The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
2-0 *30-0!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
And..... He's back! :8:
Reply
Manman, kom je thuis van sporten.. Zie je dat Ferrer weer is heeft lopen falen! Weg top 10 ambitie ](*,)
Blue White Army!
Reply
Klasse Thiemo! toch een Nederlander gewonnen (met hulp!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Thiemo. Maar met heel veel pijn en moeite.
Youzhny zal normaal gesproken het eindstation zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
19:30 gaan de Robins de baan op maar hoelaat starten ze op de andere toernooien?
Reply
Dacht rond de klok van 7!

centre court Wrote:Klasse Thiemo. Maar met heel veel pijn en moeite.
Youzhny zal normaal gesproken het eindstation zijn.

Wie weet, Youzhny is ook niet echt meer wat het geweest is toch?
Blue White Army!
Reply
Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.
Tja je liet je gevoelens voor het beest te ver gaan...

Gewoon weer nemen de komende weken...
Reply
Petzschner wel 10 punten... Undecided
Reply
Haggie Wrote:Update: Het kaartje van Scholten is 50% goedkoper geworden om over te nemen.

Dan wil ik zijn kaartje wel overnemen.

Maar hoe kan ik het kaartje in bezit krijgen, aangezien het via de post al te laat is.
Reply
Dat van Scholten was een grap, maar je kunt wellicht wel die van ML overnemen. Maar hoe je dat kaartje in bezit krijgt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat van Scholten was een grap, maar je kunt wellicht wel die van ML overnemen. Maar hoe je dat kaartje in bezit krijgt...

Hoe weet jij of dat een grap is? Undecided

Maar nee, ik ga donderdag toch, als liefhebber :clown:
Reply
Ad Wim Wrote:Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.

Tja, dit zijn de dingen waar ik me nooit mee bezig hou, waardoor ik altijd subtop blijf bij FTM.
Reply
Ik hou me er normaliter wel mee bezig, maar heb er nu eigenlijk helemaal niet aan gedacht. Gewoon stom.

En tuurlijk weet ik wel dat dit een grap was.
Reply
Hup Haase!
Reply
Kubot best belangrijk eigenlijk omdat Schwank ook 10x gekozen is. Kubot deed het hier prima vorig jaar vandaar mijn keuze voor hem...

Haase Soderling nog gelijk op...Kom op Zweed!
Reply
Dramagame en gebroken...
Reply
Soderling haalt aardig niveau gelukkig...Dan wint er van dit schema bijna niemand van hem. Hooguit Cilic, Murray of Tsonga in vorm.
Reply
Weer een dramagame van Haase. Teleurstellend tot nu toe. Soderling speelt idd vrij aardig.
Reply
Dood publiek ook...moedig die jongen aan...
Reply
Service redt hem nog, maar voor de rest is het niks.
Reply
Kijk dat is publiek...van 0-40 naar deuce met 3 aces...
Reply
Toch geen bagel he?!
Reply
pfff, wat speelt soderling goed zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roos Wrote:Petzschner wel 10 punten... Undecided
Inderdaad, voor het bereiken van de laatste ronde in het kwalificatietoernooi krijgt de speler (en jij dus ook) 10 punten. Die zou Benneteau ook moeten hebben, weet alleen niet of dat hier verwerkt kan worden (want hij staat niet in het schema).
Reply
Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.
Reply
Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.

waarom wel ferrer, terwijl je voor 1300 meer soderling hebt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:

Tja, dit zijn de dingen waar ik me nooit mee bezig hou, waardoor ik altijd subtop blijf bij FTM.
Ik ook niet. Zoek eigenlijk nooit wat op bij het aanvinken (en al helemaal geen HtH's).
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.

waarom wel ferrer, terwijl je voor 1300 meer soderling hebt?
Dat zeg ik toch?
Reply

Forum Jump: