The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
opnieuw een onnodige misser
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omg wat een wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3e mp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
pfff, weer een ue :eeeek:

Reply
4e mp :lol:

dit gaat echt nergens over.

Reply
En dan een zeer goed punt. 4e MP.
Reply
Goed punt. Mp4 nu. 1e serve een keer dan.
Reply
en opnieuw een ue Undecided

Reply
#5 :lol:

Reply
Op deuce is ie fantastisch, op mp kan ie niks meer.
Reply
En GSM. Wat een gekloot weer van Young, dé kans om eens een QF te halen.
Reply
nu is het over
Reply
hahaha wat een pot, en het was nog een zeer belangrijke ook. In de QF tegen Raonic please. \Big Grin/

Starace in de tussentijd ook gewonnen. =D>

Hup Chela.
Reply
Helaas was ie zo belangrijk ja. Ik dacht met Young en Becker 2 2e ronde mensen te hebben, en heb er nu geen. Raonic mag nu heel ver gaan komen.
Reply
Pfoe Berankis n.i.d. Heb die hele pot zitten kijken, wat een drollenpartij jmet af en toe wat hoogstandjes. Laffe keuze Troicki helaas door. Mello klasse! Chela van 0-2 naar 3-2. Vamos!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Tjonge wat een gekut.

Mello wint wel 63 63 van Montanes. =D>

maar je hebt ook mello en montanes :lol:

gooi je zo even 1400 euro weg...

Tsja als je in Rotterdam geen Soderling, Berdych, Murray of Ferrer hebt moet je in die andere 2 toernooien veel kopen. Mello maar 6x gekozen dus blij dat hij wint!
Volgens mij ben je al bijna net zoveel kwijt aan spelers als ik aan Ferrer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, dat is lekker thuiskomen zeg, Mellooooooo!

Ook Murray exit is lekker. Wel klote dat die Mayer zo slecht was vandaag.
Starace door, Dolgo door, het begint nog ergens op te lijken zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen idee ad. We zullen het eind vd week zien.
Reply
Dat is een lekker makkelijk antwoord met mijn 4500 euro met 0 punten. Met mij moet je het niet vergelijken.
Jammer dat ik Berankis niet heb, die haalt nu ook wel wel de SF.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is een lekker makkelijk antwoord met mijn 4500 euro met 0 punten. Met mij moet je het niet vergelijken.

Die spelers die ik kwijt ben hebben toch ook bijna allemaal 0 punten? En hoezo niet met jou vergelijken? Je zegt net dat ik bijna net zoveel aan spelers kwijt bent als jij.
Reply
Chela heeft 't trouwens ook niet deze week, jammer.
Reply
Murray typisch gevalletje van geen enkele zin hebben in dit toernooi. Even het startgeld meepikken en in de publiciteit komen en dan wegwezen. Walgelijk. Doet me denken aan de heer Kafelnikov
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is een lekker makkelijk antwoord met mijn 4500 euro met 0 punten. Met mij moet je het niet vergelijken.

Die spelers die ik kwijt ben hebben toch ook bijna allemaal 0 punten? En hoezo niet met jou vergelijken? Je zegt net dat ik bijna net zoveel aan spelers kwijt bent als jij.
Ik ben momenteel vrij aangeschoten, dus ik kom hier later op terug.

Maar ik bedoelde dat je uiteindelijk met je zekere keuzes ook best veel budget kwijt bent.
En dan ga je op zeker, maar neem je wel Montanes. Die vond ik nou net heel onzeker.

Chela is gewoon moe van gisteren. Doodziek dat ie vandaag weer moet.
Reply
We komen er later wel op terug ad. Veel plezier morgen! Geld ook voor de andere jongens.
Reply
Aardige uitslagen...Berankis is mooi twee keer aan de goede kant van de score...

De keuze voor Kubot lijkt beloont te worden...

Volandri eraf is jammer maar niet meer dan dat. ben benieuwd naar Souza tegen Almagro...
Reply
Chela is los
Reply
Kubot geeft het helemaal weg :letitallout:
Reply
Set Andujar... :cry: ...Tommy zal toch niet weer in drie winnen denk ik...
Reply
Kubot breakt toch weer terug
Reply
Nu wel meteen de break voor tommy!

5 5 chela mist 1 sp
Reply

Forum Jump: