Threads: 105
We naderen het einde van FTM 2010 en ondanks mijn wekelijks toch redelijk serieuze poging ben ik, tot mijn grote frustratie
, als één van de weinigen nog geen enkele keer op het podium gekomen. Haal ik nog een medaille?
Threads: 131
Gaat goed komen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 14
Threads: 23
Mijn steun heb je OD, gewoon een paar keer goed risico nemen. Maar natuurlijk wel AD onder je houden! :8:
Threads: 328
Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen.
En Overdune : ik hoop dat je het gaat halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 5
Stille Wrote:Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen.
ja man
roffaboy Wrote:Stille Wrote:Dat is idd het belangrijkste. Roffaboy gaat er ook helemaal voor om boven 'de kenner' te eindigen.
ja man
je weet zelf swa!
Threads: 31
Wie is "de kenner"? Buurs?
mindlight Wrote:Wie is "de kenner"? Buurs?
Ad natuurlijk :wink:
Ze staan allebei net boven Ad.
Ik heb bijna 7000 punten meer...mij inhalen gaat lastig worden :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 97
Toch mooi dat mijn kennis hier op waarde geschat wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 5
ja kan je wel zeggen ad
zo rond plaats 20
Ad Wim Wrote:Toch mooi dat mijn kennis hier op waarde geschat wordt.
gelukkig staat de kenner tussen "
Threads: 21
Paar keer alles of niets OD!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 118
Ik mis het antwoord: Nee, maar blijf het gewoon proberen in 2011.
Threads: 67
In de weken dat je gaat gokken, zul je mij boven je vinden :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Ik heb idd weinig tot niet gegokt tot nu toe, ondanks dat ik op een gegeven moment helemaal onderaan stond.. Ik kijk het nog een paar weken aan en stel gewoon het team op waarvan ik denk dat het de meeste punten haalt. Daarna gaat het grote gokkken beginnen. :8:
Helaas geen goud, maar brons kan me niet meer ontgaan. :razz:
Threads: 21
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 67
feli man!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Overdune week
die hebben we volgens mij nog niet gehoord :-({|=