The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
Als Lopez van Nadal wint dan neem ik tot aan het eind van Wimbledon een Feliciano Lopez avatar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gezien de waarschijnlijkheid dat het gebeurt stelt dat weinig voor. Of bedoel je Wimbledon 2013?
Reply
Tot wanneer heb ik trouwens deze gay avatar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het wel mooi geweest, tot wanneer jij hem wil houden dus!
Reply
ik vind Blake wel een vriendelijke lach hebben.
Reply
Stille Wrote:Als Lopez van Nadal wint dan neem ik tot aan het eind van Wimbledon een Feliciano Lopez avatar

Hoe moet het nou verder met Lau en Tiny dan?
Reply
Die godverredommen maar op Undecided
Reply
Nadal def. Lopez
Mayer def. Chela
Berdych def. Nieminen
Cilic def. Fish
Murray def. Starace
Federer def. Gasquet
Soderling def. Almagro
Djokovic def. Wawrinka

De belangen zitten hem vandaag vooral bij Nadal en Djoko. Ik neem aan dat beiden gewoon winnen, ik geef ze allebei een procentje of 10 kans om te verliezen.
Mayer en Soderling close potjes, bij Cilic en Murray ligt een upset voor de hand (70-30) en Federer en Berdych ongeveer 80-20 favoriet.

Nadal trouwens al om 12:00!
Reply
Lopez krijgt gewoon quote 13..... Vertrouwen in Nadal is niet geschaad. Voor de toernooioverwinning nu 1.8 voor Nadal.
Reply
Nadal - Lopez op de baan!
Reply
[gay] 3-0 al.... VAMOS FELICIA [gay] Maak ons gek meid!!!
Reply
wat een jos die felicia. nog geen enkel punt gemaakt op service van Nadal
Reply
4-4!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
6-4.

Veel breakies bij Mayer tegen Chela.
Reply
Jammer Lopez. Mayer is prima! Effe doorzetten aangezien Overdune Chela heeft. Op naar plek 7 in AK
Reply
Mayer wint... =D>
Reply
Mayer leuk maar vrij onbelangrijk. Had hij vorige week moeten doen Icon_evil .
Reply
Heerlijk Mayer!
Reply
Michael K Wrote:
Stille Wrote:Als Lopez van Nadal wint dan neem ik tot aan het eind van Wimbledon een Feliciano Lopez avatar

Hoe moet het nou verder met Lau en Tiny dan?

Tiny en Lau blijven gewoon nog heel even staan. Ik ben wel op zoek naar een mooie nieuwe avatar want ik krijg huilbuien van die ouwe lui
Reply
Prima Rafa en Flo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Saaie dag eigenlijk op FTM gebied. Alle belangen liggen op zondag.

Finals are scheduled for Sunday 15th
- Women’s Final not before 2.15 p.m.
- Men’s Final not before 4 p.m

Zondag eerst Twente kampioen zien worden en dan Djoko de titel in Rome zien pakken! [-o<
Reply
Nou Tampie! Als dat gebeurt dan is er in Rotterdam-Kralingen een groot feest :beerbros: Ben helaas pas rond 17.45 uur terug uit Arnhem maar ook in de bus zal de tussenstand bejubeld worden
Reply
Anders gaan jullie even je eigen club aanmoedigen ipv het een andere club te misgunnen, treurmuizen.
Reply
Ik denk dat zo'n beetje heel Nederland het Ajax misgunt.
Reply
En dat vind ik dus treurig.
Ik weet wat er nu als antwoord komt, en ik heb geen zin in weer die discussie, maar ik blijf het treurig vinden. Zeker als je het een andere club meer misgunt dan dat jehet je eigen club gunt. Zeer treurig.
Reply
Dat mag, dat maakt de lol er ook voor mij niets minder om als het weer niet zou lukken.
Reply
Dat mag ook. Dat maakt de lol er voor mij ook niet meer om als het wel zou lukken.
Reply
Allez Richard, stunten!
Reply
Ad Wim Wrote:En dat vind ik dus treurig.
Ik weet wat er nu als antwoord komt, en ik heb geen zin in weer die discussie, maar ik blijf het treurig vinden. Zeker als je het een andere club meer misgunt dan dat jehet je eigen club gunt. Zeer treurig.

Maar dat heb ik niet gezegd, en is heel iets anders. Mijn eigen club komt altijd op 1, maar om het kampioenschap zal nooit gestreden gaan worden. En alles en iedereen heeft daar een mening over (zo ook ik), en dan hoop ik dus op Twente. Ik zie werkelijk niet in wat daar treurig aan is, ik hoorde van Amsterdamse vrienden wel dat zij het Twente ook meer gunden dan PSV toen die 2 erom leken te gaan strijden.
Reply
Iedereen buiten Amsterdam misgunt Ajax de titel, dat moet ze daar toch een keer aan 't denken zetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: