Threads: 99
Ik zit er klaar voor...Kom op Jo!
Stakhovsky en ljubicic gaan er toch af tegen Simon, dus dat maakt me niks uit...
Ferrer een hele dure zeg voor 0 punten. Ik heb geen moment gedacht om hem te nemen gelukkig. Soderling moet niet hetzelfde overkomen maar ook dat ga ik zien vanaf 19;30
Threads: 328
Ik heb ook al een keer zo'n geintje met Simon in Ahoy gehad. DIe was toen ook erg duur. En iedereen maar lachen om mijn keuze. Jammer dat we er nu niet bijwaren :
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Kom op Jo...Je verdient meer publiek maar sluit je daarvoor af...
Threads: 118
Gelijk 2 bp's voor Jo! Dimitrov moet er hier af voor 20 punten.
En de break...wel heel eenvoudig...Weinig sfeer aanwezig...Ik wil jullie wel in beeld zien morgen...
En gelijk de break! Voor iemand met een service als Jo eigenlijk direct de eerste set! Hop!
Tsonga is gewoon een troef, had ik nog niet gezien. Slechts 17x gekozen en 4x in de top 10. Allez Tsonga!
Morgen is de groep er niet, dat is pas donderdag. Buurs en ik zijn er morgen wel maar zitten niet bij elkaar. Mocht Mayer morgen spelen dan hangt de Duitse vlag op de korte zijde 2e ring
Zo dat is 2 kwijt. Dimitrov wordt de volgende
Stille Wrote:Morgen is de groep er niet, dat is pas donderdag. Buurs en ik zijn er morgen wel maar zitten niet bij elkaar. Mocht Mayer morgen spelen dan hangt de Duitse vlag op de korte zijde 2e ring Ok...mooi want heb donderdag ook wat meer tijd om het te volgen...
GSM ljubo...
Dimitrov wat ruzie met zijn service...
Threads: 131
_Tampie Wrote:Tsonga is gewoon een troef, had ik nog niet gezien. Slechts 17x gekozen en 4x in de top 10. Allez Tsonga!
Tja, Tsonga voor 1700 euries indoor...must-pick lijkt mij.
in plaats daarvan nemen een aantal de 3x duurdere ferrer :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Wat is de reden dat je voor Mello gekozen hebt Stille?
8x gekozen waaronder wat gerenommeerde spelers...Snap totaal niet waarom...
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Tsonga is gewoon een troef, had ik nog niet gezien. Slechts 17x gekozen en 4x in de top 10. Allez Tsonga!
in plaats daarvan nemen een aantal de 3x duurdere ferrer :lol: Hadden ze paire en dimitrov ook nog kunnen nemen he buursje
Threads: 131
kooltje Wrote:buurs Wrote:_Tampie Wrote:Tsonga is gewoon een troef, had ik nog niet gezien. Slechts 17x gekozen en 4x in de top 10. Allez Tsonga!
in plaats daarvan nemen een aantal de 3x duurdere ferrer :lol: Hadden ze paire en dimitrov ook nog kunnen nemen he buursje
en nog een aantal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 0
centre court Wrote:Hag, Player, Skolten, Ad én Roos met Ferrer. De helft van alle fanatieke forummers.
:cry:
Threads: 67
Stille Wrote:Ze zijn ook erg stil maar ja als Stakkie verliest ben ik ook al 2 man kwijt en begint het wederom slecht
Erg stil valt wel mee. Ben aant werk he! Heb je mijn 8 posts niet gezien? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Tsonga is gewoon een troef, had ik nog niet gezien. Slechts 17x gekozen en 4x in de top 10. Allez Tsonga!
in plaats daarvan nemen een aantal de 3x duurdere ferrer :lol:
Tja, ik twijfelde, maar dat kwam eigenlijk omdat ik Dimitrov ook moest nemen. Ik blijf het toch vervelend vinden om er twee te nemen die tegen elkaar moeten. Als je met het hoofd speelt kan je er niet omheen, speel je met het hart dan maak je een keuze.
Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd? Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....
Zat jij op tennis?
Zit.
Hoezo Kooltje?
Roos Wrote:Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd? Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....
Zat jij op tennis?
Zit.
Hoezo Kooltje? Nou voor iemand die er aardig wat tijd insteekt...
Dan met deze vraag komen en Petzschner en Benneteau uitkiezen (en Mayer die het toevallig wel haalde)...
Easy set voor Tsonga...Twee mooie punten..een lob van Tsonga en een knappe passeerslag van Dimitrov.
Break was al snel gemaakt, door oa 2 df.
Dimitrov nog te weinig tegen deze harde slagen gespeeld om gepast antwoord te geven...zo lijkt het, wie weet in de tweede set wel...
kooltje Wrote:Roos Wrote:Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd? Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....
Zat jij op tennis?
Zit.
Dan met deze vraag komen en Petzschner en Benneteau uitkiezen (en Mayer die het toevallig wel haalde)...
Wat heeft dat er mee te maken of ik op tennis zit? En Mayer, die zag ik op de livescore, dus dat was geen gok. Van Petzschner en Benneteau kon ik niks vinden, dus ging ik ervan uit dat ze er nog in zaten, omdat je ze nog kon kiezen...
Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd? Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....
Zat jij op tennis?
Zit.
Wat heeft dat er mee te maken of ik op tennis zit? En Mayer, die zag ik op de livescore, dus dat was geen gok. Van Petzschner en Benneteau kon ik niks vinden, dus ging ik ervan uit dat ze er nog in zaten, omdat je ze nog kon kiezen... Dat je een beetje weet hoe het allemaal werkt...
Zo zonde deze keuzes...
Threads: 21
kooltje Wrote:Kom op Jo...Je verdient meer publiek maar sluit je daarvoor af...
Ik zit me daar nu ook al 2 dagen over te verbazen. Ik weet niet hoe het normaal was op de eerste dagen maar de toeschouwersaantallen zijn dramatisch als ik 't zo bekijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Je moet niet vergeten dat Ahoy ook 3000 plekken erbij hebt gekregen en mensen kopen vaak kaarten voor 2e ring omdat ze goedkoper zijn. Morgen is het wel drukker met kids day en dan zijn Buurs en ik er. Dat is natuurlijk al een attractie op zich
En dan zit je dus ook nog met een Llodra die er al door is in dat stukje. Je kan ook zeggen voor 3868 koop je 155 punten zeker met 1 kans op meer; de winnaar van dit stuk is tegen Berdych/Tursu niet zonder meer kansloos.
Ik denk dat er toch een aantal zijn die Llodra wilden, en toch terugschrikken om die 1575 en die 1715 in dat kleine deel te investeren. De weekscore win je er ook niet mee.
kooltje Wrote:Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Roos Wrote:kooltje Wrote:Roos Wrote:Waarom zie ik Luczak - Dutra da Silva niet in het schema? Zie ik iets over het hoofd? Mayer Hocevar mis ik ook en Navarro Ghem....
Zat jij op tennis?
Zit.
Wat heeft dat er mee te maken of ik op tennis zit? En Mayer, die zag ik op de livescore, dus dat was geen gok. Van Petzschner en Benneteau kon ik niks vinden, dus ging ik ervan uit dat ze er nog in zaten, omdat je ze nog kon kiezen... Dat je een beetje weet hoe het allemaal werkt...
Zo zonde deze keuzes...
Ik weet inderdaad wel een beetje hoe het spelletje tennis werkt ja. Inderdaad, dat maakt wel uit of je op tennis zit of niet.
Maar omdat ik iets niet kon vinden, hmm niet echt...
En idd, heel zonde deze keuzes, en dan ook nog met Ferrer erbij. Had ik behoorlijk aantal andere spelers voor kunnen kiezen. Maar goed, je leert van fouten he :wink:
Stille Wrote:Je moet niet vergeten dat Ahoy ook 3000 plekken erbij hebt gekregen en mensen kopen vaak kaarten voor 2e ring omdat ze goedkoper zijn. Morgen is het wel drukker met kids day en dan zijn Buurs en ik er. Dat is natuurlijk al een attractie op zich
Vorig jaar toen wij er waren(woensdags?!) was 't kort aan uitverkocht toch? En suggereer je nou dat er meer mensen op de 2e ring dan de 1e ring zitten? Op de 2e ring zit helemaal niemand!
Echt? Ik heb geen beelden, ben gewoon hard aan het werk :
Dan is het wel triest
_Tampie Wrote:En dan zit je dus ook nog met een Llodra die er al door is in dat stukje. Je kan ook zeggen voor 3868 koop je 155 punten zeker met 1 kans op meer; de winnaar van dit stuk is tegen Berdych/Tursu niet zonder meer kansloos.
Ik denk dat er toch een aantal zijn die Llodra wilden, en toch terugschrikken om die 1575 en die 1715 in dat kleine deel te investeren. De weekscore win je er ook niet mee.
Als Llodra Davy in 2 pakt dan is ie in vorm en als Llodra in Rotterdam in vorm is dan is er weinig kruid tegen gewassen. Tsonga dus maar even links laten liggen.
Jammer. Dimitrov kan Tsonga nog weinig pijn doen. Heeft prima slagen maar maakt veel te veel UE's.
|