The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen
nee joh, ontvangst van de 4 is echt niet slechter dan van de 3, is allemaal zwaar overtrokken in de media.

Ik ga niet beweren dat de ontvangst van de iphone top is, want ik heb wel het idee dat het ontvangst van een htc over het algemeen beter is. Maar ik heb nog nooit last gehad van wegvallende verbindingen bijvoorbeeld als ik mijn telefoon op een bepaalde manier vasthoud. Als het financieel lukt zou ik ook zeker voor de 4 gaan ipv de 3gs. Het scherm is zoveel malen mooier en scherper dan elke andere telefoon tot nu toe.
Reply
Je moet inderdaad altijd voor de 4 gaan, als je besluit een Iphone te nemen. Zoveel sneller, degelijker en mooier scherm.
Ik zou alleen zelf niet zo snel voor een Iphone gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:nee joh, ontvangst van de 4 is echt niet slechter dan van de 3, is allemaal zwaar overtrokken in de media.

Ik ga niet beweren dat de ontvangst van de iphone top is, want ik heb wel het idee dat het ontvangst van een htc over het algemeen beter is. Maar ik heb nog nooit last gehad van wegvallende verbindingen bijvoorbeeld als ik mijn telefoon op een bepaalde manier vasthoud. Als het financieel lukt zou ik ook zeker voor de 4 gaan ipv de 3gs. Het scherm is zoveel malen mooier en scherper dan elke andere telefoon tot nu toe.

Ok thx Mac. Smile
Reply
t-mobile is gewoon kut.

i phone 4 is super telefoon.
ik moet nog 10 maand wachten voor een nieuwe.
ik hoop dat er dan weer een nieuwe nokia is alias de n97.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat Troicki het nog een keer afmaken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schuettler bedoel je! Nu weer een break voor en in de problemen op eigen service.
Reply
Haha, wat een drol. Niet alleen doordat het Schuettler is, maar omdat ie 100 kansen heeft...
Reply
Man man, wat een lul. Eerste tegenvaller deze week. Twijfelde zo tussen hem en Lu, maar beiden hadden vorige week gewonnen dus wellicht vermoeid. Ging voor Troicki omdat ie van minder ver moest komen. Maar dan verliest ie van fucking Schuettler...
Reply
Wat doet die Clutchner nou? 4-2 voor in de TB en dan nog verliezen...
Reply
Onvoorstelbaar die nare Isner weer. Altijd krijgt ie meer bps tegen dan z'n tegenstander maar met 1 lullige break redt ie zich weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jazeker Big Johnny Hakkuh ... 27 aces slaan en dan je eerste en enige breakpunt pakken wanneer het moet en vervolgens gewoon wedstrijd uitserveren :8: =D>
Reply
Zelfs z'n enige bp idd, nog lulliger. Mannarino alleen al 4 in de 3e set gemist.
Reply
Tipsa ook maar 8x gekozen. Doe jij 't maar dan!
Reply
Klasse John =D>
Reply
Marchenko, Istomin, Stakhovsky, Kuznetsov, Kunitsyn, Kukushkin, Dolgopolov, allemaal van die oostblokkers die af en toe presteren en ik kies ze altijd op het verkeerde moment. #-o
Reply
Oostblok Notworthy
Reply
Becker daarentegen gaat wel lekker. =D>
Reply
Wat een troef he, op naar de SF!
Reply
Chela wurmt zich naar een 3e set tegen Zemlja.
Reply
Scholten! Wrote:Chela wurmt zich naar een 3e set tegen Zemlja.

Zeg dat wel. Hoe onverdiend was dat weer zeg.
Reply
#-o

Nu Zemlja meteen in de problemen..
Reply
Zemlja werkte al 7 bps weg in de derde set alleen. Dit gaat natuurlijk mis zo. :|
Reply
](*,)
Reply
Zoals zovaak veranderd een TB weer het momentum. Voor Zemlja helemaal niets aan de hand tot 6-2 6-6 5-4**. Dan 3 punten op rij verliezen en het is klaar.
Reply
Berrer, Hanescu, Nalbi =D>
Reply
CC met Nalbi en Simon, das opvallend. Nalbi gaat opnieuw serveren voor de match.
Reply
Nalbi laat zich 2x terugbreken tegen die terugbrenger van een Simon ](*,)
Reply
Wat een mongool die Nalbi
Reply
*5-4 voor in de TB en dan 2 UE's. Nu derde set ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
Pak ook die 3e dan Gilles! Je hebt meer ritme. [-o<
Reply

Forum Jump: