The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
En wint de 2e set met slechts 7 UE
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tering ik gewoon mijn laptop al uit gezet...Wat een drol die Verdasco...Bah..Bah..Bah
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat cc dat aanvankelijk ook niet dat, net als tampie.

Undecided Hou kom je er nou bij dat ik dat niet zag. Ik heb als eerste aangemerkt dat eve wel een hele goede neus had voor de goede picks (en dan bedoel ik troeven, dus spelers die weinigen hebben maar die toch goed scoren), maar dat ze niet op 1 stond door het missen van de mustpicks.
Als je zegt dat ze steeds zeer goede keuzes maakt, dan lijkt het er voor mij op dat je vindt dat ze een goede tactiek heeft en daarin de juiste keuzes maakt. Ik heb dus al vanaf Dubai af aan aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben. Dat ze gelukkige keuzes heeft gemaakt die zeer goed uit hebben gepakt.
Maar jij zei inderdaad nog dat ze de must-picks miste.

CC ging echter een stapje verder en zag haar als grote concurrente en iemand die wekelijks zeer goede teams maakt. Ik blijf denken dat het een kwestie van tijd is voordat ze de top 10 uit valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag is pas een topdag met Nadal, Djokovic, Federer en Ferrer in actie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De 1e wedstrijd straks om 11.00 uur is al direct een hele belangrijke. Alles Gilles !
Reply
Simon def. Chela - belangrijk!
Djokovic def. Kubot - hier twijfelt niemand aan.
Wawrinka def. Volandri - stuntje zou leuk zijn, acht het niet onmogelijk
Almagro def. Querrey - volgende tegenstander van Djoko, verder onbelangrijk
Mayer def. Melzer - Mayer underdog maar niet kansloos
Nadal def. Lorenzi NID
Kohlschreiber def. Lopez - Kohl wel licht favoriet imo. Toch een aantal toppers zonder Kohl
Ljubicic def. Fish - DGK gaat het weer doen
Troicki def. Starace - vrij onbelangrijk
Federer def. Tsonga - NID
Ferrer def. Cilic - hopelijk kan Ferrer het Nadal lastig maken
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat cc dat aanvankelijk ook niet dat, net als tampie.

Undecided Hou kom je er nou bij dat ik dat niet zag. Ik heb als eerste aangemerkt dat eve wel een hele goede neus had voor de goede picks (en dan bedoel ik troeven, dus spelers die weinigen hebben maar die toch goed scoren), maar dat ze niet op 1 stond door het missen van de mustpicks.
Als je zegt dat ze steeds zeer goede keuzes maakt, dan lijkt het er voor mij op dat je vindt dat ze een goede tactiek heeft en daarin de juiste keuzes maakt. Ik heb dus al vanaf Dubai af aan aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben. Dat ze gelukkige keuzes heeft gemaakt die zeer goed uit hebben gepakt.
Maar jij zei inderdaad nog dat ze de must-picks miste.

CC ging echter een stapje verder en zag haar als grote concurrente en iemand die wekelijks zeer goede teams maakt. Ik blijf denken dat het een kwestie van tijd is voordat ze de top 10 uit valt.

Ik had geen zin om mijn post terug te zoeken, zou ook niet meer weten waar hij precies staat. Ik wilde haar uiteraard niet als figurant in de hoek zetten, dat is me iets te buursiaans. Maar ze had een gelukkige hand van kiezen van de iets duurdere mannen en verrassingen, stond daardoor op 2 op dat moment. Dat ze de managerstechnisch gezien mustpicks liet liggen, constateerde ik toen ook. Dat doet ze nog steeds, en de andere keuzes pakken nu niet meer goed uit. Dan gaat het hard.
Reply
Ik zie een stuntje van Volandri wel gebeuren. Publiek is vaak bepalend hier en Wawrinka is nog steeds dramatisch.
En de winnaar daarvan is de volgende tegenstander van Djoko. In dat geval liever Wawrinka.
Reply
O ja Almagro is daarna pas aan de beurt. Of Soderling.
Reply
Wat moet ik hopen vandaag. Tussen haakjes mijn inschatting
SIMON def Chela (55-45)
DJOKOVIC def KUBOT (85-15)
VOLANDRI def Wawrinka (50-50)
Querrey def Almagro (35-65)
MAYER def Melzer (45-55)
LORENZI def Nadal (5-95)
LOPEZ def Kohlschreiber (55-45)
Fish def Ljubicic (40-60)
Troicki def Starace (45-55)
Tsonga def Federer (30-70)
Cilic def Ferrer (25-75)
Reply
Simon, Djokovic en Lopez moeten sowieso winnen. Mayer, Volandri mogen winnen. Lorenzi natuurlijk compleet kansloos. Verder mag Starace er wel uit vandaag. Zou ook mooi voor LTM zijn
Reply
Lorenzi 5% tegen Nadal, maar Kubot wel 15?
Verder lijkt Mayer-Melzer me 50-50.
Reply
Kubot is een veel betere speler dan Lorenzi. Heb gisteren een stukje gekeken maar Belucci was echt heel erg slecht. Lorenzi slaat veel te zacht voor Rafa. Kubot kan gek uit de hoek komen met serve voley spel en ik moet maar zien of Djoko er direct op klapt. Toch een easy wedstrijd voor Nole natuurlijk
Reply
hup Felicia( [gay] ), maak die Duitser in meid!!!

Iemand van de Lu-ultras die weet wat hij gedaan heeft tegen Walter?
Reply
Volgens mij is er niet gespeeld vandaag in Busan
Reply
Idd, regen.
Reply
En we zijn los met Chela-Simon
Reply
Chela heeft hetzelfde spelletje als Simon, dus hopelijk kan Chela hem pakken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik dacht al... Komt goed uit voor Lu, want de vermoeidheid zat hem nog in de benen. Hiroki Kondo was een zware pot, maar als hij van Walter wint moet hij waarschijnlijk tegen Yong-Kyu Lim.
Reply
2e serve game op rij dat Simon 0-30 achterkomt
Reply
Chela breakt en scorebord staat stil Puke
Reply
3-1 voor cheaterChela

zal ook deze wedstrijd omgekocht zijn?
Reply
Simon begint dramatisch. Wakker worden Gilles!
Reply
En van 40-0 naar weer een bp tegen. Hoe kan dat nou man!
Reply
Chela mist nu kans na kans ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
pfff, Chela mist 3 bp voor 4*-1...

hij zal zo teruggebroken worden... :roll:

Reply
buurs Wrote:pfff, Chela mist 3 bp voor 4*-1...

hij zal zo teruggebroken worden... :roll:

Het indekken is begonnen! :beerbros:
Reply
In één game al 2 DF voor Chela. Hup Simon (kelder)
Reply
Nee dus 4-2
Reply
Allez Simon! Ga je best eens doen! Chela kan helemaal niks man!
Reply

Forum Jump: