The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Cincinnati
Je begint triest en lachwekkend te worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan weer een geweldige game. Wisselvallig potje, maar wel best hoog niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Andy. Dit had gewoon 6-1 moeten zijn, maar dit is ook goed.
Hij speelt nog leuk en goed ook.

Radek ook prima. Maximale eruit gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote Golubev! Murray mag deze trouwens wel winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Weet je waarom Nadal 2 vingers in het verband had? Hij had een hete pan beet gepakt Undecided
Reply
Wat is die Nalbi een drama zeg
Reply
Nu idd wel ja. 1e set was ie nog best goed. En nu zitten er af en toe ook best mooie punten tussen.
Reply
Ok 1e set heb ik niet gezien maar. Nu weer 2 bp's Nalbi ](*,)
Reply
Dit is bijv weer een geweldige game van hem.
Reply
En dit weer een dramatische.
Reply
Jammer, lijkt me gelopen koers. Dan moet Murray maar de SF halen, of anders Ferrer.
Reply
Max 3 spelers bij de laatste 16 als Nalbi verliest. Is ook niet verrassend, maar toch teleurstellend. Als Djoko maar wint.
Reply
Ik denk niet dat ik een SF in mijn team heb (misschien Fish, maar daar heb ik niet zoveel aan), dus Federer mag Djokovic naar huis sturen.
Reply
Blake mag ook wel SF halen hoor. Zolang Tipsa/Tsonga/Bogo/Berdych maar snel weg zijn. Ideale scenario vanavond is dat Tsonga wint maar zijn arm opspeelt zodat Murray W.O. krijgt!
Reply
Gaat lekker Bogo!
Reply
Dat is natuurlijk waardeloos. Tsonga was zo'n beetje de enige die nog voor een verrassing kon zorgen. Nog een geluk dat Tampie Bogo heeft laten lopen.
Reply
Het is nog lang niet afgelopen he.
Reply
Och och och wat doet die Tsonga nou weer tegen zo'n Amerikaanse challenger prutser?! Easy winnen van Cilic en dan dit weer. Verder gaat 't prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verder gaat 't prima, Gasquet doet ook z'n plicht. Murray, Nadal, Kohl ook prima.
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick in de bocht weer. Kost hem gewoon de break, zo'n actie...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=zPBhiBgKfjA&feature=player_embedded#at=32">http://www.youtube.com/watch?v=zPBhiBgK ... dded#at=32</a><!-- m -->

Hoe hij ook probeert te beargumenteren dat het niet uit woede was. cry Die gast loopt gewoon te koop met z'n eigen domheid.
Reply
En Tsonga mist ook nog een 0-30. Wat is dit nou? Iedereen ook nog met die kneus van een Bogomolov in 't team... Vreselijk.
Reply
Nou laatste kans, 3-6 4-5*. Breaken Jo.
Reply
Tuurlijk Bogo! Geen bp tegen.

Je zou deze must-pick niet hebben...
Reply
Vorige week schakelt ie mijn ubertroef uit en nu verliest ie zonder enige hinder van een blessure ofzo van een challengerprutser van 1,60m. Hoe dan?
Reply
Anderson ook nog eens behoorlijk vaak gekozen, had ik niet eens gezien. Eindelijk een goede dag op ftm-gebied.
Reply
Fuck, Ferrer verspeelt even een 6-5* 40-0.
Reply
Hop, ook nog Tipsa eruit. Dit begint ergens op te lijken.
Reply
Dit past alleen wel in een Tampie-week. Maar 1 overwinning van Federer op Djokovic kan alles redden.
Het zou leuk zijn als het omslaat in een Ad Wim-week (al mag Murray natuurlijk nooit een finale van Federer winnen).
Reply
Als Djoko wint, waar ik van uit ga, dan pak ik 200 a 300 punten op m'n concurrenten. Die had natuurlijk een stukkie hoger moeten zijn maar op het gefaal van Jo had ik niet gerekend.
Reply
Ongelofelijk weer hoe het allemaal gaat.
Ik lach er maar om.

Isner die bij 5-5 in de 3e 2 bp op 2e serv krijgt.
Dimitrov die oppermachtig in de 3e is en bij 4-4 twee bp op 2e serv krijgt.

De andere partijen heb ik gelukkig niet gevolgd.

Ik hoop dat ad nog een beetje nachtrust heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: