The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
ah excuus, ik had een andere pagina gefixed die jij bedoelde. Inmiddels ook op die pagina gefixed.
Reply
No worries, thx Mac. Smile
Reply
Ik zie nog nergens iets staan over de te winnen geldbedragen, de verdeling van de prijzenpot dus.
DIt lijkt mij toch wel iets wat de meeste nieuwe deelnemers ook erg belangrijk vinden om te weten voordat ze aan het spel meegaan doen dus is het misschien een goed idee om hierover duidelijkheid te verschaffen vóór de inschrijvingsdeadline.
Reply
Goed punt Kraai,

Lastig is dat de prijzenverdeling weer afhangt van het aantal deelnemers. Bij 50 man moet je misschien wat meer prijzen creëren dan bij 20 man. Maar dat er iets over op de site moet komen ben ik wel volledig met je eens.
Reply
mindlight Wrote:Goed punt Kraai,

Lastig is dat de prijzenverdeling weer afhangt van het aantal deelnemers. Bij 50 man moet je misschien wat meer prijzen creëren dan bij 20 man. Maar dat er iets over op de site moet komen ben ik wel volledig met je eens.

Thx ML

Ja dat er iets over op de site moet komen vind ik ook...alleen is de vraag nu wat precies zet je erop.
Prijzenverdeling kan je idd laten afhangen van het aantal deelnemers(zit ook wel wat in) maar hoeft natuurlijk niet.
Persoonlijk vind ik een top 3 voor de prijsverdeling voldoende (onafhankelijk van het aantal deelnemers) maar daar zal iedereen wel zijn eigen mening over hebben.
Je kan als organisatie zeggen we laten het zoals vorig jaar de verdeling was..punt.
of we gaan de verdeling op een andere manier doen..in dat geval krijg je veel verschillende meningen over hoe dan wel denk ik...
Reply
Die indruk hadden wij ook, en wij hadden ons voorgenomen enkele voorstellen te doen nadat we enig zicht hadden op de totale betaling. Complicerende factor is geworden dat wij nu een record aantal deelnemers hebben, maar qua betaling nog niet op het niveau van vorig jaar zitten. Kortom, wat ga je communiceren? Tot nu toe helemaal niets, maar naar aanleiding van jouw vraag dus maar een schot voor de boeg gedaan. Die verschillende meningen zijn we wel gewend, en daar komen we altijd vrij aardig uit.
Reply
Lastig ja...
Ik denk wel dat als er in elk geval IETS zou staan over de te winnen prijzenpot dat dan het aantal betalingen toch nog wel redelijk zou stijgen. Als er geld te winnen valt dan zijn mensen toch eerder geneigd mee te doen.
Je zou misschien iets kunnen zeggen als: de winnaar krijgt zoveel% van de totale prijzenpot, nr.2 zoveel% enz.
Ik probeer gewoon ff mee te denken :8:
Reply
Misschien ook leuk om een aparte kleine prijs voor de ondergronden te creeeren, dus voor hc, gravel, gras, indoor etc
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zat trouwens net te denken dat mijn hele jaar vorig jaar al ongeveer verziekt werd doordat ik Nadal had op de AO, waar ie toen van Murray verloor, maar vanaf toen ongeveer alles won. Vrij ziek. Dit keer maar wat meer risicospreiding tijdens die AO...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zat trouwens net te denken dat mijn hele jaar vorig jaar al ongeveer verziekt werd doordat ik Nadal had op de AO, waar ie toen van Murray verloor, maar vanaf toen ongeveer alles won. Vrij ziek. Dit keer maar wat meer risicospreiding tijdens die AO...

Ik denk dat jij dit jaar heel laf gaat spelen, ondanks dat je anderen daarop altijd afkraakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
@mac, als ik met mijn telefoon de site bekijk verplaatst de header de hele tijd mee. Zo kan ik bv niet meer op statistieken klikken en krijg ik niet alles in beeld. Valt daar wat aan te doen? In het begin had ik daar nog geen last van
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Bij mij gaat het prima op m'n telefoon. Jij hebt een Iphone zeker?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb er geen last van op mijn Iphone
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee ik heb een HTC legend
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Sowieso zou een FTM app top zijn, regel jij dat even Mac? Wink
Reply
Viper-500 Wrote:Nee ik heb een HTC legend
Hmm, is dat een Android? Dan zou het geen probleem moeten zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja een Android, maar eerst lukte het gewoon wel daarom vind ik het zo vreemd
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Overdune Wrote:Sowieso zou een FTM app top zijn, regel jij dat even Mac? Wink

:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Viper-500 Wrote:Ja een Android, maar eerst lukte het gewoon wel daarom vind ik het zo vreemd
Dan heeft het waarsch iets met je browserinstellingen te maken, want ik heb een HTC Desire en hier werkt het prima. De header beweegt bij mij niet mee tijdens het scrollen, maar als je bovenaan de pagina zit, kun je gewoon over al drukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok bedankt, ik zal mijn instellingen eens checken
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
mindlight Wrote:Die indruk hadden wij ook, en wij hadden ons voorgenomen enkele voorstellen te doen nadat we enig zicht hadden op de totale betaling. Complicerende factor is geworden dat wij nu een record aantal deelnemers hebben, maar qua betaling nog niet op het niveau van vorig jaar zitten. Kortom, wat ga je communiceren? Tot nu toe helemaal niets, maar naar aanleiding van jouw vraag dus maar een schot voor de boeg gedaan. Die verschillende meningen zijn we wel gewend, en daar komen we altijd vrij aardig uit.

Je kan natuurlijk conditioneel vaststellen wat het wordt. Bijvoorbeeld;

Tot 30 betalenden: 1=40%;2=30%;3=20%;medailles=10%
Tot 40 betalenden: 1=35%;2=25%;3=etc
etc
Reply
Kan het kloppen dat we op dit moment de huidige stand van de week niet meer kunnen zien?
Reply
Normaal zal dat wel mogelijk zijn als de nieuwe loting is ingevoerd, maar ik denk dat de boel gereset is aangezien het een testweek betrof.
Reply
Maar ik denk dat veel mensen met mij benieuwd zijn wat de uitslag van deze week is geweest.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Overdune Wrote:Normaal zal dat wel mogelijk zijn als de nieuwe loting is ingevoerd, maar ik denk dat de boel gereset is aangezien het een testweek betrof.

Ja precies, daarom vroeg ik het ook.. Voorheen konden we het gewoon zien natuurlijk... Geen probleem, gezien de testweek, als het volgende week maar wel het geval is Wink
Reply
ik heb idd alles moeten resetten. Ik vond het even belangrijker dat iedereen op tijd zn team kon maken.
Reply
Ja uiteraard. Geen probleem, maar dan weten we de reden Wink
Reply
Is de komende week trouwens nog een testweek?
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
nee komende week gaat t om t eggie. (zal nog per mail duidelijk gecommuniceerd worden trouwens)
Reply
Wat vinden jullie van het volgende:

nr. 1 40% van de prijzenpot
Nr. 2 dan 25%.
nr. 15%
nr. 4 en nr. 5: ieder 10%.

Met een pot van 400 euro, krijg je dan 160, 100, 60, 40 en 40

of:

wat misschien ook wel leuk is, is top 3 betaald plus een klassement voor zowel de 4 gs als de 9 tms. Dus 5 prijzen totaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: