The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Umag, LA en Gstaad
Hier:
mindlight Wrote:Toch had ik plannen met dat been er vandoor te gaan. :-({|=
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die plannen heeft iedereen neem ik aan. Het is echt zo onzinning om nu wat over de weekwinst te zeggen. In de loop van zaterdag wordt er meer duidelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Hier:

Dat ik die plannen heb? Dat lijkt me nogal wiedes, en ik vond jullie een-tweetje nogal prematuur, vandaar de (met een viool toch redelijk duidelijke) knipoog.
Reply
Helaas begrijp ik je knipogen niet altijd.
Ik ging er vanuit dat die weer een typisch ML-statement vol vertrouwen was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken.
Reply
Hmm, mn ambities kunnen weer in de ijskast. Wat een lul die Baghdatis.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hier:

Dat ik die plannen heb? Dat lijkt me nogal wiedes, en ik vond jullie een-tweetje nogal prematuur, vandaar de (met een viool toch redelijk duidelijke) knipoog.

Ad z'n een-tweetje denk ik.

Prima nacht in LA, Potro en Harrison door en Blake en Bagha eruit. Bagha stelt me niet teleur, hij voldoet weer eens volledig aan mijn verwachtingen.
Ik denk dat Fish of Bellucci zich nog terugtrekt, en dat Granollers en Giraldo een griepje hebben opgelopen vannacht. Hoe RRH nog van waarde gaat zijn weet ik niet, maar in deze tampieweek is alles mogelijk :wink: .
Reply
centre court Wrote:Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken.
Heb jij hem 1 seconde overwogen dan? Lijkt me niet. Dan zijn we er toch niet ingestonken?

Bovendien gaat ie er morgen keihard af tegen Potro.
Reply
Ad Wim Wrote:Hmm, mn ambities kunnen weer in de ijskast. Wat een lul die Baghdatis.

Beetje logisch. Stomme keus ook.

Klasse Lu! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken.
Heb jij hem 1 seconde overwogen dan? Lijkt me niet. Dan zijn we er toch niet ingestonken?

Bovendien gaat ie er morgen keihard af tegen Potro.

Ik heb hem wel erin gehad. Maar de QF spot daar was toch kansloos om SF te halen, dus het geld toch maar naar betere delen weggesluisd.
Reply
Chela-Starace verreweg de partij van de dag voor mij. Als Starace wint, kan het nog leuk worden.
Zie die pot als 50-50, dus wordt ook spannend denk ik.
Reply
Klasse Baghdatis! Heb hem geloof ik een jaar niet gehad. De rest van het jaar mag ie weer in de ijskast gaan zitten :letitallout:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse Lu! Harisson is ook te pakken, dan hopen dat Fish al vroegtijdig is uitgeschakeld en we staan zo in de finale. :Big Grin
Reply
HF wordt daar Muller-Harisson en Falla-Potro =D>
Reply
Fish gaat daar natuurlijk gewoon spelen. Hij hoeft maar max 4 potjes te spelen
Reply
Overigens is Washington zoals verwacht waardeloos qua aanvangstrijdstippen! Maandag tm donderdag om 22.00 uur Ned tijd en op vrijdag om 20.00 uur ned tijd
Reply
Gstaad beloofd weer niet veel te worden vandaag. Misschien af en toe een uurtje spelen. Morgen en zaterdag wordt het wel zonnig daar
Reply
Stille Wrote:Gstaad beloofd weer niet veel te worden vandaag. Misschien af en toe een uurtje spelen. Morgen en zaterdag wordt het wel zonnig daar

Dat is niet gunstig voor Igor. De tussenstand is al niet gunstig, maar zijn motivatie om nog te winnen wordt hier vast ook niet beter op!
Reply
Tussen 11 en 12 en 2 en 3 zouden ze misschien kunnen spelen maar die baan is dan mega traag door al die nattigheid die erop is gevallen. Maar ik denk dat ze toch wel iets willen doen vandaag. Zeker diegenen die nog in hun 1e ronde zitten moeten vandaag af
Reply
Bachinger gaat Benneteau vegen!
Reply
:lol:
Reply
Haggie is lekker druk. Moet je vaker doen. Je maakt altijd vermakelijke opmerkingen :Big Grin
Reply
Wie post nog ff een keer die 137 link met die livescores naast elkaar? zit op een externe laptop.
Reply
Op zich mag Bachinger wel een keer breaken... 0 uit 6 ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m -->
Reply
Nu wordt het pas interessant. Hup AHM!
Reply
Die Bachinger wint easy van Andujar en verliest dan easy van Benneteau. Tampieweek!
Reply
Hup Igor!!!!!
Reply
Hup Igor en Andreas. Beide gaan er in 2 af maar ik geef ze nog even vertrouwen.
Reply
centre court Wrote:Hup Igor en Andreas. Beide gaan er in 2 af maar ik geef ze nog even vertrouwen.

Of Igor wint 'm of hij pakt zometeen maar 1 puntje. :razz:
Reply

Forum Jump: