The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP World Tour Finals
Maar je hebt het verder wel naar je zin hier, met al je gespleten persoonlijkheden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat was er aan de hand dan?
Reply
Oo 5-6 (15-15) slaat Berdych in de rally een bal achterkant lijn. Bernardes callt hem uit en Nadal slaat de bal terug maar uit. Bernardes beslist om het punt aan Berdych te geven. Rafa was er niet echt blij mee. Had natuurlijk een let moeten zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Inderdaad de domste actie van de eeuw zeg cry

En Nadal wilde niet verder spelen, en dat is dan zogenaamde de meeste sportieve speler Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je had de hele situatie moeten zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Halve finales zijn bekend:

morgen om 15 uur: Nadal - Murray

morgen om 21 uur: Federer - Djokovic

Helaas kan ik alleen de avondwedstrijd zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
roddick is slecht zeg :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick slaat de ballen volgens mij bewust fout.

Boete en schorsen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=fnBKQrqT1ew&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=fnBKQrqT ... re=related</a><!-- m -->

Spreekt hier iemand Spaans? Ik wil wel eens weten wat het argument van de umpire is.

Het is trouwens Rafa die tijdens die ralley ineens stopt met spelen en aangeeft dat die bal uit is. Hij slaat de bal toch terug en pas als die bijna landt aan de kant van Berdych (die bal was in btw en Berdych slaat em daarna uit) roept de umpire ineens ook out.
Reply
Mooi dat we hier nu beeld bij hebben.

Kort samengevat. Nadal kijkt niet goed en stopt de rally nadat hij de bal terugslaat. De umpire roept out in plaats van stop en Berdych roept hawkeye in (logisch, aangezien de scheids blijkbaar de bal ook uit vond). De bal blijkt in te zijn en aangezien de bal wel een return had zou het punt opnieuw gespeeld moeten worden.

Scheids maakt dus inderdaad een fout (had eerder uit moeten geven, of gewoon stop moeten roepen), maar het was duidelijk dat Rafa de rally wilde stoppen. Hij was degene die verkeerd keek en de verkeerde beslissing nam. Dus hoewel de scheids hier mis zat, zou een groot kampioen ook zijn eigen fout toe kunnen geven, en zeker sportieve spelers zouden dit zonder morren doen.
Reply
na de set werd vanuit een andere camerapositie de situatie bekeken. Bernardes stak eerder zijn vinger op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook dat doet er nog niets aan af. Nadal kan dat nooit gezien hebben en maakte zelf ook een foute call.
Reply
Ik weet niet precies hoe de regels zijn, en de scheids maakt vast ook een fout, maar Nadal is de eerste die de rally stopt en een challenge-gebaar maakt. Ik weet wel dat als je de rally stopt voor een challenge en je blijkt ongelijk te hebben, dat je punt gewoon kwijt bent, of je de bal nou goed terug slaat of niet.
Dus volgens mij zit Nadal hier gewoon verkeerd.

Los daarvan is het natuurlijk van de zotten dat je weigert verder te spelen, daar kan ik echt niet bij. Ik had het ook echt niet van hem verwacht, en dit toont maar weer aan dat het belachelijk is dat hij verkozen is tot meest sportieve speler. Schande voor Edberg dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit had ik idd ook niet van Nadal verwacht. Imo is hij ook gewoon zelf fout. Hij steekt duidelijk eerder zijn hand op dan die scheids.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1e punt naar Nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vamos Rafa!
Reply
Totaal geen belangen meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb het hier live op tv, maar heb geen Sport1 oid. Show kanaal mss?

Edit: het is gewoon de BBC, ongelooflijk dat ze nog eens een keer een fatsoenlijke sport mogen laten zien.
Reply
centre court Wrote:Totaal geen belangen meer.

Hehe maakt dat iets uit dan? Ik zit naar de leukste pot van de week te kijken.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Totaal geen belangen meer.

Hehe maakt dat iets uit dan? Ik zit naar de leukste pot van de week te kijken.

Je weet dat ik een ontzettende FTM-liefhebber ben. :wink:
Ik zit hier gewoon een schraal potje van Bayern Munchen te kijken ipv zo'n tenniskraker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 bps andy op 3-3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Drie zelfs, en Murray paalt zichzelf door Nadal helemaal zoek te spelen op 0-40 en dan bij een moonball halverwege het service vak de bal niet keihard weg te slaan maar een dropshot te spelen, die Nadal op geniale wijze haalt en erlangs speelt.

Nu alsnog de break via deuce.
Reply
*4-3 =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dat ik nu richting Tilburg moet maar wat een heerlijke pot zeg. Murray in 3 denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zelfs met de dubbele break naar 6-3. Daarna 1-0* en 30-0, maar nu de break voor Nadal op 1-1 met een triest slecht dropshot van Murray op deuce. cry
Reply
Hehe heerlijk was dat dropshot!
Reply
TB 3e set!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal kon 'm eerder al uitserveren. Wat een gefaal, een groot kampioen onwaardig.
Reply
Maar die TB kan nog leuk worden 3*-0 Murray maar die zal spoedig ook gaan choken.
Reply


Forum Jump: