hetzelfde over een bepaalde strategie blijkbaar. Kohli en Melzer moeten er zsm uit zag ik wel. Lopez is het enige ''troefje''. Verder zijn mijn 14 andere spelers ook de spelers die het meest gekozen zijn.

Deze discussie kunnen we nu wel elke week gaan voeren maar 't lost niets op hoor. Die 4 die tegen elkaar spelen kunnen alle 4 vrij ver komen, daarnaast wilde ik zoveel mogelijk investeren in Halle aangezien Queens niet zo op schiet met die extra ronde en de goede, dure spelers daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Geen blessure, maar wellicht nog iets vervelender, want hij heeft last van mononucleosis (zelfde als Ancic jaren had), en die opkomende ziekte en misselijkheid hoort daarbij.
Echt? Heftig. Ik dacht dat ie iets met z'n schouder had...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Deze discussie kunnen we nu wel elke week gaan voeren maar 't lost niets op hoor. Die 4 die tegen elkaar spelen kunnen alle 4 vrij ver komen, daarnaast wilde ik zoveel mogelijk investeren in Halle aangezien Queens niet zo op schiet met die extra ronde en de goede, dure spelers daar.
Tja, de ene keer is het maar saai zonder discussie hier. De andere keer krijgen we dit.

En je gaat niet in op mijn opmerking dat er deze week toch weinig te verliezen valt, dus het spelen om niet te verliezen niet de goede tactiek is.
Reply
Ad, volgens mij heb jij zelfs in een week met twee 250 toernooien eens iets van 600 punten verloren, dus...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik neem aan dat iedereen hoopt dat Hewitt met zijn bolle kop meteen wordt uitgeschakeld?

Hup Kohl voor vandaag!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kan iemand voor mij een team maken voor de toernooiweek na WImbledon?
Ik ben dan nog op vakantie Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waar blijft die foto van jou met Ana?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
moet mn cam nog leeghalen Smile Nog geen tijd voor gehad
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vergeten jullie de 14 punten voor Soeda niet?
Reply
Icon_question

Waarom 14, mis ik iets? Soeda was ook een ll, krijgen die wel gewoon punten als ze eerste ronde GS verliezen?
Reply
Ja, 14.
Reply
Blijft jammer dat ze die 10 voor de eerste ronde er niet bij krijgen.
Reply
Ook wel een beetje vreemd eigenlijk, waarom reguliere qualis dat wel krijgen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ook wel een beetje vreemd eigenlijk, waarom reguliere qualis dat wel krijgen...

logisch lijkt mij.

q plaatsen zich door goede prestaties en ll doen mee door afzeggingen.

Reply
Maar qualis krijgen toch al 25 punten voor die goede prestaties, 11 meer dan LLs, waarom dan nog 10 extra?
Reply
In het rulebook staat dit:

Quote:In addition to the points allocated as per the following table, points shall be allocated to losers at Grand Slam, ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 and ATP World Tour 250 tournaments qualifying events, as follows:

Grand Slams 14 points for a last round loss

In die tabel staat dus oa dat een R128 10 ptn oplevert en lijkt het dus dat ll's 10+14=28 ptn krijgen?
Reply
Nee, WCs en LLs krijgen die 10 punten niet.
Reply
Ok, ik las het alsof ze deze punten erbij op mogen tellen, maar het is bedoeld als aanvulling van de tabel dan.
Reply
Anyways, Soeda heeft z'n puntjes. Smile
Reply
Die quote van jou slaat voornamelijk op verliezers in eerdere rondes van de qualis, en zegt (nog) niks over lucky losers. Maar blijkbaar verdienen LLs en WCs die 10 punten extra niet volgens de ATP, dus die krijgen ze ook niet.
Reply
Hmm das waar, om de een of andere reden ik ging er eigenlijk vanuit dat mensen die zich niet kwalificeren überhaupt geen punten krijgen.
Reply
Yeah, mijn 1e gouden medaille :excited:
Alleen jammer dat er zo weinig punten te halen zijn...
Reply
Feli Mitch Wink
Reply
Netjes Mitch, je tactiek om alle kleine rukkers te nemen werkt prima. Wat een toernooi zeg. cry
Reply
Als ik al mijn punten van het hele jaar optel kom ik op 30905, stuk meer dan dat er nu staat. Kan iemand daar een verklaring voor geven? Het viel me op omdat ik nu boven Tampie zou moeten staan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik kom ook op 30.905 maar heb geen idee waar dit aan ligt
Reply
Vaag idd.. De totaalscore klopt bij meerdere mensen niet..
Reply

Forum Jump: