The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2011
Michael K Wrote:moet de gifbeker dan helemaal op?

Nee leeg :yellow:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Je kan je de ene dag slecht voelen en de volgende dag weer beter toch?

6-1 Rafa!

Rafa wint dit gewoon, daarna gok ik erop dat hij zich terugtrekt voor z'n halve finale. Volgens mij is hij doodsbang dat hij weer door Djoko van de baan getikt wordt (vandaar dat hij als een slappe vaatdoek staat te tennissen) en vlak voor RG zit hij daar niet op te wachten.
Reply
Overdune Wrote:
centre court Wrote:Je kan je de ene dag slecht voelen en de volgende dag weer beter toch?

6-1 Rafa!

Rafa wint dit gewoon, daarna gok ik erop dat hij zich terugtrekt voor z'n halve finale. Volgens mij is hij doodsbang dat hij weer door Djoko van de baan getikt wordt (vandaar dat hij als een slappe vaatdoek staat te tennissen) en vlak voor RG zit hij daar niet op te wachten.

Als ie zich al terugtrekt omdat ie bang is voor Djoko... waarom dan voor z'n halve finale?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan valt het minder op.

Ik weet niet, ik vind Rafa gewoon een raar mannetje. Wekenlang speelt hij de sterren van de hemel en na één nederlaag weet hij niet meer waar hij het moet zoeken en gaat hij er bijna af tegen fucking Lorenzi. Beetje hetzelfde idee als de 'knieblessure' na zn nederlaag tegen Soderling op RG, die ik al eerder noemde. Nu speelt hij wel gewoon, maar het is verre van overtuigend en dat is puur mentaal imo. Ik zie hem gewoon niet die finale tegen Djoko spelen, ofwel hij verliest van Berdych/Gasquet of hij trekt zich terug.
Reply
En dan heeft hij de nr. 1 positie nog in handen voor RG! Slim Rafa! Doen!
Reply
Hij was toch gister weer vrij goed en vandaag lijkt het ook goed te gaan al is dat voor mij scorebordjournalistiek omdat ik de Giro volg vanmiddag.
Reply
Ik denk dat ie wel degelijk ziek of niet helemaal fit is.

Maar wat zou het nou helpen om nu Djoko te vermijden? Dan heeft ie toch op RG alsnog die pot uit Madrid in z'n geheugen? Kan ie beter maar gewoon die finale hier in Rome spelen en hopen dat ie wat dichterbij komt of gewoon wint. Dan gaat ie denk ik met een beter gevoel naar RG dan nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op basis van het scorebord is het erg overtuigend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Rafa!
Reply
Het is wel een beetje treurnis, Rafa verliest een set in een slechte pot tegen een nobody. Vervolgens worden Lopez en Cilic gewoon eenvoudig opzij gezet. Voor zondag is Nadal in de finale gewoon (licht) favoriet. Bij een gelijke prijs had ik ook gewoon Nadal gekozen.
Reply
wow, wat een bal van berdych om op 2 sp te komen Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
berdych speelt erg goed zeg, daar gaat nadal het nog wel lastig tegen krijgen.

Reply
Eerst dit maar eens winnen. Berdych is nog niet top de laatste tijd en tegen Federer verloor Gasquet ook de eerste set. Zou wel tijd worden als Berdych in vorm komt, halve finale RG en finale Wimbledon te verdedigen.
Reply
dit is natuurlijk ook nog niet gespeeld, maar berdych kan het nadal lastig maken als hij in vorm is.

Gasquet nog nooit gewonnen van nadal.

Reply
buurs Wrote:gasquet speelt erg goed zeg, daar gaat nadal het nog wel lastig tegen krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou die 3e set door Richard!
Reply
Overwinning van Gasquet zal in ieder geval de schade beperken in de top 3, als Nadal van Djoko wint. Allez Richard dus! Nadal zal er helaas wel een makkie aan hebben morgen.
Reply
breakje RG
Reply
Dan levert Gasquet zijn break in, maar op 3-3 breakt ie weer. *4-3 nu. Vanaf nu alleen maar 1e services kerel!
Reply
Eerste hold is goed, hij tankt een game en gooit alles op zijn service beurt. Altijd gevaarlijk, Gasquet die het moet uitserveren!
Reply
Zo, wat een top game die laatste, geweldig!
Reply
GVD wat een tyfus zooi. DIe laffe Gasquet met zijn 360 punten. Wat een lachertje!
Reply
CC week!
Reply
Absolute must-pick voor dat geld, ik snap niet dat je hem niet hebt. Wink
Reply
Voor 1700 euro schrijf je 90 punten op als je bedenkt dat ie tegen Federer moet terwijl ie daar altijd van verliest. Dit scheelt me zo'n 20 plaatsen in de week. Nou moet Djoko het toernooi maar het toernooi winnen om de schade te beperken
Reply
Allez Richard! Daar gaat de motivatie van buurs...
Reply
Stille Wrote:Voor 1700 euro schrijf je 90 punten op als je bedenkt dat ie tegen Federer moet terwijl ie daar altijd van verliest. Dit scheelt me zo'n 20 plaatsen in de week. Nou moet Djoko het toernooi maar het toernooi winnen om de schade te beperken

Als Federer al loopt te kloten tegen Lopez, waarom zou Gasquet hem dan niet kunnen hebben? Achteraf makkelijk praten natuurlijk, maar kansloos was het zeker niet.
Reply
Daar heb je gelijk in maar het is gewoon zuur zeker als je mijn geschiedenis met Gasquet kent. Djoko mag mij plek 7 in AK bezorgen maar ik heb er twijfels over. Het zal toch een keer ophouden. Ajde Nole!
Reply
ha ha, ik kan hier alleen maar om lachen.

en idd ad, het interesseert me echt weinig.

Reply
Soderling breakt Djoko direct op love Icon_twisted

Reply

Forum Jump: