11-05-2011, 02:52 PM
Forza Lorenzi!! Gegokt op het feit dat 1 v/d 2 (djoko-nadal) de finale niet zou gaan halen. Laat het nu gebeuren... (of anders wel van Ferrer)
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Rome 2011
|
Forza Lorenzi!! Gegokt op het feit dat 1 v/d 2 (djoko-nadal) de finale niet zou gaan halen. Laat het nu gebeuren... (of anders wel van Ferrer)
Nee. Ik zeg toch dat er niks aan de hand is.
Prachtig ventje trouwens die Lorenzi. Speelt gewoon s-v en alles loopt. Die gozer heeft in z'n leven volgens mij pas een paar ATP-wedstrijden gewonnen, en nu dit. Komt ook nog uit Rome, mooi man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-05-2011, 02:53 PM
Ik had niet gedacht dat het scenario Djoko op 1 al zo vroeg reeel zou worden. De SF leek me toch een formaliteit voor Rafa. Ik neem aan dat hij met het oog op RG toch niet teveel risico wil nemen, als het een fysiek probleem betreft.
11-05-2011, 02:53 PM
Dit wordt nu natuurlijk ook 62 62, maar wel even leuk voor het publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-05-2011, 02:54 PM
Ad Wim Wrote:Nee. Ik zeg toch dat er niks aan de hand is.Komt nog wel goed dus...
11-05-2011, 02:54 PM
_Tampie Wrote:Ik had niet gedacht dat het scenario Djoko op 1 al zo vroeg reeel zou worden. De SF leek me toch een formaliteit voor Rafa. Ik neem aan dat hij met het oog op RG toch niet teveel risico wil nemen, als het een fysiek probleem betreft.Formaliteit met Ferrer in de QF?
11-05-2011, 02:55 PM
Ad Wim Wrote:Dit wordt nu natuurlijk ook 62 62, maar wel even leuk voor het publiek. In dat geval is het helemáál een mentale kwestie geweest.
11-05-2011, 02:55 PM
Wat een reacties hier allemaal. Nadal die een slechte set speelt en er wordt al direct gesproken over blessures, opgave etc
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
11-05-2011, 02:56 PM
Gaat ie al...
11-05-2011, 02:59 PM
Meteen de break, het is gewoon een mentaal ei die Nadal. Net als die geveinsde knieblessure nadat hij van Soderling op RG verloor.
11-05-2011, 03:02 PM
Dus het is een mentaal ei als ie meteen breakt na zo'n dramatisch setverlies?
11-05-2011, 03:05 PM
Ad Wim Wrote:Dus het is een mentaal ei als ie meteen breakt na zo'n dramatisch setverlies? Het was blijkbaar geen blessure, anders had hij nu nog steeds kut gespeeld. Dus moet het mentaal geweest zijn en zat hij nog met zn hoofd bij die nederlaag oid. En voor breken tegen Lorenzi hoef je mentaal niet heel sterk te zijn, je moet alleen een beetje je niveau halen.
11-05-2011, 03:06 PM
Gaat ie al...
11-05-2011, 03:09 PM
Buurs liep zich alweer in te dekken, maar er is dus niks aan de hand. In dat geval is het halen van de SF een formaliteit, want tegen Ferrer heeft hij toch 99% kans ofzo?
11-05-2011, 03:15 PM
Niet als ie zo speelt als in de 1e set.
11-05-2011, 03:20 PM
Dit kan toch helemaal niet.... :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-05-2011, 03:22 PM
Paolo Lorenzi, held!
11-05-2011, 03:29 PM
nogmaals: er moet iets zijn...dit kan gewoon niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
11-05-2011, 03:30 PM
4-3 Paolo :lol:
Als Nadal hier verliest, gaan we echt een ander tijdperk in...
buurs Wrote:nogmaals: er moet iets zijn...dit kan gewoon niet.Lul niet zo slap...Ik kijk en er is niks aan de hand...
11-05-2011, 03:31 PM
kooltje Wrote:buurs Wrote:nogmaals: er moet iets zijn...dit kan gewoon niet.Lul niet zo slap...Ik kijk en er is niks aan de hand... ik kijk niet en kan het niet geloven.
11-05-2011, 03:36 PM
Hij wint nog wel...
Lorenzi doet maar wat met de gedachten van het komt toch wel goed...mooi om te zien...
11-05-2011, 03:36 PM
Tja, we weten uit ervaring dat dit soort onwerkelijke dingen altijd met een sisser afloopt en dus volgt een overwinning voor Nadal. 6-7 7-5 6-0.
11-05-2011, 03:37 PM
_Tampie Wrote:Tja, we weten uit ervaring dat dit soort onwerkelijke dingen altijd met een sisser afloopt en dus volgt een overwinning voor Nadal. 6-7 7-5 6-0. indekmomentje?
11-05-2011, 03:37 PM
Niet bij Nadal op gravel...
11-05-2011, 03:40 PM
Break...Dit gaat Lorenzi nooit winnen...Nadal veel te goed
11-05-2011, 03:44 PM
Hoe kan Lorenzi dan toch nog 4 games winnen deze set, als Nadal zo goed is? Ik ging weg bij 2-0 voor en toen was ie idd heel goed.
11-05-2011, 03:46 PM
Serveert goed...Brengt veel terug...en Nadal wisselvallig
11-05-2011, 03:46 PM
omg, bp lorenzi :eeeek:
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|