The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Hoppa, dat is lekker wakker worden. Waw door en Roddick exit, prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een schijt avond...Echt geen 1 goede uitslag....
Reply
Die Djoko is echt zeldzaam on fire. Anders win je even 3x met een set met 6-0. En ook niet tegen knakkers waar Nadal tegen moet, dit waren op papier behoorlijke jongens. Nogmaals, hopelijk piekt ie niet te vroeg.

Ook lekker dat de keuze voor Wawrinka goed uitpakt, hij haalt het maximale dit toernooi met 180 punten.
En natuurlijk geweldig dat Roddick eruit ligt, waar ik zo over twijfelde of ik ze niet beiden moest nemen. Leve het riskante managen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik nam dus Djoko niet omdat ik veel vertrouwen had in Roddick. Daardoor voor Federer gegaan, hopelijk dat het uiteindelijk goed komt. Dan moet Fedex dus Djoko pakken.
Reply
Troicki is tegen Djokovic echt altijd slecht. Zijn ook vrienden van elkaar...

Jammer dat Roddick verloren heeft. Hij was ook mijn hoop om Djokovic tegen te houden. Nu moet Federer dat doen, maar zie dat niet gebeuren. :x
Reply
Er zijn dus nog 10 mensen die een nog slechter team hebben ingezet dan mij... drama-week.

Heb al geleerd dat je af en toe voor zekerheid moet gaan... Begin deed ik dat, maar deze week bijv. Murray gekozen, terwijl je weet dat die niet echt 100% is, maar dat je toch hoopt op dat stuntje. Zelfde met Federer... let's hope ](*,)
Reply
Nu doen ze vanavond weer alleen de bovenste helft, dat snap ik niet. Ik dacht dat ze juist alles gisteren deden zodat ze gelijk zouden lopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Week kan alleen nog goed komen als Gasquet van Djoko wint....10% kans dus.
Reply
Onvoorstelbaar wat een slechte nacht weer! Heb alleen de 2 finalisten nog maar over! :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Nu doen ze vanavond weer alleen de bovenste helft, dat snap ik niet. Ik dacht dat ze juist alles gisteren deden zodat ze gelijk zouden lopen...

Zal Robje leuk vinden dat hij gelijk weer als eerste aan de bak mag....met zijn "blessure" :8:
Reply
Kan er geen extra dopingcontrole op die Djokovic uitgevoerd worden. Allemachtig wat staat die vent daar te slaan. Ik had hem al bewust niet genomen, omdat ik dacht dat het toch wel een keer zou ophouden. Alle hoop op Federer. [-o<
Wel mooi van Robredo!! Ik mag hem totaal niet en neem hem ook bijna nooit. Maar ik zag dat hij op dit toernooi meestal wonderlijk ver komt. Ik dacht vooruit maar een keer en hij heeft voor mij al genoeg punten gepakt. Tegen Potro toch geen schijn van kans.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ha ha ha ha ha, tegen Djoko zal Gasquet wel weer ouderwets falen Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ha ha ha ha ha, tegen Djoko zal Gasquet wel weer ouderwets falen Puke

Cursus indekken Puke
Reply
Ik heb de boel weer even in een sheetje gezet. Bij de wat mij betreft meest logische finale Nadal - Djoko wint RonnieV de week.


Attached Files
.xlsx   Scenariocalculator IW.xlsx (Size: 23.31 KB / Downloads: 21)
Reply
Lekker vooruitzicht dat ik dan al niet meer top 10 deze week kan halen. Dan moet Waw maar winnen van Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zelfs als het Fed def Potro wordt, wordt ik maar 13e. Icon_twisted

Heldenweek officieel gefaald!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb de boel weer even in een sheetje gezet. Bij de wat mij betreft meest logische finale Nadal - Djoko wint RonnieV de week.

Ik teken er wel voor. Een goede week wordt het sowieso niet meer, bij winst van Djoko pak ik iig punten op een paar concurrenten.
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb de boel weer even in een sheetje gezet. Bij de wat mij betreft meest logische finale Nadal - Djoko wint RonnieV de week.

Ik heb nog wel vertrouwen erin dat Federer Djoko gaat pakken. En dan ziet het er in één keer al heel anders uit.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Prima scenario zoals je 'm hebt neergezet Tamp. Jammer dat zelfs dan Buurs maar 500 punten kan verliezen met dat waardeloze team van 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Buurs wist dat het een slechte week ging worden toen hij op vrijdagmiddag Giraldo aan het aanmoedigen was. cry
Reply
Heeft iemand Federer-Harrison toevallig gezien? Harrison heeft meer BP gehad dan Fed. Ik geef Wawrinka een kans om van Federer te winnen. Tegen Andreev vond ik hem zwaar tegenvallen (alleen sv van gezien)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Prima scenario zoals je 'm hebt neergezet Tamp. Jammer dat zelfs dan Buurs maar 500 punten kan verliezen met dat waardeloze team van 'm.

Ik had nu gewoon 400 punten meer moeten hebben, dus :-$
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mag van mij! Hup Waw. Hier had nu trouwens geen Davy moeten staan natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat wordt Djokovic - Federer (als die wedstrijd er komt) verschrikkelijk belangrijk voor mij zeg. Wint Federer, dan pak ik op de hele top 5 en vrijwel gehele top 10 nog punten deze week. Wint Djoko de pot en vervolgens het toernooi dan verlies ik 1000 en meer op Arco, eve, Kraai en CC.
Reply
Ik denk dat Djoko-Federer voor iedereen zo;n beetje DE wedstrijd is... Kan alle kanten op, maar toch eerder de kant van Djokovic want die staat me toch te slaan... Undecided
Reply
Djokovic is heus wel te verslaan alleen moet je proberen het aantal UE's te beperken. De partijen van deze week zijn echt geen graadmeter. Gulbis en Troicki sloegen bijna elke bal in het hek (zonder druk). Tegen Golubev had hij het behoorlijk zwaar in de 2e set. Ik moet het allemaal nog maar zien (alhoewel ik zie het niet in een land waar tennis totaal onbelangrijk is) Denk wel dat Djokovic de finale gaat halen. Tegenstander zal Rafa worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, maar dat is op een gegeven moment ook geen toeval meer. Djoko speelt zo vast als een huis de laatste tijd, op elk vlak. Dan dwing je die fouten en dat riskante spel vanzelf af. Zij weten ook wel dat de enige manier om DJoko in deze vorm te verslaan is dat ze alles of niets spelen en hopen dat het goed valt.
En Djoko heeft daarnaast nog de kwaliteit om flink aanvallend te spelen, maar dat is tot nu toe hier nog niet nodig geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is er iets bekend over de blessure van Robredo?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Welke blessure?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja, dat jij er treurig over hebt gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: