The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ik moet zeggen die Qualifiers van jou die houden het goed vol.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Medailles van de 1e week zijn trouwens nog niet verwerkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ikw eet niet hoe anderen hier tegenover staan, maar ik zou op de Statistieken-pagina liever de spelers gekozen bovenaan hebben en die info over de teams onderaan. Dat laatste kijk ik nl vrijwel nooit naar en je moet nu een flink end naar beneden scrollen om die spelers gekozen te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik precies andersom, kijk altijd eerst naar de teams dan pas naar gekozen spelers
Reply
Je kunt die pagina's ook loskoppelen, net als je bij Wie heeft Wie hebt gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een drama start Sad Alleen Federer nog over Sad
Reply
Ik heb de weg omhoog gevonden gelukkig. Ik heb sowieso iemand in de halve finale staan aangezien ik wawrinka en federer allebei heb.
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
Ziet er voorlopig prima uit. Komende nacht is vrij cruciaal. Koning Roger moet echt van de veelgekozen Waw on fire winnen. Troef Djoko moet van Berdych winnen. Als één van beide misgaat wordt 't alsnog een matige AO.
Nadal-Murray Djoko-Federer in de halve is meer dan prima! [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ziet er voorlopig prima uit. Komende nacht is vrij cruciaal. Koning Roger moet echt van de veelgekozen Waw on fire winnen. Troef Djoko moet van Berdych winnen. Als één van beide misgaat wordt 't alsnog een matige AO.
Nadal-Murray Djoko-Federer in de halve is meer dan prima! [-o<

Ik ben het deze week helemaal met je eens CC !!! :8:
Reply
Hoerenspel!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een goed begin is het halve werk ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als het zelfs op de AO al niet lukt, Heggie, dan gaat het een zwaar jaar worden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geldt ook voor mij. Ik begin altijd zo slecht. Ik ga nu voor mijn zweeler team. Dat ziet er vrij aardig uit als ik de rest van de teams zie. Go Stille!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ga net iets beter dan vorig jaar en ben iig niet uitgeschakeld voor de rest van het jaar. In de kleine weken moet het voor mij altijd gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Als het zelfs op de AO al niet lukt, Heggie, dan gaat het een zwaar jaar worden :8:

Als Soderling vanacht gewoon had gewonnen was het verliest beperkt gebleven. Alle pijlers op Nadal nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ah, ik sta bovenaan. Ik geniet even van het moment, morgen zal het weer anders zijn. En als Djoko 'gewoon' verliest van Federer (of zelfs al eerder) dan mag ik blij zijn als ik nog top 30 sta.
Reply
Het is voor mij eigenlijk alleen van belang dat Federer de finale haalt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een belangrijke wordt dat, Djoko-Federer (als die pot er komt); 720-2000 of 2000-720 als maximale impact, 2560 punten verschil met 48 managers. En de minimale impact 720-1200 en vice versa is nog altijd 960 punten. Halve finales vrijdag morgen? Toch maar eens een ochtend vrijnemen dan.
Reply
Had gewoon voor mijn 1e team moeten gaan met Federer & Nadal in het team Smile

Maar ja dat achteraf gepraat he Wink
Reply
Zo denk ik er nu ook over Cruijff. Het is niet anders maar het seizoen duurt nog lang
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Ik heb op het laatste moment Djoko ingeruild voor: Stepanek, Andreev, Roddick, Haase, Dimitrov

Ik had eerst dus precies hetzelfde team als Andre.

Waarschijnlijk toch de verkeerde keuze gemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Wat een belangrijke wordt dat, Djoko-Federer (als die pot er komt); 720-2000 of 2000-720 als maximale impact, 2560 punten verschil met 48 managers. En de minimale impact 720-1200 en vice versa is nog altijd 960 punten. Halve finales vrijdag morgen? Toch maar eens een ochtend vrijnemen dan.

Ik heb ze beide dus gevoelsmatig wordt die dan wat minder belangrijk al hoop ik natuurlijk wel dat troef Djoko daar wint. Veel belangrijker is komende nacht. Waw-Fedex al begin van de nacht, die kraker zie ik dus niet veel van. Mss tegen 3 uur maar even de wekker zetten om een setje te kijken. Djoko pas in de ochtend, daar heb ik eigenlijk wel een goed gevoel over. gek genoeg beter dan over Federer, Wawje wel heel imponerend em Federer wat minder dan normaal heb ik 't idee. Come on Rogi, one time vlammen tegen je landgenoot en dan met opgeheven hoofd eraf tegen Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb dezelfde belangen CC, maar ik heb juist een beter gevoel bij Fed dan bij Djoko...ik hoop en verwacht eigenlijk van beide een overwinning maar Federer zie ik niet verliezen van landgenoot Wawa...die kent hij door en door.
Djoko krijgt het lastig tegen Berdych maar als hij zijn normale niveau haalt moet dat ook kunnen lukken. [-o<
Reply
FedEx - Waw 6-1 hth (enige nederlaag op gravel), Djoko - Berdych 4-1 (enige nederlaag op gras)

Ik voorzie dat het voor beide heren wel lastig kan gaan worden, maar verwacht twee keer een vier sets overwinning voor FedEx en Djoko.
Gezien de vorm van allevier zullen het wel mooie potjes worden! Morgen ben ik helaas niet in staat iets te zien.
Reply
Ik hoop zo dat ze beide winnen. Die H2H zien er voor beide wedstrijden trouwens prima uit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi dat iedereen zo overtuigd is van Fedex, dan kan het alleen maar tegenvallen. Ik hoop dat Wawrinka kan stunten, maar verwacht gewoon Fedex-Djoko in de halve finale. En dan is't wat mij betreft 50-50.
Reply
Als we dan toch de H2H erbij halen, is die iig duidelijk voor Fed. De laatste drie en 4 van de 5 gewonnen vorig jaar, allemaal op HC.
Djokovic is wat mij betreft nog steeds onzeker. Hij had eind 2009 ook een goede reeks, maar begon 2010 toen ook dramatisch op de AO. Ik verwacht nog steeds een hele lastige pot vannacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko vind ik vrij goed spelen tot nu toe. Berdych ook, maar als ze beide goed spelen is Djoko gewoon beter en dus ook favoriet. Federer heeft nog wel eens een inzinking die je bij hem niet vaak ziet op een GS. Setverlies tegen Robje, 2 sets achter elkaar verliezen tegen Simon. En dan tegen Waw on fire, wordt een kraker. Ook hier hopelijk de favoriet die er door komt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Als we dan toch de H2H erbij halen, is die iig duidelijk voor Fed. De laatste drie en 4 van de 5 gewonnen vorig jaar, allemaal op HC.
Djokovic is wat mij betreft nog steeds onzeker. Hij had eind 2009 ook een goede reeks, maar begon 2010 toen ook dramatisch op de AO. Ik verwacht nog steeds een hele lastige pot vannacht.

Op basis daarvan is FedEx idd dik favoriet. Totale hth 13-6, al zitten daar een paar potjes bij van een nog jonge Djoko dus kan je niet helemaal op afgaan.
Doe dan toch maar een stuntje van Wawrinka, Djoko-Waw is 8-2 met beide zeges van Stanislas in 2006, en de laatste 7 voor Djoko.
Reply
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Natuurlijk een positieve instelling, anders had ik wel anderen gekozen.

Ik denk dat ik de volgende punten haal:

Winnaar (2000)
Halve finalist (720)
Halve finalist (720)
Kwartfinalist (360)
Achtste finalist (180)
2e ronde (45)

Totaal 4025

Nu maar hopen [-o<


Gooi maar in de prullebak. Davydenko verpest het al weer.

Als mijn berekening klopt dan komt Kuiper op 4030 punten als Murray van Ferrer wint. Undecided
Hij komt trouwens hard de eerste pagina op in de stand. Die eerste gemiste week doet dus echt niet zoveel pijn. En dan te bedenken dat hij eigenlijk wilde stoppen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: