07-01-2011, 05:26 PM
Je bent goed bezig Mindlight!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Betaling FTM 2011
|
07-01-2011, 06:05 PM
Onderstaande mail is zojuist verzonden:
Beste (aankomende) FTM'ers, Zoals aangekondigd bij deze een reminder voor de "nog niet betalers". Het is zaak dat als je mee wilt doen in het klassement de betaling voor de Australian Open binnen is. Terecht werd er deze week door diverse deelnemers opgemerkt dat de prijzenverdeling niet op de site vermeld staat. Dit klopt, en wil je hierover meer weten, hou dan het forum in de gaten. Binnenkort zullen hier enkele mogelijkheden voor de prijzenstructuur vermeld worden. Om een tipje van de sluier op te lichten, bij voldoende deelname kunnen we bijvoorbeeld ondergrondsprijzen instellen. Wel wil ik vanaf deze plaats even benadrukken dat wij geen SportDreams (voor de mensen die daar ooit meegespeeld hebben) achtige organisatie zijn. Het prijzengeld wordt dus volledig verdeeld over de deelnemers en er blijft niets hangen bij de organisatie. Nogmaals, hartelijk dank voor jullie inschrijving, en wij hopen jullie betaling voor de AO te kunnen verwelkomen. Bij vragen kan je overigens het beste terecht op het forum, daar is altijd wel iemand van de organisatie aanwezig. Namens de organisatie, Mindlight (Rien) ps, mocht de vorige mail kwijt zijn, het rekeningnummer is xxxxxx ten name van xxxxxx
07-01-2011, 06:35 PM
Klasse ML!
Prijs per ondergrond vind ik trouwens wel de grootste grap van het jaar. Betaal dan gewoon de top 5 uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-01-2011, 07:52 PM
buurs Wrote:Klasse ML! Ik ben altijd sterk op gravel, dus ik vind dit een geweldig plan!
07-01-2011, 07:53 PM
buurs Wrote:Klasse ML! Aangezien jij dit jaar nog niet buiten bent geweest zou elke grap kwalificeren.
07-01-2011, 08:20 PM
Waarom niet Buurs? Zo hou je ook spanning in die klassementen. Anders heb je aan het einde weer deelnemers die er geen zin in hebben.
Je kan ook de top 5 een prijs geven. Bijvoorbeeld: totaalklassement : 1e prijs 25%, 2e prijs 20%, 3e prijs 15%, 4e prijs 10% 5e prijs 5% per 3 ondergronden : 5% medailleklassement : 10% al mag dat van mij ook vervallen aangezine je met zoveel deelnemers een grote kans hebt dat er mensen gelijk gaan eindigen je kan dus ook die 10% ergens optellen bij een van de prijzen voor het eindklassement
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
07-01-2011, 09:57 PM
Gravel en HC zou kunnen, maar als je Wimbledon wint, win je ook het grasklassement.
Verder is de kans groot, dat mensen die 1, 2 en 3 eindigen in het totaalklassement ook de ondergrondklassementen domineren. Ik vind dat de nr. 1 40% moet krijgen. Nr. 2 dan 25%. nr. 15% nr. 4 en nr. 5: ieder 10%. Met een pot van 400 euro, krijg je dan 160, 100, 60, 40 en 40 Er moet meer dan 5% tussen de nr. 1 en 2 zitten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-01-2011, 11:52 PM
wat misschien ook wel leuk is, is top 3 betaald plus een klassement voor zowel de 4 gs als de 9 tms. Dus 5 prijzen totaal.
10-01-2011, 12:30 AM
29 vd 69.
Ik vermoed dat een aantal managers de 1e week zal afwachten of dit hele spel goed e.d. Logisch. Ik hoop op 45a50 betalende halverwege volgende week
10-01-2011, 09:10 AM
Volgens mij heb ik ook al betaald, maar ik sta er niet tussen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
10-01-2011, 09:13 AM
Hmm vreemd. Net nog even door alle transacties heengelopen, maar je staat er niet bij Kuip.
10-01-2011, 06:26 PM
ML...Ik heb vrijdag betaald en zie mezelf ook nog niet in het rijtje betalende deelnemers staan
![]()
10-01-2011, 06:54 PM
Ook binnen, net als Kuiper. Rabo heeft weer wat valutadagen aan rente genomen....
10-01-2011, 07:17 PM
35 al, het schiet op =D>
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
10-01-2011, 10:05 PM
Ik vond het juist snel gaan. Ik had vrijdag betaald en even later stond mijn naam er al bij.
10-01-2011, 10:06 PM
Dan zal jij ook Rabo hebben vermoedelijk, het valt op dat het bij sommigen wat langer duurt.
10-01-2011, 10:48 PM
Nee, ING. Maakt ook niet veel uit.
Mooi dat er zoveel betalende deelnemers zijn. Ik zou dan wat meer prijzen doen, dat maakt het voor meer mensen interessant.
10-01-2011, 11:26 PM
mindlight Wrote:Ook binnen, net als Kuiper. Rabo heeft weer wat valutadagen aan rente genomen.... Kan ik mijn geld weer terugkrijgen, ik doe niet meer mee. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
10-01-2011, 11:28 PM
Deze week niet belangrijk Rene. Volgende week knallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
10-01-2011, 11:41 PM
Ja, maar hier kan ik niet tegen en dit zal me nog vaker overkomen.
11-01-2011, 12:01 AM
No offense maar dit is ook wel behoorlijk kansloos.
11-01-2011, 12:14 AM
En geld teruggeven lijkt me ook geen goed precedent scheppen voor nieuwe deelnemers die straks een slechte eerste week hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-01-2011, 12:07 PM
Stille Wrote:Waarom niet Buurs? Zo hou je ook spanning in die klassementen. Anders heb je aan het einde weer deelnemers die er geen zin in hebben. Ondergrondprijzen lijkt me geen goed plan, omdat er weken zijn waarin op meerdere ondergronden gespeeld wordt.
11-01-2011, 12:08 PM
Geld teruggeven? Beetje kansloos idd.
11-01-2011, 12:24 PM
Dit was gewoon een 1e reactie van Kuipert! Hij zat vast ergens diep in een pokertoernooi.
Het feit dat hij helemaal geen team heeft neergezet op de 1e deadline van 't jaar zegt eigenlijk wel genoeg, helaas! :cry:
11-01-2011, 09:18 PM
_Tampie Wrote:Ondergrondprijzen lijkt me geen goed plan, omdat er weken zijn waarin op meerdere ondergronden gespeeld wordt.Dan is er juist toch wel een reden waarom ondergrondprijzen leuk kan zijn. Dan heb je in zulke weken de mogelijkheid om meer voor een bepaalde ondergrond te gaan, zodat je in een ondergrondklassement hoger kunt komen.
11-01-2011, 09:37 PM
Dan koop ik het hele jaar alle graveltoernooien op, win ik iig iets :razz:
12-01-2011, 12:41 AM
Haggie Wrote:Dit was gewoon een 1e reactie van Kuipert! Hij zat vast ergens diep in een pokertoernooi. Dat klopt ook nog. #-o Ik ging er om 22.15 uur uit en nog heel zuur ook. Ik kreeg alles erin met AA tegen TT Flop: T 3 5 ![]() Turn: A \ ![]() River: T ](*,) ](*,) En toen keek ik op de klok en was het al 22.00 uur geweest. Dubbel zuur en knap chagrijnig. En nee ik hoef natuurlijk dat tientje niet terug. :wink:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|