11-02-2011, 10:54 AM
buurs Wrote:Mensen met Soderling gaan nu 455 bonuspunten pakken...het is niet anders.nou nog 3 potten te gaan dus lijkt me wat overdreven...
En jij mag niet klagen dacht ik zo deze week...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
|
11-02-2011, 10:54 AM
buurs Wrote:Mensen met Soderling gaan nu 455 bonuspunten pakken...het is niet anders.nou nog 3 potten te gaan dus lijkt me wat overdreven... En jij mag niet klagen dacht ik zo deze week...
11-02-2011, 11:00 AM
kooltje Wrote:buurs Wrote:Mensen met Soderling gaan nu 455 bonuspunten pakken...het is niet anders.nou nog 3 potten te gaan dus lijkt me wat overdreven... soderling - kohl verziekt alles. alleen als soderling het toernooi niet wint, heb ik een goede week. of tsonga moet de finale halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-02-2011, 11:52 AM
Alle 4 de halve finalisten op gravel is prima, concurrent Arco(normaal toch ook van de grote teams?) heeft er geen dus ik loop daar flink uit. In Rotterdam heb ik weinig geinvesteerd en dus ook alleen Troicki en Cilic over. Troef Troicki mag daar het duel der mustpicks winnen. Het belangrijkste de rest van deze week zal zijn dat Soderling en Tsonga er snel uit vliegen. Ik verwacht vandaag een winst van Soderling(of is ie moe? [-o< ) en verlies van Tsonga. Daar teken ik ook voor. Maar kan ook zomaar andersom zijn, wel leuke potten!
Raonic mag in San Jose van Berankis winnen, heb ze beide en ongeveer even vaak gekozen maar laat Raonic daar maar ver komen. Berankis beviel me niet zo tegen Young.
Niets is sterker dan dat ene woord...
11-02-2011, 11:55 AM
Ik vond Youzhny gister erg matig en lijkt in 2011 nog niet in vorm.
Verwacht een simpele overwinning voor Soderling. Kut kohl! :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-02-2011, 12:24 PM
Vanavond Mello eruit, Vanmiddag Tsonga winnen en Soderling hooguit de finale halen, dan is het toch een prima week! Raonic finale zou ook leuk zijn, maar SF lijkt me de max. Tsonga-Berdych misschien wel de belangrijkste pot, die is favoriet om dan ook de finale te halen. Soderling is uiteraard favoriet tegen Youzhny en Cilic/Troicki, maar je weet het nooit het ging gisteren al bijna mis voor hem. Ik zou 500 voor Soderling voor degenen die het aandurfden wel een terechte beloning vinden.
11-02-2011, 12:57 PM
Ik heb Soderling deze week gekozen omdat ik denk dat hij het toernooi gaat winnen. Hij had het niet makkelijk gisteren maar desondanks heeft hij natuurlijk nog steeds goede papieren. Verder heb ik ook nog Cilic en Troicki in rotterdam.
In Costa heb ik er nog 3 over. Alleen Mello helaas niet, had van te voren gedacht dat Montanes hem wel kon verslaan maar niet dus. En in San jose alleen Hewitt en de tot mijn verbazing weinig gekozen Monfils. Gezien de loting voor mij een zekerheidje ondanks zijn hoge waarde. Had het vannacht weliswaar lastig tegen Kendrick maar in de volgende ronde tegen Smycek moet natuurlijk te doen zijn
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
11-02-2011, 01:20 PM
Net het gerucht dat Berdych niet speelt vandaag = ziek. Wat een week, wat een week weer
Waarom zitten zulke dingen nou altijd tegen!!! en waarom heeft Buurs nou altijd zulke dingen mee!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
11-02-2011, 01:25 PM
Nieuwe oop
11:00 - 18:30 Ivan Ljubicic vs Marcos Baghdatis Gevolgd door: Llodra / Zimonjic vs De Bakker / Haase Gevolgd door: A. Murray / J. Murray vs Bhudathi / Granollers 19:30 - 23:00 Robin Soderling vs Mikhail Youzhny Gevolgd door: Viktor Troicki vs Marin Cilic GRAF TERING SPEL !!!!
11-02-2011, 01:30 PM
Nu.sport meldt inderdaad dat Berdych zich heeft afgemeld voor de kwartfinale
Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right
11-02-2011, 01:31 PM
Hmm geen hele beste week...
Schade beperkt houden en op naar volgende week ![]()
11-02-2011, 01:32 PM
Lekker dan, had ie dat niet gisteren kunnen doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-02-2011, 01:32 PM
come on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kut kohlschreiber!
11-02-2011, 01:34 PM
Lekker trouwens voor Krajicek. Nummer 1 komt niet, nummer 2 tankt en nummer 4 wordt ziek.
Goed dat we vandaag geen kaart hadden, zie je 1 singlepot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-02-2011, 01:53 PM
En Buurs maar klagen, terwijl het geluk hem aan alle kanten toelacht.
Ik vond trouwens niet dat Soderling tankte, Kohlschreiber speelde boven verwachting (maar je bedoelt Murray).
11-02-2011, 02:04 PM
Ad Wim Wrote:Lekker trouwens voor Krajicek. Nummer 1 komt niet, nummer 2 tankt en nummer 4 wordt ziek. We hebben het er gisteren nog over gehad met elkaar. Krajicek valt niet te benijden als directeur van een ambitieus 500-toernooi vlak na een Grand Slam. Dit soort toernooien worden door de meeste topspelers niet meer serieus genomen; het is een noodzakelijk goed. In dat licht was het gisteren mooi om te zien hoe blij en uitgelaten Soderling reageerde na winst op Kohlschreiber. Dat is dus echt een liefhebber in mijn ogen, die wel 100% ervoor gaat. De rest wordt alsmaar zakelijker, kiest de piekmomenten uit, zorgt dat het lichaam genoeg rust krijgt en speelt dus alleen dergelijke 500-toernooien omdat het quotum gehaald moet worden. Rotterdam moet hiermee leren leven en moet het gewoon hebben van een sterk toernooi in de breedte, van de jonge aankomende gretige gasten en van landgenoten die middels een wildcard kunnen aantreden en door het publiek aanschouwd kunnen worden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
11-02-2011, 02:21 PM
andre Wrote:En Buurs maar klagen, terwijl het geluk hem aan alle kanten toelacht. nr 1 komt niet = djoko nr 2 tankt - murray
11-02-2011, 02:22 PM
Mooi Tsonga weer wat extra puntjes :razz:
Dat maakt het afzeggen van Gulbis weer goed.
11-02-2011, 02:31 PM
gvd kut berdych. Finale Soderling-Tsonga zorgt voor een matige week, elke andere finale vind ik prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
11-02-2011, 02:32 PM
Ljubo speelt goed zeg, maar Baghdatis doet ook veel te weinig in de rally.
11-02-2011, 02:55 PM
Ljubo is inderdaad aardig in vorm.
Dat is nog geen gelopen koers in de halve finale.
11-02-2011, 02:57 PM
DAt is wel heel lekker ondanks de zure manier, 90 extra punten voor Jo...
Wel 2-1 achter in de H2H tegen Ljubo maar gef hem toch duidelijk meer kans op de finaleplaats. Ga ik nog bijna twijfelen of Soderling het toernooi moet winnen of Jo...
11-02-2011, 03:01 PM
Bagh is ook niet slecht en het is ook nog niet afgelopen. Bagh speelt alleen veel te safe.
11-02-2011, 03:01 PM
Wat een bal van Ljubo :eeeek:
11-02-2011, 03:09 PM
Michael K week !!!!
11-02-2011, 03:12 PM
Nog niet, Ljubo mist mp eigen service, eindelijk eens risicovol gespeeld door Bagh.
11-02-2011, 03:13 PM
Ik denk dat er iemand in Hoogvliet nu een glas kapot aan het gooien is...
11-02-2011, 03:17 PM
Indoor een TB van Ljubo winnen is nog steeds knap.
Forehand is de hele wedstrijd al drama van Ivan, Baghdatis ziet het nu pas.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|