The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Ze stonden inderdaad niet goed, maar ik heb het net aangepast Wink
Reply
ah ok, denk al Smile
Reply
Mac, als ik FTM op mijn mobiel open, dan kan ik niet inloggen, omdat het gebruikersnaamveld te ver naar links staat.

Kun je hier iets aan doen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat heb ik dus ook. Als ik de tekstgrootte verklein, doet ie het een keer goed, bij het inloggen, maar schakelt ie daarna weer over op een grotere modus en zie ik dus niet de spelers in het statistiekenoverzicht bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij mij gaat het prima Mac....
Reply
Ik heb dat ook. Als ik full screen aan het scrollen ben met de kleine op schoot en ik kom de avatar van Stille tegen, moet ik het beeldscherm delen (links B&E, rechts forum/ftm) en je kan niet helemaal naar links of rechts dan (IE8).
Reply
waarschijnlijk komt dit door de center functie zodat het forum zich altijd in het midden van de browser bevindt. Voor mobieltjes kan ik dat er eventueel wel uithalen maar een functie inbouwen om dat weg te laten als b&e in een ander scherm open is wordt vrij lastig. (ps. firefox met adblock plus en dan rechtsklikken op de avatar van stille en block klikken, heb je dat probleem nooit meer Wink)
Reply
prijsverdeling definitief?
Reply
Dat wordt nu idd weleens tijd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
stond zelfs al tijdje bij de regels:
Totaal klassement:
1: €180,-
2: €80,-
3: €50,-
4: €30,-
5: €20,-

Medaille klassement:
1: €50,-
2: €20,-
3: €10,-
Reply
Thnx Mac...
Had in dit topic gezocht
Reply
Mooie verdeling =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jeetje, 8 prijzen, dat is nogal wat. En geldt voor het medailleklassement dan ook dat de mensen uit de top 5 van het algemeen klassement daarvan uitgesloten worden? Of geldt dat de hoogste prijs telt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, 8 prijzen, dat is nogal wat. En geldt voor het medailleklassement dan ook dat de mensen uit de top 5 van het algemeen klassement daarvan uitgesloten worden? Of geldt dat de hoogste prijs telt?

Heb jij ook een keer een kans :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Degelijke verdeling!

Vandaag de belangrijkste dag op FTM tot nu toe, het is af- of aanhaken bij de top 10!

Chela - Montanes*
Acasuso - Almagro*
Nalbi - Robredo *
Berdych - Cilic*
Soderling - Llodra*
Youhzny - Tsonga*
Melzer - Tursu*
Kendrick* - Raonic*
Querrey - Fish

Alleen Querrey - Fish dus niet belangrijk. Ben bang dat de wedstrijden van Montanes/Robredo/Cilic/Llodra/Tursu allemaal verkeerd uit pakken, let the forces be with me [-o<
Blue White Army!
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, 8 prijzen, dat is nogal wat. En geldt voor het medailleklassement dan ook dat de mensen uit de top 5 van het algemeen klassement daarvan uitgesloten worden? Of geldt dat de hoogste prijs telt?
Inderdaad wat veel...
Had een top 3 en eventueel een top 2 voor medailleklassement ook genoeg gevonden maar ja het is in ieder geval besloten.
Reply
Ligt eraan of het allemaal unieke prijzen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het center deel eruit gehaald voor mobiele telefoons. Kan iemand testen of dit nu wel goed werkt?
Reply
Bij mij werkt het nog neit. Ik kan wel naar rechts scrollen, maar mis nog steeds een groot deel van de linkerkant waardoor ik dus geen namen van managers of spelers kan zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmmm, ja ik zie nu waar dit aan ligt. Wordt wel vrij lastig om eruit te halen ben ik bang maar dit gaat wel lastig worden.
Reply
Ik heb precies hetzelfde dan Ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is niet anders, Mac. Jammer, maar geen groot probleem.

Mooi foutje, CC, ontzettende leraar. Ik ben pleite.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik heb precies hetzelfde dan Ad.

het is "als" ontzettende leraar Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mac Wrote:hmmm, ja ik zie nu waar dit aan ligt. Wordt wel vrij lastig om eruit te halen ben ik bang maar dit gaat wel lastig worden.

maar het kon 2 weken geleden nog wel.

nu kan ik niet inloggen en een team maken op m'n mobiel lukt dan dus ook niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha ik geef geen nederlands kerels. Wat jullie doen is hetzelfde ALS een metzelaar verwijten dat ie niet kan timmeren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Mac Wrote:hmmm, ja ik zie nu waar dit aan ligt. Wordt wel vrij lastig om eruit te halen ben ik bang maar dit gaat wel lastig worden.

maar het kon 2 weken geleden nog wel.

nu kan ik niet inloggen en een team maken op m'n mobiel lukt dan dus ook niet.

2 weken kan niet, dit deel van de code heb ik geschreven in de eerste week van het spel. Als het dus 2 weken geleden nog wel kon ligt het echt aan de mobiel. Op m'n iphone ook totaal geen problemen maar kan me voorstellen dat andere browsers hier iets anders mee omgaan.
Reply
Willen jullie het nog eens proberen?
Reply
centre court Wrote:Haha ik geef geen nederlands kerels. Wat jullie doen is hetzelfde ALS een metzelaar verwijten dat ie niet kan timmeren.
Een wat? Het is maar goed ook dat je geen Nederlands geeft...
Wat geef je dan wel? Hoe word ik een laffe manager in 3 jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag een nieuwe feature gelanceerd!

Op de pagina waar je je team maakt kun je nu klikken op de namen van de spelers. Je gaat dan naar een pagina met een overzicht van die speler. Wat korte details over de speler maar belangrijker de resultaten van de speler van het afgelopen jaar (de zogenaamde points breakdown). Ook staan er wat statistieken zoals hoeveel procent van de punten een speler heeft gehaald op een bepaalde ondergrond en hoeveel procent van de punten zijn behaald in de laatste x maanden.

Er zitten nog een aantal dingetjes in:
- nog niet van alle challengers heb ik de ondergronden ingevoerd. Het kan dus zijn dat vooral van de wat lager geklasseerde spelers nog niet alle statistieken kloppen
- Alleen de top 150 spelers heb ik verwerkt ongeveer. Echter staan er wel alle links voor alle spelers dus het kan zijn dat je bij die spelers op een 'lege' pagina terecht komt (P. Galdon bijvoorbeeld deze week)
- Ik heb de links express niet laten onderstrepen omdat dat lelijk wordt. Het lijkt dus in eerste instantie geen link maar je kunt wel degelijk klikken

Mochten jullie nog dingen tegenkomen of verbeteringen weten hoor ik het graag.
Reply
Mac Wrote:Willen jullie het nog eens proberen?
Bij mij nog steeds hetzelfde helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: