The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ryan Koolwijk?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee die niet :Big Grin

Mail is dus verstuurd naar de deelnemers van vorig jaar. Volgens mij mnoeten de volgende lui zich nog aanmelden:
* cornholio
* great falcon
* bocaloca
* ad wim
* tim army
* roffaboy
* omyaca
* tripplex
* andre
* aadje
* raging bull
(en misschien vergeet ik er nog wel eentje)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Inmiddels 20 deelnemers.

Wellicht even een mail vanuit de organisatie de deur uit naar de deelnemers van vorig jaar die zich nog niet hebben aangemeld.
Tevens hierin de financiële bijdrage + prijzenstructuur.

Mail is verstuurd.
Hopelijk halen we iig de 30 deelnemers weer.

Nogmaals mijn complimenten voor de site, mac Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roffaboy en Tim Army/Lazio twijfelen of ze nog wel meedoen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik dacht dat roffaboy wel fanatiek was...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mannen ik heb nagenoeg 11 jaar genoten maar sinds augustus totaal geen interesse meer maar ik dank jullie voor het enorme plezier dat ik er aan heb beleefd het ga jullie goed en een fijn, gezond en sportief 2011 =D>
B&B "even uitwaaien"
Reply
Aadje, dit doet me wel pijn. Ik ben bang dat je spijt gaat krijgen als je de Australian Open eenmaal aan het volgen bent. Geef het nog een kans Sad)

Jij ook het beste voor 2011!
Reply
Dat vind ik jammer Aadje. Nu hebben we geen dame meer in het spel Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Roffaboy staat nu ook op de deelnemerslijst
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
aadje Wrote:Mannen ik heb nagenoeg 11 jaar genoten maar sinds augustus totaal geen interesse meer maar ik dank jullie voor het enorme plezier dat ik er aan heb beleefd het ga jullie goed en een fijn, gezond en sportief 2011 =D>
O jee, nu breek je ML's hart...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik neem trouwens aan dat we dit jaar meteen in de eerste week beginnen?
En het deadlineschema blijft hetzelfde? Misschien handig als dat ook ergens op de site komt te staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deadlines staan net als vorig jaar op de regels pagina. Moet er nog even een keer doorheen lopen om hem te controleren maar grotendeels klopt ie.

eerste punt ben ik nog niet helemaal uit. Er is wel heel veel veranderd tov vorig jaar in de code.
Reply
Lijkt me leuk om meteen in de eerste week te beginnen als dat mogelijk is.
Reply
Ja ben ook voorstander om gelijk de eerste week te beginnen
Reply
ik ga kijken of we deze week een fictieve proefweek kunnen draaien zonder al te veel moeite.
Reply
Ik ben er dit jaar bij en voornemens om de hele rit serieus mee te doen. Zal me even registreren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
=D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac Wrote:ik ga kijken of we deze week een fictieve proefweek kunnen draaien zonder al te veel moeite.

mac, kunnen er ook 2 ftm icoontjes achter mijn naam worden geplaatst?

heb ik symbolisch, behalve de eer en het geld, nog een leuke herinnering :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nee
Reply
Volgens mij kunnen we beter in de 2e week beginnen.

Ten eerste zal de 1e deadline (3 januari) niet gunstig zijn. Aantal mensen zullen ongetwijfeld de deadline missen.
Ten tweede hebben mensen een extra week om zich in te schrijven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
flutspel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben ook nog een aantal foutjes tegengekomen...maar inmiddels staat er een proefweek klaar. Als jullie je team willen maken. Deadline is woensdag 20 uur Wink
Reply
Je kunt je team niet leeg maken.

Wellicht is het handig dat er een delete knop komt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dat heeft idd nooit gekund. kan ik nog wel eens naar kijken ja
Reply
buurs Wrote:
Mac Wrote:ik ga kijken of we deze week een fictieve proefweek kunnen draaien zonder al te veel moeite.

mac, kunnen er ook 2 ftm icoontjes achter mijn naam worden geplaatst?

heb ik symbolisch, behalve de eer en het geld, nog een leuke herinnering :Big Grin

zucht... buurs doe niet zo arrogant
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac Wrote:nee
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:Ik ben ook nog een aantal foutjes tegengekomen...maar inmiddels staat er een proefweek klaar. Als jullie je team willen maken. Deadline is woensdag 20 uur Wink

Groot team hier. :8:
Reply
Mac : er zijn nu 26 deelnemers maar deelnemer 26 staat nu op pagina 2. Kan je dit aanpassen zodat ze allen op 1 pagina staan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Mac : er zijn nu 26 deelnemers maar deelnemer 26 staat nu op pagina 2. Kan je dit aanpassen zodat ze allen op 1 pagina staan?

je wil Ad toch niet op pagina 1 hebben? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Overigens is Michael K een maatje van Excelsior en is Baltes Fussbalgott de oude Berliner Jos.

Maar Buurs : als Ad zich nu aanmeldt staat ie wel erg hoog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: