The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
buurs Wrote:
centre court Wrote:Maar dan zeker wel met de goede gokjes.

jij gokt toch niet?

jij koopt kwarten op...

Ik gok waar nodig en probeer verder zoveel mogelijk punten te halen, voorlopig lukt dat weer elke week prima. Laten we nou niet doen of Murray en Djoko zulke laffe keuzes waren op de AO.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Maar dan zeker wel met de goede gokjes.

jij gokt toch niet?

jij koopt kwarten op...

Ik gok waar nodig en probeer verder zoveel mogelijk punten te halen, voorlopig lukt dat weer elke week prima. Laten we nou niet doen of Murray en Djoko zulke laffe keuzes waren op de AO.

bij een GS en TMS gelden andere regels.
Daar ga je toch ook geen kwart opkopen?

Maar het pakt gelukkig voor jou goed uit met Mello en Raonic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Troicki wint, dan sta ik alweer in de top 10 en pak ik weekwinst.

Helaas geef ik Viktor maar 20% kans.

Die Kohlschreiber heeft het even verknald zeg :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje voorbarig weer Buurs :nono:
Als Almagro verliest en Raonic wint pak jij geen weekwinst...kans is niet zo groot maar wel mogelijk.
Reply
Mac Wrote:Ik heb wederom een aanpassing gemaakt in de inlogcookies. Nu blijven ze geldig totdat je je browser volledig afsluit. Je kan dus wel naar een andere pagina gaan en weer terug maar als je je browser afsluit en weer opstart ben je uitgelogd.

Let me know if there are any problems.
Bij mij werkt dit niet helemaal. Ik blijf wel ingelogd, maar als ik dan op een link klik, bijv 'stand', krijg ik een scherm te zien met 'inlogcookies zijn verlopen', maar logt ie vervolgens niet uit. Echter, ik blijf dus telkens dat scherm zien en niet wat ik wil zien. Ik moet echt handmatig uit- en weer inloggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat heb ik ook inderdaad.
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:Ik heb wederom een aanpassing gemaakt in de inlogcookies. Nu blijven ze geldig totdat je je browser volledig afsluit. Je kan dus wel naar een andere pagina gaan en weer terug maar als je je browser afsluit en weer opstart ben je uitgelogd.

Let me know if there are any problems.
Bij mij werkt dit niet helemaal. Ik blijf wel ingelogd, maar als ik dan op een link klik, bijv 'stand', krijg ik een scherm te zien met 'inlogcookies zijn verlopen', maar logt ie vervolgens niet uit. Echter, ik blijf dus telkens dat scherm zien en niet wat ik wil zien. Ik moet echt handmatig uit- en weer inloggen.

dat heb ik ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hmmm ok, vervelend. ik zal er straks even naar kijken.
Reply
Ok ik heb inderdaad nog een foutje gevonden, is er nu uitgehaald en zou dus niet meer voor moeten komen.
Reply
Bijna de gehele eerste blz van de stand heeft betaald dus daar krijgen we dit jaar geen gezeik mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij mij gaat het bewerken van mijn team niet helemaal goed. Als ik onderaan op submit druk, blijven de blokjes die meelopen hangen. Als ik vervolgens mijn team weer ga aanpassen, springt het team terug naar het team van voor het opslaan. Alleen toen ik bij het blijven hangen opnieuw de site opende en weer inlogde, bleek het team wel ge-update te zijn.
Reply
Klinkt als een (tijdelijk) probleem met internet of wellicht met de server. Laat het even weten als je hier last van blijft houden.
Reply
Ik moet trouwens even zeggen dat met alle nieuwe features het echt wel een topspel is geworden. Als het de wens ik, denk ik dat we echt wel groter kunnen groeien. SD had op een gegeven moment toch wel 400 betalende deelnemers? Dit spel is echt veel beter inmiddels.
Reply
Dan wordt die spaarrekening straks echt nog wat :8:
Reply
Spel is idd helemaal top op dit moment! Mac! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het spel was al top, maar met de nieuwe features is het nog beter geworden.
Ik heb nu geen problemen meer met team updaten, maar ik doe het nu op een ander apparaat.
Reply
_Tampie Wrote:Ik moet trouwens even zeggen dat met alle nieuwe features het echt wel een topspel is geworden. Als het de wens ik, denk ik dat we echt wel groter kunnen groeien. SD had op een gegeven moment toch wel 400 betalende deelnemers? Dit spel is echt veel beter inmiddels.

Moet je daar geen vergunningen voor hebben als het boven een bepaald aantal deelnemers komt? Heb geen idee hoor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Na het submitten van mijn team, krijg ik het team van de voorlaatste submit te zien.
Dus: Ik heb 1 speler in mijn team, vink er 9 aan en submit->Ik heb 1 speler in mijn team.
Vink er vervolgens 2 aan->Ik heb 10 spelers in mijn team (van de voorlaatste submit).
Vink er vervolgens 3 aan->Ik heb 3 spelers in mijn team
Vink er vervolgens 1 aan->Ik heb 13 spelers in mijn team.

Erg verwarrend allemaal.
Ik heb het overigens alleen op mijn pc, op mijn laptop (waar nu Pokemon Stadium 2 op gespeeld wordt, waar ik dus nog geen kans heb), gaat het wel allemaal goed.
Ik heb de cookies gewist, maar dat heeft niet geholpen.

Uiteraard lukt het nog wel via mijn laptop, maar ik hoop niet dat iemand anders hetzelfde probleem heeft.
Reply
hmmmm ik kan me echt niks voorstellen wat dit veroorzaakt. Er is de laatste dagen ook niks veranderd aan dat stuk van de code.

Probeer eens het volgende:
submit drukken. naar een andere pagina gaan (maakt niet uit welke). en vervolgens weer terug naar je profiel pagina.
Staat dan wel het goede team?
Reply
Bij mij niet.. Ik druk op submit en kom weer in mijn oude team terecht Sad
Reply
Bij mij helpt het inderdaad om naar een andere pagina te gaan en dan weer naar de profielpagina.
Ik denk dat het iets met de verwerkingssnelheid van de submit te maken heeft. Als ik na de submit weer ga vinken, is de submit nog niet verwerkt zodat hij van de oude situatie uitgaat. Als ik ondertussen naar een andere pagina ga, gaat op de achtergrond het verwerken van de submit door zodat er uiteindelijk wel het goede team komt te staan.
Reply
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Ik zal na deze week in de top 10 staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat met die kleurtje in de statistieken werkt niet (meer), Mac.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Ik zal na deze week in de top 10 staan.

Welke 3 figuranten laat je deze week achter je?
Reply
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Ik zal na deze week in de top 10 staan.

Welke 3 figuranten laat je deze week achter je?

Borino, The Player en Arco ga ik inhalen.
Thuis 3 staat denk ik nog net iets te ver weg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik zie het...kan ik helaas vanavond pas naar kijken. Kan er vanaf m'n werk niet meer bij.
Reply
He, het werkt nu weer wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja ik kon er op een andere manier toch bij. Was wat werk maar inmiddels werkt het weer naar behoren.
Reply
Super, ik vind dat 1 van de handigste functionaliteiten.
Reply
Ik dus ook, en ik miste het derhalve ook meteen.
Nu kan ik mooi zien dat ik absoluut geen standaardteam heb deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: