The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Dat is nogal wat. Als die ook allemaal betalen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi zeg! Hoop nieuwe namen ook. Hopelijk doen ze allemaal fanatiek mee.

Wel lullig dat je in de nieuwe situatie gewoon op blz 2 staat als je matig presteert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De vraag is natuurlijk hoe al deze mensen moeten weten van de 10 euro inleg.

@MAC kun je misschien op de voorpagina hier niet een klein stukje over zetten, dat de mensen misschien eerder de link naar dit forum leggen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Misschien moeten we de link naar het forum/spel ook eens droppen op verschillende Nederlandse tennissites. Mensen die niemand van het forum kennen komen anders natuurlijk nooit in aanraking met dit spel en forum. Beetje nieuwe aanwas kunnen we best gebruiken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja idd. De kern wordt idd steeds kleiner. Ik denk ook dat er genoeg tennisliefhebbers zijn die wel mee willen doen, maar niet weten dat dit er is. Ik zal op de sociale media eens een oproep doen :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb een stukje op tennisactueel gezet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie Wrote:De vraag is natuurlijk hoe al deze mensen moeten weten van de 10 euro inleg.

@MAC kun je misschien op de voorpagina hier niet een klein stukje over zetten, dat de mensen misschien eerder de link naar dit forum leggen.

De mail van afgelopen weekend moet denk ik nog een keer verstuurd worden naar alle deelnemers zo vlak voor de deadline van de AO.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Heb een stukje op tennisactueel gezet

waar heb je het geplaatst?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima initiatief Stille en Hag. Iemand nog meer ideeen over sites met fora waar veel tennisliefhebbers komen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
op forum 1e artikel. Daar wordt zo gigantisch veel gereageerd dat er wat mensen bij kunnen komen....en zie daar 3 nieuwe mensen erbij :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zal ook eens wat plaatsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Heb een stukje op tennisactueel gezet

Op dat forum zijn de laatste berichten van 2008 en 2009, of heb ik 't nou mis?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is niet op het forum maar in de nieuwsberichten. Sorry :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik zie het niet staan, stille.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gewoon bij het stuk : De Bakker start 2011 met een nederlaag. Er staan weel 120 reacties en er wordt al gediscusseerd over het spel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gepost door Stille op 3-1-2011 13:44:09 Denken jullie veel verstand te hebben van het internationale tennis? Meld je dan aan op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl">www.competitieteam.nl</a><!-- w -->. Het is een managementspel waarbij je elke week met een budget spelers moet kopen die in die week actief zijn in de toernooien. Het is vergelijkbaar met Tennismanager van Sportdreams dat een aantal jaren gespeeld werd. De inleg voor een heel jaar is 10 euro.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ah nou zie ik 't ook. Wordt idd in de topics veel gereageerd zeg. Daar moeten toch wat geinteresseerde bijzitten als je non stop dat soort tennis volgt en er ook nog veel over discussieerd. Excuses voor een enkele -d of -t die verkeerd gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
stille =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kennen jullie die site dan niet? Kijk er veel vrij veel op maar reageer er eigenlijk nooit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
jawel, maar kijk niet vaak naar de reacties.

Wie heeft zich als Beest ingeschreven? Adje?

Volgende week gaan we los op de AO :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kijk hier eigenlijk nooit op. Die nieuwtjes voegen natuurlijk ook niets toe maar wist niet dat daar zo veel gereageerd wordt door gasten die wellicht wel kijk op het spelletje hebben. Die moeten we er hier bij hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Kennen jullie die site dan niet? Kijk er veel vrij veel op maar reageer er eigenlijk nooit
Ik heb er nog nooit op gekeken en ook niks aan gemist. MTF is al dat je nodig hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lol nice Smile krijg zelfs al mailtjes van mensen die om meer info vragen.
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Kennen jullie die site dan niet? Kijk er veel vrij veel op maar reageer er eigenlijk nooit
Ik heb er nog nooit op gekeken en ook niks aan gemist. MTF is al dat je nodig hebt.

Daar keek ik eerder weleens op maar nu vrijwel nooit meer. Ze posten daar ook niet zoveel meer voor m'n gevoel.
En eerder zaten daar wel van die dwazen die van elk toernooi de livescores hadden, maar nu de ATP overal een sb van heeft is ook dat niet meer nodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze hebben wel als eerste de scores van challengers als daar geen SB van is.

En ze zijn altijd de eerste met nieuws over blessures, retirements, leuke weetjes, etc. En je kunt er entry-lists bekijken, plus een hele hoop info over individuele spelers in de spelersfora. Ideale site. Je moet allen wel even door de bak Fedal-shit heen ploeteren, maar dat kun je vrij makkelijk negeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kijk eigenlijk alleen op MTF voor de challengers waar geen SC van is. Erg handig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
45 deelnemers nu :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:jawel, maar kijk niet vaak naar de reacties.

Wie heeft zich als Beest ingeschreven? Adje?

Volgende week gaan we los op de AO :lol:

:nono:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stuk is wel goed geschreven. Heb het in het onderwerp over Schoorel geplakt (ex de laatste regel)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:45 deelnemers nu :Big Grin
Dit is natuurlijk super, maar nu is het helemaal van belang dat iedereen weet krijgt van het belang van betalen. Anders heb je straks de helft betalende en de helft niet-betalende mensen. Dat is niet te doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: